Відмінності між версіями «Менеджмент інновацій Загайко О.А.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Тематичні дискусії (Інтернет-семінари))
 
(не показані 2 проміжні версії цього учасника)
Рядок 30: Рядок 30:
  
 
Дякую за Вашу роботу.  Бажаю успіхів. --[[Користувач:Луценко Світлана Миколаївна|Луценко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Луценко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:58, 2 вервесня 2015 (EEST)
 
Дякую за Вашу роботу.  Бажаю успіхів. --[[Користувач:Луценко Світлана Миколаївна|Луценко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Луценко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:58, 2 вервесня 2015 (EEST)
 +
Доброго дня, Світлано Миколаївно!1.Новітні технології легше запроваджувати в групі природничих наук. Гуманітарним предметам в інноваційному плані почали приділяти увагу лише в останні десятиліття, і , власне, лише в економічно розвинених державах, де є розуміння цього процесу й на це виділяють значні кошти. Приймаючи рішення про впровадження інновацій потрібно :
 +
• не копіювати західні зразки, а намагатися враховувати реалії країни, регіону, традиції кожної школи;
 +
• не допускати «насильного» впровадження інновацій;
 +
• не пропускати етапу апробації з міркувань терміновості та економії коштів;
 +
• враховувати, що нововведення може стати реальним тільки тоді, коли дійові особи (вчителі) мають мотивації на перетворення.
 +
Навчання як процес цілеспрямованої передачі і засвоєння визначеного досвіду можна здійснювати по-різному. Сутність такого здійснення визначається відповідною формою навчання. Категорія "форма навчання" належить до основних у дидактиці, однак у тлумаченні її до цього часу немає повної єдності дослідників.
 +
Питання про групові форми навчальної діяльності в психолого-педагогічній літературі посідає важливе місце, тому що вони відкривають для дітей можливості співпраці, стосунків, пізнання довкілля. Групова форма навчальної діяльності в порівнянні з іншими організаційними формами має низку значних переваг:
 +
2. Педагогічна майстерність – явище суто індивідуальне, яке не підлягає копіюванню. Технологічна культура вчителя передбачає високу педагогічну техніку, що є сукупністю прийомів і засобів, спрямованих на чітку і ефективну організацію навчально – виховного процессу; пов’язана з умінням педагога керувати своєю поведінкою ( міміка, пантоміміка, емоції, настрій, техніка мовлення, по-становка голосу, дикція), з умінням впливати на особитість, колектив, і розкриває технологічні аспекти навчально-виховного процесу. Педагогічну майстерність можна вважати інноваційною технологією.--[[Користувач:Загайко Оксана Анатоліївна|Загайко Оксана Анатоліївна]] ([[Обговорення користувача:Загайко Оксана Анатоліївна|обговорення]]) 15:32, 6 грудня 2015 (EET)
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====
Рядок 37: Рядок 45:
  
  
 +
Доброго дня, Світлано Миколаївно! Педагогічний колектив нашої школи готовий до запровадження інноваційних змін у сучасній школі. Учителі намагаються широко застосовують інноваційні технології навчання, але недостатнє навчально-методичне та матеріально-технічне забезпечення не дає в повній мірі виконувати сучасні вимоги щодо впровадження інновацій. Якщо  держава буде фінансувати освіту в повному обсязі, то вчителі зможуть створювати власні новоутворення та впроваджувати їх у навчально-виховний процес.--[[Користувач:Загайко Оксана Анатоліївна|Загайко Оксана Анатоліївна]] ([[Обговорення користувача:Загайко Оксана Анатоліївна|обговорення]]) 15:48, 6 грудня 2015 (EET)
  
 
==== Консультації ====
 
==== Консультації ====
Рядок 46: Рядок 55:
 
Висловіть , будь ласка, Ваші думки щодо запропонованої тематики. Дякую. Бажаю успіху.--[[Користувач:Луценко Світлана Миколаївна|Луценко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Луценко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 11:38, 8 вересня 2015 (EEST)
 
Висловіть , будь ласка, Ваші думки щодо запропонованої тематики. Дякую. Бажаю успіху.--[[Користувач:Луценко Світлана Миколаївна|Луценко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Луценко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 11:38, 8 вересня 2015 (EEST)
  
