Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Зозуля А.В.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 11: | Рядок 11: | ||
---- | ---- | ||
Ваші відповіді: | Ваші відповіді: | ||
− | # | + | Доброго дня,Людмило Олександрівно. Вітаю з святами. |
− | # | + | #Філософське дослідження освіти необхідне тому що філософія може узагальнити всі знання про освітній процес і систематизувати їх. Філософія, формуючи загальну картину освіти, здатна розкривати в повноті її функціональний прояв в інформаційному суспільстві. Філософія доводить, що освіта є дієвим засобом вирішення глобальних проблем сучасності: війни та миру, екології, технічних загроз і т.д. |
+ | #Філософія освіти має цілу низку завдань. Це аналіз й осмислення сучасного стану системи освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти. Вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічних знань. Ще одним завданням філософії є остаточне з'ясування суті та змісту самого поняття "філософія освіти". | ||
+ | До завдань соціології освіти відносять: | ||
+ | -вивчення потреб в освіті,розуміння й оцінка її ролі в житті суспільства та особистому житті людини. | ||
+ | - оцінка рівня і якості знань у контексті їх соціальної значущості | ||
+ | -аналіз ставлення суспільства і тиххто навчається. до освіти, виявлення її соціальної цінності. | ||
+ | -виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу | ||
+ | - визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів | ||
+ | Соціологія повинна сприяти системному реформуванню освіти згідно з найновітнішими досягненнями сучасної світової науки й адекватним урахуванням умов ринку.--[[Користувач:Зозуля Альона Володимирівна|Зозуля Альона Володимирівна]] ([[Обговорення користувача:Зозуля Альона Володимирівна|обговорення]]) 14:13, 7 травня 2016 (EEST) | ||
+ | |||
---- | ---- | ||
---- | ---- |
Версія за 14:17, 7 травня 2016
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Альона Володимирівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
- Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:53, 25 квітня 2016 (EEST)
Ваші відповіді: Доброго дня,Людмило Олександрівно. Вітаю з святами.
- Філософське дослідження освіти необхідне тому що філософія може узагальнити всі знання про освітній процес і систематизувати їх. Філософія, формуючи загальну картину освіти, здатна розкривати в повноті її функціональний прояв в інформаційному суспільстві. Філософія доводить, що освіта є дієвим засобом вирішення глобальних проблем сучасності: війни та миру, екології, технічних загроз і т.д.
- Філософія освіти має цілу низку завдань. Це аналіз й осмислення сучасного стану системи освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти. Вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічних знань. Ще одним завданням філософії є остаточне з'ясування суті та змісту самого поняття "філософія освіти".
До завдань соціології освіти відносять: -вивчення потреб в освіті,розуміння й оцінка її ролі в житті суспільства та особистому житті людини. - оцінка рівня і якості знань у контексті їх соціальної значущості -аналіз ставлення суспільства і тиххто навчається. до освіти, виявлення її соціальної цінності. -виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу - визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів Соціологія повинна сприяти системному реформуванню освіти згідно з найновітнішими досягненнями сучасної світової науки й адекватним урахуванням умов ринку.--Зозуля Альона Володимирівна (обговорення) 14:13, 7 травня 2016 (EEST)
Доброго дня, Альона Володимирівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №2 Освіта в Україні та країнах світу. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Визначте зміст стратегії освіти і місце в ній освітньої парадигми?
- Назвіть сучасні зарубіжні підходи до освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:07, 4 травня 2016 (EEST)
Ваші відповіді: