Відмінності між версіями «Психологія Петренко Н.М.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
|||
Рядок 11: | Рядок 11: | ||
*1. Загальні дані | *1. Загальні дані | ||
*2. Взаємодія з колективом і відношення до школи | *2. Взаємодія з колективом і відношення до школи | ||
− | *3 | + | *3. Спрямованість особистості учня та його спеціальні здібності |
− | + | *4. Особливості характеру і темпераменту | |
*5. Дисциплінованість | *5. Дисциплінованість | ||
− | *6. | + | *6. Навчальна діяльність |
− | *7. | + | *7. Позашкільне життя учня |
− | *8. | + | *8. Виховання в сім'ї, відношення батьків до виховання дитини. |
− | *9. | + | *9. Загальні психолого-педагогічні висновки--[[Користувач:Петренко Наталія Миколаївна|Петренко Наталія Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Петренко Наталія Миколаївна|обговорення]]) 12:04, 8 травня 2016 (EEST) |
− | + | ||
--[[Користувач:Панченко Світлана Миколаївна|Панченко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Панченко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:37, 04 березня 2016 (EEST) | --[[Користувач:Панченко Світлана Миколаївна|Панченко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Панченко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:37, 04 березня 2016 (EEST) |
Версія за 12:08, 8 травня 2016
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня! Прошу вибачення, з технічних причин вдібулася затримка у постановці практичних занять з психології. Думаю, ми швидко надолужимо згаєне))) Отже, згідно навчально-тематичного плану у нас інтерактивні практичні занаття заплановані з тем, які Ви можете перечитати за посиланням "Психологія особистості..." та "Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми".
Виконайте 2 практичні роботи.
Практична робота № 1. Вивчення особистості школяра
Завдання 1. Запропонуйте план, за яким Ви здійснюєте вивчення особистості Ваших учнів. Складіть алгоритм психолого-педагогічної характеристики на учня.
- 1. Загальні дані
- 2. Взаємодія з колективом і відношення до школи
- 3. Спрямованість особистості учня та його спеціальні здібності
- 4. Особливості характеру і темпераменту
- 5. Дисциплінованість
- 6. Навчальна діяльність
- 7. Позашкільне життя учня
- 8. Виховання в сім'ї, відношення батьків до виховання дитини.
- 9. Загальні психолого-педагогічні висновки--Петренко Наталія Миколаївна (обговорення) 12:04, 8 травня 2016 (EEST)
--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:37, 04 березня 2016 (EEST)
Завдання 2. Охарактеризуйте одного з ваших учнів за цим планом, деталізуючи у першу чергу особистісні риси дитини.
--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:36, 11 березня 2016 (EEST)
Практична робота №2. Моделювання особистості обдарованої дитини
Завдання 1. Провести класифікацію ознак обдарованості за сферами та заповнити таблицю. Зверніть увагу, що таблиця містить Ваш персональний листок з Вашим прізвищем, на якому Ви і працюєте.
--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:37, 18 березня 2016 (EEST)
Завдання 2. З переліку ознак обрати та виписати 6 найсуттєвіших ознак, що властиві обдарованій дитині:
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
- 5.
- 6.
--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:30, 25 березня 2016 (EEST)
Індивідуальні заняття
Вітаю!
Сьогодні у нас згідно навчально-тематичного плану та за розкладом занять індивідуальне заняття за темою "Психологія особистості..."
Обговоримо наступні проблемні питання:
Завдання 1. Чи кожна людина, яка проживає в людському суспільстві, є особистістю? Чи можна назвати особистостями представників соціальних низів нашого суспільства (наркоманів, проституток, злочинців, сексуальних маніяків…). Що Ви скажете з цього приводу вашим учням?
Ваша відповідь:' Особистість - це найвищий ступінь духовного розвитку людини, що являє собою стійку сукупність соціально вагомих якостей, які характеризують індивіда як унікальну суб'єктивність, здатну освоювати і змінювати світ. Інакше кажучи, кожна особистість - людина, але не кожна людина є особистістю. Людським індивідом народжуються, а особистістю стають. Тому, не представники соціальних низів нашого суспільства не можуть бути особистостями. Але існують випадки, коли наркомани (Курт Кобейн) або гомосексуалісти (Фреді Меркурі), досягнувши в житті високих результатів та маючи високий ступінь духовного розвитку дійсно є особистостями. А учням в цьому випадку потрібно пояснити відмінність між поняттями "особистість", "особа", "людина", "індивід".--Петренко Наталія Миколаївна (обговорення) 14:14, 21 квітня 2016 (EEST)
Завдання 2. Назвіть основні джерела особистісного розвитку сучасного школяра.
Ваша відповідь:
--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 13:49, 01 квітня 2016 (EEST)