 +
Питання дискусії близьке і зрозуміле, тому що ми є учасниками реформування освіти. Сучасна освіта як соціально-педагогічна система покликана забезпечити досягнення таких освітніх результатів, які б відповідали нагальним вимогам суспільства. А тому необхідно впроваджувати нові підходи до управління загальноосвітнього навчального закладу. Інноваційне управління в освіті – це сукупність прогнозів, рішень і дій щодо визначення й реалізації пріоритетних напрямів розвитку, що забезпечують досягнення місії та цілей закладів освіти. Управління – складний багатогранний процес, основу якого складають: готовність розпочати процес, визначення повноважень та місії, визначення цілей та завдань, розроблення й впровадження плану дій та моніторинг виконання; Успішна реалізація перерахованих дій-функцій, як показують теорія та практика, може забезпечити довгостроковий розвиток та покращити ефективність та продуктивність діяльності ЗНЗ. У наш час управління навчальним закладом стає важливим фактором успішної адаптації й розвитку, а також нагальною потребою складати довгострокові плани на перспективу.--[[Користувач:Загайко Оксана Анатоліївна|Загайко Оксана Анатоліївна]] ([[Обговорення користувача:Загайко Оксана Анатоліївна|обговорення]]) 18:39, 6 грудня 2015 (EET)
  
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====

Поточна версія на 19:43, 6 грудня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Шановна пані Оксана! Пропоную Вам перейти на мою сторінку обговорення та познайомитись з теоретичним матеріалом з теми "УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМИ ПРОЦЕСАМИ". Маю надію, що пропрацювавши матеріал, Ви зможе дати відповідь на запитання:

1. Як Ви вважаєте, чи є досконалою нормативно - правова база з інноваційної освітянської діяльності в Україні? На що треба звернути увагу державі для якісного забезпечення інноваційного розвитку навчального закладу?

2. Яким чином реалізуються у Вашому закладі управління інноваційними процесами? Наведіть приклади.--Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 11:38, 8 вересня 2015 (EEST) Доброго дня, Світлано Миколаївно! Я вважаю, що нормативно-правова база з інноваційної освітянської діяльності в Україні достатня. Основою її є закони України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", "Про наукову і науково-технічну діяльність", "Про авторське право і суміжні права", положення "Про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності","Про експериментальний загальноосвітній заклад", "Про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності", упорядковується інноваційна освітня діяльність у системі освіти. Але для якісного забезпечення інноваційного розвитку навчального закладу необхідно відповідне матеріально-технічне забезпечення (а в школах і підручники несвоєчасно з’являться), а також молоді спеціалісти після закінчення вузів повинні мати навички впровадження інновацій у навчальний процес. Тому доводиться працювати з ними шляхом навчання в Школі молодого вчителя. Готовність педагога до інноваційної діяльності визначають за такими показниками: 1.Усвідомлення потреби запровадження педагогічних інновацій у власній педагогічній практиці. 2. Інформованість про новітні педагогічні технології, знання новаторських методик роботи. 3.Зорієнтованість на створення власних творчих завдань, методик, налаштованість на експериментальну діяльність. 4.Готовність до подолання труднощів, пов'язаних зі змістом та організацією інноваційної діяльності. 5.Володіння практичними навичками освоєння педагогічних інновацій та розроблення нових.--Загайко Оксана Анатоліївна (обговорення) 16:45, 22 листопада 2015 (EET)


Вітаю! Продовжуємо працювати далі. Я маю надію, що Ви познайомившись з текстом лекції, повернулись на свою сторінку обговорення та дали відповіді на питання. Дякую за Вашу роботу. Наступна тема, яку ми з Вами розглянемо, стосується загальних засад педагогічної інноватики.

1. Чим інноваційна технологія відрізняється від нововведень? 2. Чи можна вважати інновацією будь - яке нововведення в освіті? Дякую. Бажаю успіху. --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 15:38, 15 червня 2015 (EEST) Інноваційна освітня діяльність – це складний процес, що потребує науко-во-методичного підходу на всіх рівнях управління. Поняттям "інновація" позначають нововведення, новизну, зміну, введення чогось нового. Стосовно педагогічного процесу інновація означає введення нового в цілі, зміст, форми і методи навчання та виховання; в організацію спільної діяльності вчителя і учня, вихованця. Інновації самі по собі не виникають, вони є результатом наукових пошуків, передового педагогічного досвіду окремих учителів і цілих колективів. Не будь-яке нововведення може стати інновацією. Щоб нововведення стало інновацією, треба провести дослідницько-експериментальну роботу, апробацію.--Загайко Оксана Анатоліївна (обговорення) 21:39, 22 листопада 2015 (EET)


Шановні колеги!

Від щирого серця прийміть вітання з початком нового навчального року. Хай він принесе Вам тільки приємні події, радості й задоволення від результатів Вашої нелегкої праці. успіхів та наснаги в усіх Ваших починаннях.

Назважаючи на свято, ми сьогодні продовжуємо працювати. Я маю надію, що Ви налаштовані на навчання. Сьогодні ми працюємо дві пари. Прошу Вас перейти на мою сторінку обговорення та після ознайомлення з теоретичним матеріалом з теми: «Сучасні інноваційні технології навчання, виховання, управління у навчальному закладі» дайте відповіді на питання:

1.Визначте форми запровадження педагогічних технологій у навчально - виховний процес.

