Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна»
(→Професійно-орієнтований кредитний модуль) |
(→ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ФАХОВОЇ ДИСЦИПЛІНИ) |
||
Рядок 19: | Рядок 19: | ||
Дякую за увагу. Бажаю натхнення!!! | Дякую за увагу. Бажаю натхнення!!! | ||
+ | Я використовую такі нетрадиційні форми навчання у своїй практиці: індивідуальну, групову, роботу в парах, нетрадиційні уроки: | ||
+ | 1) уроки - змагання (КВК, аукціони,турніри, конкурси); | ||
+ | 2) уроки комунікативної спрямованості ( усні журнали, диспути, репортажі, прес - конференції); | ||
+ | 3) елементи театралізованих уроків; | ||
+ | 4) уроки - подорожі, дослідження.--[[Користувач:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|Кузнєцова Тетяна Володимирівна]] ([[Обговорення користувача:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|обговорення]]) 10:35, 5 червня 2015 (EEST) | ||
Версія за 10:39, 5 червня 2015
Спілкування
Професійно-орієнтований кредитний модуль
ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ФАХОВОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Доброго дня, колеги. Давайте торкнемося надзвичайно цікавої для вчителя історії теми: "Методика роботи з історичними джерелами". За цим посиланням знаходиться Матеріал "Методи роботи з візуальними джерелами" із сайту Всеукраїнської асоціації викладачів історії та суспільних дисциплін "Нова Доба"
Організація діяльності учнів із різними джерелами історичних знань
Реферат Організація роботи з історичними джерелами на уроках історії
Сокур Л.А. ДО ПИТАННЯ ВИКОРИСТАННЯ ДОКУМЕНТІВ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ
Пропоную вашій увазі лекцію з методики викладання історії на тему "Нетрадиційні форми навчання у сучасній загальноосвітній школі". Щоб переглянути текст лекції, перейдіть за посиланням Нетрадиційні форми навчання у сучасній загальноосвітній школі.
Дякую за увагу. Бажаю натхнення!!! Я використовую такі нетрадиційні форми навчання у своїй практиці: індивідуальну, групову, роботу в парах, нетрадиційні уроки: 1) уроки - змагання (КВК, аукціони,турніри, конкурси); 2) уроки комунікативної спрямованості ( усні журнали, диспути, репортажі, прес - конференції); 3) елементи театралізованих уроків; 4) уроки - подорожі, дослідження.--Кузнєцова Тетяна Володимирівна (обговорення) 10:35, 5 червня 2015 (EEST)
Продовжуємо навчатися, друзі! Пропоную ознайомитися з матеріалом з підручника О.Пометун, Г.Фрейман "Методика навчання історії в школі" Сучасні підходи до оцінювання рівня навчальних досягнень школярів на уроках історії.
Інтерес з цієї проблематики може представляти також матеріал, викладений на сайті Кунцівської ЗОШ на основі книги Пастушенко Н. М., Пастушенко Р. Я. Діагностування навченості: Гуманітарні дисципліни. — Львів: ВНТЛ, 2000.ДІАГНОСТУВАННЯ НАВЧЕНОСТІ ШКОЛЯРІВ З ІСТОРІЇ.
Дякую за увагу.
Знайомимося з новою темою Використання програмових педагогічних засобів(ППЗ) на уроках та в позаурочний час. Завдання до теми, як завжди, на ваших персональних сторінках. З наказом МОН України Про затвердження тимчасових вимог до педагогічних програмних засобів від 15 травня 2006 року N 369 ви можете ознайомитись на сайті Асоціації підприємств інформаційних технологій України, перейшовши за посиланням Наказ МОНУ.
Дякую.
Міжпредметні зв'язки на уроках історії та суспільних дисциплін
Така цікава і благодатна тема! Друзі, запрошую переглянути теоретичний матеріал за цим посиланням і виконати завдання, розміщені на ваших сторінках обговорення. Дякую і бажаю натхнення!
Наступна тема: Специфіка викладання історії Матеріал до неї ви знайдете за цим посиланням. Питання - на ваших сторінках обговорення. Там я сподіваюсь побачити і ваші відповіді на них. Бажаю успіхів. Якщо виникнуть питання до мене, звертайтесь у розділі "Спілкування на моїй сторінці обговорення".
Пропоную вашій увазі корисний матеріал з теми Кабінет історії
Кабінет історії на сайті вчителя історії КЗШ № 37 Пивовар С.В.