Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 2: | Рядок 2: | ||
====Інтерактивні практичні заняття==== | ====Інтерактивні практичні заняття==== | ||
Інтерактивне практичне заняття №1 [https://drive.google.com/open?id=0B7Zy9RBTRleUbEp0SFJRQWdtblE&authuser=0 Філософія і соціологія освіти] | Інтерактивне практичне заняття №1 [https://drive.google.com/open?id=0B7Zy9RBTRleUbEp0SFJRQWdtblE&authuser=0 Філософія і соціологія освіти] | ||
+ | |||
+ | 1.Якщо філософія - це наука про закономірності природи, суспільства, пізнання або наука про методи і форми пізнання. Освіта є частиною суспільного життя. То філософія може зробити загальні висновки зі стану освіти та намітити основні шляхи удосконалення системи навчання й виховання. | ||
+ | |||
+ | 2. Завдання філософії : аналізувати стан освіти та вивчати способи реформування. Завдання соціології : вивчати потреби людей в освітньому сегменті; оцінювати якість освітньої послуги; аналізувати ставлення суспільства до системи освіти; вивчати освіту як чинник суспільного прогресу; визначати міри впливу освіти на динаміку моральних потреб.--[[Користувач:Підлісна Юлія Григорівна|Підлісна Юлія Григорівна]] ([[Обговорення користувача:Підлісна Юлія Григорівна|обговорення]]) 14:45, 21 січня 2015 (EET) | ||
====Індивідуальні заняття==== | ====Індивідуальні заняття==== |
Версія за 15:49, 21 січня 2015
Зміст
Соціально-гуманітарний кредитний модуль
Інтерактивні практичні заняття
Інтерактивне практичне заняття №1 Філософія і соціологія освіти
1.Якщо філософія - це наука про закономірності природи, суспільства, пізнання або наука про методи і форми пізнання. Освіта є частиною суспільного життя. То філософія може зробити загальні висновки зі стану освіти та намітити основні шляхи удосконалення системи навчання й виховання.
2. Завдання філософії : аналізувати стан освіти та вивчати способи реформування. Завдання соціології : вивчати потреби людей в освітньому сегменті; оцінювати якість освітньої послуги; аналізувати ставлення суспільства до системи освіти; вивчати освіту як чинник суспільного прогресу; визначати міри впливу освіти на динаміку моральних потреб.--Підлісна Юлія Григорівна (обговорення) 14:45, 21 січня 2015 (EET)