Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Лебідь В.М.»
Матеріал з HistoryPedia
(Створена сторінка: {{subst:Шаблон:Заняття}}) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 2: | Рядок 2: | ||
==== Інтерактивні практичні заняття ==== | ==== Інтерактивні практичні заняття ==== | ||
+ | Шановна пані Віро! | ||
+ | |||
+ | Давайте торкнемося надзвичайно цікавої для вчителя історії теми: '''"Методика роботи з історичними джерелами"'''. На моїй сторінці обговорення: [[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна]] Ви знайдете теоретичний матеріал з теми. Ознайомившися з ним, дайте відповіді на питання: | ||
+ | |||
+ | 1. Чим різняться первинна і вторинна інтерпретація візуальних історичних джерел? | ||
+ | |||
+ | 2. У чому полягає необ'єктивність фотознімків як історичних джерел? | ||
+ | |||
+ | Дякую за співпрацю. --[[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]]) 08:44, 5 червня 2015 (EEST) | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Версія за 08:48, 5 червня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Шановна пані Віро!
Давайте торкнемося надзвичайно цікавої для вчителя історії теми: "Методика роботи з історичними джерелами". На моїй сторінці обговорення: Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна Ви знайдете теоретичний матеріал з теми. Ознайомившися з ним, дайте відповіді на питання:
1. Чим різняться первинна і вторинна інтерпретація візуальних історичних джерел?
2. У чому полягає необ'єктивність фотознімків як історичних джерел?
Дякую за співпрацю. --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення) 08:44, 5 червня 2015 (EEST)