Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Волобуєва Т.І.»
Матеріал з HistoryPedia
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 8: | Рядок 8: | ||
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко. | З повагою Людмила Олександрівна Рідченко. | ||
− | + | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 09:41, 29 лютого 2016 (EET) | |
---- | ---- | ||
Ваші відповіді: | Ваші відповіді: |
Версія за 10:45, 29 лютого 2016
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
брого дня, Тамара Іванівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
- Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:41, 29 лютого 2016 (EET)
Ваші відповіді: