Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Овчаренко Наталія»
(Створена сторінка: '''Метод проектів''' - педагогічна технологія, зорієнтована не на інтеграцію фактичних зн...) |
|||
(не показано одну проміжну версію цього учасника) | |||
Рядок 29: | Рядок 29: | ||
■ творчий звіт, «захист» проекту. | ■ творчий звіт, «захист» проекту. | ||
+ | |||
+ | '''Проект “Безпечна мандрівка”''' | ||
+ | Ключове питання: | ||
+ | В чому реальна загроза віртуального світу? | ||
+ | Тематичні питання: | ||
+ | Які небезпеки приховує Інтернет? | ||
+ | Які є правила спілкування в мережі Інтернет? | ||
+ | Чи можемо ми захистити себе, своїх друзів та рідних від небажаних впливів у мережі? | ||
+ | |||
+ | '''Проект “Як зберегти природу”''' | ||
+ | Завдання проекту: | ||
+ | вивчення результатів негативної дії людини на природу; | ||
+ | оволодіння навичками екологічно грамотної поведінки в природному середовищі. | ||
+ | |||
+ | Міжпредметні зв’язки: інформатика, екологія, математика. | ||
+ | Ключове питання: Яка ціна комфорту людини? | ||
+ | Тематичні запитання: | ||
+ | Якого забруднення завдає людина природі? | ||
+ | Які шляхи очищення навколишнього середовища? | ||
+ | Як зацікавити людей в зменшенні побутового сміття? |
Поточна версія на 12:10, 16 травня 2016
Метод проектів - педагогічна технологія, зорієнтована не на інтеграцію фактичних знань, а на їх застосування і набуття нових (часто шляхом самоосвіти). Великою перевагою проектної діяльності є вміння, які набувають учні, а саме: планувати свою роботу, попередньо прораховуючи можливі результати; використовувати багато джерел інформації; самостійно збирати і накопичувати матеріал; аналізувати, співставляти факти, аргументувати свою думку; приймати рішення; установлювати соціальні контакти (розподіляти обов'язки, взаємодіяти один з одним); створювати "кінцевий продукт" - матеріальний носій проектної діяльності (доповідь, реферат, фільм, календар, журнал, проспект, сценарій); підготувати цикл занять з тем, які зацікавили б учнів середніх класів; представляти створене перед аудиторією; оцінювати себе та інших.
Найбільш характерні форми роботи для навчальних проектів
■ групове обговорення, “мозкова атака”, “круглий стіл”;
■ самостійна робота студентів;
■ консультації з керівником проекту;
■ консультації з експертами; „
■ екскурсії;
■ лабораторна робота;
■ практична робота;
■ творчий звіт, «захист» проекту.
Проект “Безпечна мандрівка” Ключове питання: В чому реальна загроза віртуального світу? Тематичні питання: Які небезпеки приховує Інтернет? Які є правила спілкування в мережі Інтернет? Чи можемо ми захистити себе, своїх друзів та рідних від небажаних впливів у мережі?
Проект “Як зберегти природу” Завдання проекту: вивчення результатів негативної дії людини на природу; оволодіння навичками екологічно грамотної поведінки в природному середовищі.
Міжпредметні зв’язки: інформатика, екологія, математика. Ключове питання: Яка ціна комфорту людини? Тематичні запитання: Якого забруднення завдає людина природі? Які шляхи очищення навколишнього середовища? Як зацікавити людей в зменшенні побутового сміття?