Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Оксана Пономаренко»
(Сторінка очищена) |
|||
(не показано 8 проміжних версій цього учасника) | |||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
+ | Цікаві факти з інформатики | ||
+ | |||
+ | [[Файл:Клавіша.JPG]] | ||
+ | |||
+ | У 1994 році сенсаційну перемогу над шахматистом Гаррі Каспаровим здобув компютер. | ||
+ | |||
+ | В Італії за відправку електронних листів без згоди одержувача можна «заробити» 3 роки в’язниці. | ||
+ | |||
+ | Мало кому відомо ім’я Дугласа Карла Енгельбарта , проте це не заважає практично 1 мільярду людей щодня користуватися його винаходами , найпопулярніше з яких — комп’ютерна миша. Зараз Дуглас Енгельбарт — один з найбільш високооплачуваних співробітників « мишачого магната » Logitech . І хоча він так і не став бізнесменом , зараз про нього практично не згадують і його гонорари не вимірюються шести- або семизначними числами , ми то знаємо , хто випередив свій час і першим створив те , що приписують собі хитрі магнати. Це геніальне пристосування , без якого зараз гальмується будь-який робочий процес на комп’ютері , розробили випадково. Просто існуючі маніпулятори ( джойстики , світлові пір’я і клавіатура ) уповільнювали процеси віконними середовища , і Дуглас оперативно придумав додаток , здатний полегшити вже існуючі процеси . Пристосування виявилося геніальною знахідкою! суперкомп’ютер Earth Simaulator | ||
+ | |||
+ | Згідно з рейтингом WWW.top500.org, найпотужнішим на сьогодні суперкомп’ютером є японський Earth Simaulator. Як можна здогадатися з назви, він призначений для досліджень в області метеорології, океанології та інших наук про Землю. Його 5120 процесорів можуть виконувати до 36 трильйонів операцій в секунду — це майже втричі більше по продуктивності від найближчого конкурента з Америки. | ||
+ | |||
+ | Чарльз Беббідж — Творець аналітичної лічильної машини , він витратив на її розробку 10 років , але не побачив своє дітище у дії. Наприкінці 20 століття її відтворили — і вона запрацювала. | ||
+ | |||
+ | С. А. Лебедєв — Перший творець комп’ютера в нашій країні.Під його керівництвом в 50 -х роках були побудовані серійні лампові ЕОМ БЕСМ- 1 , БЕСМ- 2 , М- 20 . У той час ці машини були одними з кращих у світі. | ||
+ | |||
+ | Найбільш інформаційноємними є молекули ДНК , які мають дуже малий розмір і щільно упаковані. Це дозволяє зберігати величезну кількість інформації (до 1021 біт в 1 см3) , що дає організму розвиватися з однієї єдиної клітини, що містить всю необхідну генетичну інформацію. Сучасні мікросхеми пам’яті дозволяють зберігати в 1 см3 до 1010біт інформації , проте це в 100 млрд. раз менше, ніж в ДНК. Можна сказати , що сучасні технології поки програють біологічній еволюції. | ||
+ | |||
+ | Молекула ДНК є найбільш довготривалим носієм інформації , яка протягом десятків тисяч років ( людина) і мільйонів років (деякі живі організми ) , зберігає генетичну інформацію даного виду. | ||
+ | |||
+ | Новий підхід до дистанційної освіти запропонувала канадська компанія Telbotics. Тепер, якщо дитина захворіла (або не зможе самостійно пересуватися), в школу за нього відправиться «половина» робота на ім’я PEBBLES. Цілком він складається з двох машин, кожна з яких оснащена 15-дюймовим сенсорним екраном, потужним процесором, відеокамерою, двома мікрофонами, стереодинаміками і принтером зі сканером, щоб виконувати письмові завдання. Робот — клієнт залишається з дитиною, а робот — сервер відправляється на заняття. Коли починається урок , системи з’єднуються по швидкісній лінії , і дитина чує і бачить все , що відбувається в класі. За допомогою джойстика він може керувати роботом — отримувати завдання , роздруковувати контрольні роботи і навіть відповідати на запитання вчителя. Співробітники Telbotics стверджують , що добилися високого рівня присутності. Тепер роботам залишилося навчитися самостійно пересуватися і встановлювати бездротове з’єднання : тоді вони будуть практично самостійні, і учень з їх допомогою зможе на відстані як би ходити по школі і спілкуватися з друзями. | ||
+ | |||
+ | У нашій країні до кінця 2006 року кількість комп’ютерів, підключених до Інтернету, склало понад 350 млн., а в усіх країнах світу приблизно 1 мільярд. | ||
+ | |||
+ | Ступінь інформатизації суспільства: США — 1 місце, Японія — 2 місце. | ||
+ | |||
+ | Сучасні мишки для компютера мають інші механізми зчитування ніж їх попередники, і тому компанії,які їх випускають, вільні від будь-яких зобов’язань перед винахідником. | ||
+ | |||
+ | П’ять років розробляли програму для суперкомп’ютера Токійського університету. По ній він за 400 годин обчислив майже півтора трильйона цифр цього числа після коми.Це число П-3.14….. | ||
+ | |||
+ | І останній, не менш цікавий факт про інформатику: | ||
+ | У листопаді 1962 через дефіс, який був пропущений в комп’ютерній програмі, довелося підірвати ракету, що стартувала з мису Канаверал до Венери. |
Поточна версія на 12:37, 21 травня 2016
Цікаві факти з інформатики
У 1994 році сенсаційну перемогу над шахматистом Гаррі Каспаровим здобув компютер.
В Італії за відправку електронних листів без згоди одержувача можна «заробити» 3 роки в’язниці.
Мало кому відомо ім’я Дугласа Карла Енгельбарта , проте це не заважає практично 1 мільярду людей щодня користуватися його винаходами , найпопулярніше з яких — комп’ютерна миша. Зараз Дуглас Енгельбарт — один з найбільш високооплачуваних співробітників « мишачого магната » Logitech . І хоча він так і не став бізнесменом , зараз про нього практично не згадують і його гонорари не вимірюються шести- або семизначними числами , ми то знаємо , хто випередив свій час і першим створив те , що приписують собі хитрі магнати. Це геніальне пристосування , без якого зараз гальмується будь-який робочий процес на комп’ютері , розробили випадково. Просто існуючі маніпулятори ( джойстики , світлові пір’я і клавіатура ) уповільнювали процеси віконними середовища , і Дуглас оперативно придумав додаток , здатний полегшити вже існуючі процеси . Пристосування виявилося геніальною знахідкою! суперкомп’ютер Earth Simaulator
Згідно з рейтингом WWW.top500.org, найпотужнішим на сьогодні суперкомп’ютером є японський Earth Simaulator. Як можна здогадатися з назви, він призначений для досліджень в області метеорології, океанології та інших наук про Землю. Його 5120 процесорів можуть виконувати до 36 трильйонів операцій в секунду — це майже втричі більше по продуктивності від найближчого конкурента з Америки.
Чарльз Беббідж — Творець аналітичної лічильної машини , він витратив на її розробку 10 років , але не побачив своє дітище у дії. Наприкінці 20 століття її відтворили — і вона запрацювала.
С. А. Лебедєв — Перший творець комп’ютера в нашій країні.Під його керівництвом в 50 -х роках були побудовані серійні лампові ЕОМ БЕСМ- 1 , БЕСМ- 2 , М- 20 . У той час ці машини були одними з кращих у світі.
Найбільш інформаційноємними є молекули ДНК , які мають дуже малий розмір і щільно упаковані. Це дозволяє зберігати величезну кількість інформації (до 1021 біт в 1 см3) , що дає організму розвиватися з однієї єдиної клітини, що містить всю необхідну генетичну інформацію. Сучасні мікросхеми пам’яті дозволяють зберігати в 1 см3 до 1010біт інформації , проте це в 100 млрд. раз менше, ніж в ДНК. Можна сказати , що сучасні технології поки програють біологічній еволюції.
Молекула ДНК є найбільш довготривалим носієм інформації , яка протягом десятків тисяч років ( людина) і мільйонів років (деякі живі організми ) , зберігає генетичну інформацію даного виду.
Новий підхід до дистанційної освіти запропонувала канадська компанія Telbotics. Тепер, якщо дитина захворіла (або не зможе самостійно пересуватися), в школу за нього відправиться «половина» робота на ім’я PEBBLES. Цілком він складається з двох машин, кожна з яких оснащена 15-дюймовим сенсорним екраном, потужним процесором, відеокамерою, двома мікрофонами, стереодинаміками і принтером зі сканером, щоб виконувати письмові завдання. Робот — клієнт залишається з дитиною, а робот — сервер відправляється на заняття. Коли починається урок , системи з’єднуються по швидкісній лінії , і дитина чує і бачить все , що відбувається в класі. За допомогою джойстика він може керувати роботом — отримувати завдання , роздруковувати контрольні роботи і навіть відповідати на запитання вчителя. Співробітники Telbotics стверджують , що добилися високого рівня присутності. Тепер роботам залишилося навчитися самостійно пересуватися і встановлювати бездротове з’єднання : тоді вони будуть практично самостійні, і учень з їх допомогою зможе на відстані як би ходити по школі і спілкуватися з друзями.
У нашій країні до кінця 2006 року кількість комп’ютерів, підключених до Інтернету, склало понад 350 млн., а в усіх країнах світу приблизно 1 мільярд.
Ступінь інформатизації суспільства: США — 1 місце, Японія — 2 місце.
Сучасні мишки для компютера мають інші механізми зчитування ніж їх попередники, і тому компанії,які їх випускають, вільні від будь-яких зобов’язань перед винахідником.
П’ять років розробляли програму для суперкомп’ютера Токійського університету. По ній він за 400 годин обчислив майже півтора трильйона цифр цього числа після коми.Це число П-3.14…..
І останній, не менш цікавий факт про інформатику: У листопаді 1962 через дефіс, який був пропущений в комп’ютерній програмі, довелося підірвати ракету, що стартувала з мису Канаверал до Венери.