Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Манько О.О.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 71: | Рядок 71: | ||
---- | ---- | ||
Ваша відповідь: | Ваша відповідь: | ||
− | # | + | #Добрий день,Людмила Олександрівна. |
+ | |||
+ | Існують такі позитивні моменти в інформатизації освіти,як ефективне використання переваг нових інформаційних технологій: | ||
+ | – можливість створення відкритої системи освіти, що забезпечує кожному індивідові власну траєкторію самонавчання; | ||
+ | – зміна організації процесу пізнання шляхом зміщення його у бік синергетичного мислення; | ||
+ | – створення ефективної системи управління інформаційно-методичним забезпеченням освіти; | ||
+ | – використання специфічних властивостей комп'ютерної техніки, найважливішими з яких є: індивідуалізація навчального процесу при збереженні його цілісності за рахунок програмованості і динамічної адаптації автоматизованих навчальних програм; можливість використання й організації принципово нових пізнавальних засобів, аж до моделей «віртуальної реальності». | ||
+ | Інформатизація освіти дозволить забезпечити її фундаментальність, тобто орієнтацію на виявлення глибинних сутнісних підстав і зв'язків між різноманітними процесами навколишнього світу; цілісність, що припускає впровадження в освіту єдиних циклів фундаментальних дисциплін, об'єднаних загальною цільовою функцією і орієнтованих на міждисциплінарні зв'язки та інтереси особистості. | ||
+ | Інформаційні технології навчання відкривають нові можливості для учнів і викладачів. Це передусім доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищення ефективності самостійної роботи, нові можливості для творчості, надбання і закріплення професійних навичок, реалізація принципово нових форм і методів навчання із застосуванням засобів концептуального і математичного моделювання явищ і процесів.--[[Користувач:Манько Олександр Олександрович|Манько Олександр Олександрович]] ([[Обговорення користувача:Манько Олександр Олександрович|обговорення]]) 17:41, 22 травня 2016 (EEST) | ||
+ | |||
# | # | ||
Версія за 17:45, 22 травня 2016
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Олександр Олександрович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
- Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:23, 25 квітня 2016 (EEST)
Ваші відповіді:
Доброго дня,Людмила Олександрівна,відповідаю на перше питання:
філософське дослідження освіти необхідна тому,що лише філософія в змозі узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему.Це виразно продемонстрував американський науковець А.Азімов у праці "Вид у височині".
Завдяки філософії,можна зробити загалльні висновки зі стану освіти сьогодні і намітити шляхи її вдосконалення.Філософія розкриває місце і роль освіти в наш час,ставить завдання своєрідного сприйняття світу,розкриває багатовимірність самої освіти.--Манько Олександр Олександрович (обговорення) 14:48, 28 квітня 2016 (EEST)
2.Відповідь на друге питання:
завдання філософії освіти наступні: -аналіз і осмислення сучасної структури освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти; -вивчення способів систематизації і структуризації педагогічних знань,виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання.
Завдання соціології: -вивчення потреб в освіті,розуміння й оцінка її ролі в житті суспільства та особистому житті людини; -оцінка рівня і якості знань у контексті їх соціальної значущості; -аналіз ставлення суспільства і тих,хто навчається,до освіти,виявляє її соціальні цінності; -виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу; -визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб та інтересів.--Манько Олександр Олександрович (обговорення) 15:29, 28 квітня 2016 (EEST)
Дякую за відповіді.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:29, 4 травня 2016 (EEST)
Доброго дня, Олександр Олександрович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №2 Освіта в Україні та країнах світу. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Визначте зміст стратегії освіти і місце в ній освітньої парадигми?
- Назвіть сучасні зарубіжні підходи до освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 12:07, 4 травня 2016 (EEST)
Ваші відповіді:
- Доброго дня,Людмила Олександрівна,відповідаю на поставлені питання,щодо першого-змістом стратегії освіти є її мета,означенння сил для реалізації відповідних освітніх програм і завдань,соціально-політичних,матеріално-фінансових,наукове забезпечення всіх її потреб,а також бажані результати реалізації стратегічних завдань.
Місце парадигми в освіті полягає в тому,що вона стосується лише освітнього процесу,а не всього суспільного житття і в її змісті є обов язкові аспекти:
1) погляд на майбутнє певної ділянки суспільної діяльності,з метою її кардинального вдосконалення;
2) практичні дії по досягненню поставленої мети.
2.Існують такі сучасні зарубіжні підходи до освіти:
1.Американський підхід(США)
2.Азійський підхід(Японія,Китай)
3.Європейський підхід(Велика Британія,Німеччина,Франція)--Манько Олександр Олександрович (обговорення) 10:46, 14 травня 2016 (EEST)
Доброго дня, Олександр Олександрович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №3 Освіта в інформаційному суспільстві. Опрацювавши матеріал дайте відповідь на запитання. Які позитивні моменти можна виділити в інформатизації освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:47, 20 травня 2016 (EEST)
Ваша відповідь:
- Добрий день,Людмила Олександрівна.
Існують такі позитивні моменти в інформатизації освіти,як ефективне використання переваг нових інформаційних технологій: – можливість створення відкритої системи освіти, що забезпечує кожному індивідові власну траєкторію самонавчання; – зміна організації процесу пізнання шляхом зміщення його у бік синергетичного мислення; – створення ефективної системи управління інформаційно-методичним забезпеченням освіти; – використання специфічних властивостей комп'ютерної техніки, найважливішими з яких є: індивідуалізація навчального процесу при збереженні його цілісності за рахунок програмованості і динамічної адаптації автоматизованих навчальних програм; можливість використання й організації принципово нових пізнавальних засобів, аж до моделей «віртуальної реальності». Інформатизація освіти дозволить забезпечити її фундаментальність, тобто орієнтацію на виявлення глибинних сутнісних підстав і зв'язків між різноманітними процесами навколишнього світу; цілісність, що припускає впровадження в освіту єдиних циклів фундаментальних дисциплін, об'єднаних загальною цільовою функцією і орієнтованих на міждисциплінарні зв'язки та інтереси особистості. Інформаційні технології навчання відкривають нові можливості для учнів і викладачів. Це передусім доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищення ефективності самостійної роботи, нові можливості для творчості, надбання і закріплення професійних навичок, реалізація принципово нових форм і методів навчання із застосуванням засобів концептуального і математичного моделювання явищ і процесів.--Манько Олександр Олександрович (обговорення) 17:41, 22 травня 2016 (EEST)