|
|
(не показано 6 проміжних версій цього учасника) |
Рядок 1: |
Рядок 1: |
| | | |
| | | |
− | ==Кучерова, Алла, Миколаївна== | + | ==Кучерова Алла Миколаївна== |
| | | |
− | ==Регіон== | + | ==місто Суми== |
| | | |
− | ==Місце роботи== | + | ==КУ Сумська спеціалізована школа №9== |
| | | |
− | ==Посада == | + | ==вчитель математики та інформатики == |
| | | |
− | ==Категорія== | + | ==категорія вища, звання "старший учитель"== |
| | | |
− | ==Випускний проект== | + | ==allasemen@rambler.ru== |
− | | + | |
− | ==Контакти==
| + | |
| | | |
| [[Спеціальні:Список користувачів|Список користувачів]] | | [[Спеціальні:Список користувачів|Список користувачів]] |
− | В наш час з розвитком комп'ютерної техніки, комп’ютери стали не предметом розкоші, а скоріше елементом загальної культури, засобами зв’язку, джерелами інформації, інструментами для бізнесу, реклами та спілкування. Зараз набули популярності Інтернет-магазини, аукціони, чати, форуми, конференції, сайти організацій та багато інших веб-ресурсів. Інтернет став соціальним, тобто кожен користувач є учасником подій в Інтернеті, а не просто спостерігачем. Рейтинги, опитування, можливість висловити своє ставлення до отриманої інформації та ознайомитись з думкою інших людей, «живі» журнали – блоги, форуми – це нова Інтернет культура, без якої неможливий успіх у сфері інформаційних технологій.
| |
− | Передумовами для створення сайту школи стали наступні фактори:
| |
− | • забезпечення школи сучасними комп’ютерами;
| |
− | • наявність доступу до Інтернету;
| |
− | • політика Міністерства освіти і науки України, спрямована на використання Інтернет-ресурсів начальними закладами;
| |
− | • формування особистої зацікавленості учнівського і педагогічного колективів у тому, як можна представити рідну школу у світовому інформаційному просторі.
| |
− | Метою створення та функціонування офіційного сайту навчального закладу є забезпечення пересічних громадян достовірною інформацією про освітні послуги, які надаються навчальним закладом, специфіку його роботи, висвітлення його діяльності, широкого інформування громадськості про досягнення та перспективи розвитку навчального закладу, про нововведення у галузі освіти.
| |
− | Завдання:
| |
− | - Позитивна презентація інформації про особливості школи, історії її розвитку, про досягнення учнів та педагогічного колективу, про освітні програми та проекти.
| |
− | - Систематичне інформування учасників освітнього процесу про діяльність навчального закладу.
| |
− | - Формування позитивного іміджу школи.
| |
− | - Здійснення обміну педагогічним досвідом та демонстрація досягнень педагогічного, учнівського колективів.
| |
− | - Створення умов для мережевої взаємодії всіх учасників освітнього процесу: педагогів, учнів, батьків, випускників, громадських організацій та зацікавлених осіб.
| |
− | - Створення умов мережевої взаємодії школи з іншими установами.
| |
− | - Стимулювання творчої активності вчителів та учнів.
| |
− | - Підвищення ролі інформатизації освіти, організація навчання з використанням мережевих освітніх ресурсів.
| |
− | - Сприяння створенню в регіоні єдиної інформаційної інфраструктури
| |
− |
| |
− | Хто ж є користувачами шкільного сайту?
| |
− | 1. Батьки. Якщо це жителі міста, то є проблема влаштування дитини в школу. Яку школу вибрати? Що за програма навчання в школі? Чим вона живе? Який контингент учнів, де вчитиметься ваша дитина? Чи є вступні іспити і чи можна заздалегідь спробувати себе? Це лише неповний список питань, які цікавлять батьків. Також вони можуть ознайомитись з своїми правами та обов’язками, з графіком роботи та порадами психолога, логопеда, соціального педагога.
| |
− | 2. Учні цієї школи. Інтернет – давно вже не розкіш, а засіб отримання оперативної інформації. У школах з розвиненими Інтернет-технологіями учень може і повинен отримувати інформацію на сайті про новини школи, про досягнення учнів своєї школи у різних конкурсах, роботу секцій і т.д. На сайті розміщена інформація про офіційні організації куди можна звернутися за допомогою, пам’ятки при підготовці рефератів, конспектів, анотацій тощо
| |
− | 3. Вчителі. Можуть ознайомитися з нормативними документами, методичною, навчальною роботою школи. Для класних керівників є матеріали, що допоможуть організувати виховну роботу в класі, обрати форми і методи роботи з батьками, представлена орієнтовна тематика батьківських зборів,
| |
− | 4. Адміністрація школи. Треба відмітити, що шкільний сайт – це офіційне представництво школи в Інтернеті. Отже, сайт містить офіційну інформацію: адресу, телефон, e-mail, статут школи, внутрішній розпорядок, правила прийому і т.п.
| |
− | На сайті присутня інформація про відповідальних осіб: про директора, заступників з навчально-виховної роботи та науково-методичної роботи.
| |