2. Чи можна вважати педагогічну майстерність - інноваційною технологією? Свою думку обгрунтуйте.

Дякую за Вашу роботу. Бажаю успіхів. --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:58, 2 вервесня 2015 (EEST) Доброго дня, Світлано Миколаївно!1.Новітні технології легше запроваджувати в групі природничих наук. Гуманітарним предметам в інноваційному плані почали приділяти увагу лише в останні десятиліття, і , власне, лише в економічно розвинених державах, де є розуміння цього процесу й на це виділяють значні кошти. Приймаючи рішення про впровадження інновацій потрібно : • не копіювати західні зразки, а намагатися враховувати реалії країни, регіону, традиції кожної школи; • не допускати «насильного» впровадження інновацій; • не пропускати етапу апробації з міркувань терміновості та економії коштів; • враховувати, що нововведення може стати реальним тільки тоді, коли дійові особи (вчителі) мають мотивації на перетворення. Навчання як процес цілеспрямованої передачі і засвоєння визначеного досвіду можна здійснювати по-різному. Сутність такого здійснення визначається відповідною формою навчання. Категорія "форма навчання" належить до основних у дидактиці, однак у тлумаченні її до цього часу немає повної єдності дослідників. Питання про групові форми навчальної діяльності в психолого-педагогічній літературі посідає важливе місце, тому що вони відкривають для дітей можливості співпраці, стосунків, пізнання довкілля. Групова форма навчальної діяльності в порівнянні з іншими організаційними формами має низку значних переваг: 2. Педагогічна майстерність – явище суто індивідуальне, яке не підлягає копіюванню. Технологічна культура вчителя передбачає високу педагогічну техніку, що є сукупністю прийомів і засобів, спрямованих на чітку і ефективну організацію навчально – виховного процессу; пов’язана з умінням педагога керувати своєю поведінкою ( міміка, пантоміміка, емоції, настрій, техніка мовлення, по-становка голосу, дикція), з умінням впливати на особитість, колектив, і розкриває технологічні аспекти навчально-виховного процесу. Педагогічну майстерність можна вважати інноваційною технологією.--Загайко Оксана Анатоліївна (обговорення) 15:32, 6 грудня 2015 (EET)

Індивідуальні заняття

Шановна пані Оксана!

На індивідуальних заняттях ми будемо вести мову безпосередньо про застосування інновацій у Вашому закладі. В чому Ви вбачаєте труднощі запровадження інноваційних змін у січасній школі. Запропонуйте, будь ласка, Ваші шляхи вирішення цієї проблеми. Дякую. Бажаю наснаги. --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:38, 8 вересня 2015 (EEST)


Доброго дня, Світлано Миколаївно! Педагогічний колектив нашої школи готовий до запровадження інноваційних змін у сучасній школі. Учителі намагаються широко застосовують інноваційні технології навчання, але недостатнє навчально-методичне та матеріально-технічне забезпечення не дає в повній мірі виконувати сучасні вимоги щодо впровадження інновацій. Якщо держава буде фінансувати освіту в повному обсязі, то вчителі зможуть створювати власні новоутворення та впроваджувати їх у навчально-виховний процес.--Загайко Оксана Анатоліївна (обговорення) 15:48, 6 грудня 2015 (EET)

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Шановні колеги, вітаю! Тема нашої дискусії досить цікава та актуальна: Управління навчальним закладом в умовах реформування освіти. Висловіть , будь ласка, Ваші думки щодо запропонованої тематики. Дякую. Бажаю успіху.--Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 11:38, 8 вересня 2015 (EEST)

Питання дискусії близьке і зрозуміле, тому що ми є учасниками реформування освіти. Сучасна освіта як соціально-педагогічна система покликана забезпечити досягнення таких освітніх результатів, які б відповідали нагальним вимогам суспільства. А тому необхідно впроваджувати нові підходи до управління загальноосвітнього навчального закладу. Інноваційне управління в освіті – це сукупність прогнозів, рішень і дій щодо визначення й реалізації пріоритетних напрямів розвитку, що забезпечують досягнення місії та цілей закладів освіти. Управління – складний багатогранний процес, основу якого складають: готовність розпочати процес, визначення повноважень та місії, визначення цілей та завдань, розроблення й впровадження плану дій та моніторинг виконання; Успішна реалізація перерахованих дій-функцій, як показують теорія та практика, може забезпечити довгостроковий розвиток та покращити ефективність та продуктивність діяльності ЗНЗ. У наш час управління навчальним закладом стає важливим фактором успішної адаптації й розвитку, а також нагальною потребою складати довгострокові плани на перспективу.--Загайко Оксана Анатоліївна (обговорення) 18:39, 6 грудня 2015 (EET)

Проведення та перевірка модульного контролю