Відмінності між версіями «Психологія Боров В.О.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 12: | Рядок 12: | ||
*2. | *2. | ||
*3. | *3. | ||
− | 4. | + | *4. |
− | 5. | + | *5. |
− | 6. | + | *6. |
− | 7. | + | *7. |
− | 8. | + | *8. |
− | 9. | + | *9. |
− | 10. | + | *10. |
Завдання 2. Охарактеризуйте одного з ваших учнів за цим планом, деталізуючи у першу чергу особистісні риси дитини. | Завдання 2. Охарактеризуйте одного з ваших учнів за цим планом, деталізуючи у першу чергу особистісні риси дитини. | ||
Рядок 31: | Рядок 31: | ||
Завдання 2. З переліку ознак обрати та виписати 6 найсуттєвіших ознак, що властиві обдарованій дитині: | Завдання 2. З переліку ознак обрати та виписати 6 найсуттєвіших ознак, що властиві обдарованій дитині: | ||
− | 1. | + | *1. |
− | 2. | + | *2. |
− | 3. | + | *3. |
− | 4. | + | *4. |
− | 5. | + | *5. |
− | 6. | + | *6. |
− | --[[Користувач:Панченко Світлана Миколаївна|Панченко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Панченко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:30, | + | |
+ | --[[Користувач:Панченко Світлана Миколаївна|Панченко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Панченко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:30, 18 березня 2016 (EEST) | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Версія за 12:39, 7 квітня 2016
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня! Прошу вибачення, з технічних причин вдібулася затримка у постановці практичних занять з психології. Думаю, ми швидко надолужимо згаєне))) Отже, згідно навчально-тематичного плану у нас інтерактивні практичні занаття заплановані з тем, які Ви можете перечитати за посиланням "Психологія особистості..." та "Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми".
Виконайте 2 практичні роботи.
Практична робота № 1. Вивчення особистості школяра
Завдання 1. Запропонуйте план, за яким Ви здійснюєте вивчення особистості Ваших учнів. Складіть алгоритм психолого-педагогічної характеристики на учня.
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
- 5.
- 6.
- 7.
- 8.
- 9.
- 10.
Завдання 2. Охарактеризуйте одного з ваших учнів за цим планом, деталізуючи у першу чергу особистісні риси дитини.
Практична робота №2. Моделювання особистості обдарованої дитини
Завдання 1. Провести класифікацію ознак обдарованості за сферами та заповнити таблицю. Зверніть увагу, що таблиця містить Ваш персональний листок з Вашим прізвищем, на якому Ви і працюєте.
Завдання 2. З переліку ознак обрати та виписати 6 найсуттєвіших ознак, що властиві обдарованій дитині:
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
- 5.
- 6.
--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:30, 18 березня 2016 (EEST)
Індивідуальні заняття
Доброго дня! Опрацюйте матеріал за посиланнята дайте відповіді на запитання:
- 1
- 2
- 3
--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 13:49, 6 квітня 2016 (EEST)