Відмінності між версіями «Психологія Боров В.О.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 9: | Рядок 9: | ||
Завдання 1. Запропонуйте план, за яким Ви здійснюєте вивчення особистості Ваших учнів. Складіть алгоритм психолого-педагогічної характеристики на учня. | Завдання 1. Запропонуйте план, за яким Ви здійснюєте вивчення особистості Ваших учнів. Складіть алгоритм психолого-педагогічної характеристики на учня. | ||
− | 1. | + | *1. |
− | 2. | + | *2. |
− | 3. | + | *3. |
4. | 4. | ||
5. | 5. |
Версія за 12:37, 7 квітня 2016
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня! Прошу вибачення, з технічних причин вдібулася затримка у постановці практичних занять з психології. Думаю, ми швидко надолужимо згаєне))) Отже, згідно навчально-тематичного плану у нас інтерактивні практичні занаття заплановані з тем, які Ви можете перечитати за посиланням "Психологія особистості..." та "Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми".
Виконайте 2 практичні роботи.
Практична робота № 1. Вивчення особистості школяра
Завдання 1. Запропонуйте план, за яким Ви здійснюєте вивчення особистості Ваших учнів. Складіть алгоритм психолого-педагогічної характеристики на учня.
- 1.
- 2.
- 3.
4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.
Завдання 2. Охарактеризуйте одного з ваших учнів за цим планом, деталізуючи у першу чергу особистісні риси дитини.
Практична робота №2. Моделювання особистості обдарованої дитини
Завдання 1. Провести класифікацію ознак обдарованості за сферами та заповнити таблицю. Зверніть увагу, що таблиця містить Ваш персональний листок з Вашим прізвищем, на якому Ви і працюєте.
Завдання 2. З переліку ознак обрати та виписати 6 найсуттєвіших ознак, що властиві обдарованій дитині:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:30, 7 квітня 2016 (EEST)
Індивідуальні заняття
Доброго дня! Опрацюйте матеріал за посиланнята дайте відповіді на запитання:
- 1
- 2
- 3
--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 13:49, 6 квітня 2016 (EEST)