Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Биков В.І.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 24: | Рядок 24: | ||
---- | ---- | ||
Ваші відповіді: | Ваші відповіді: | ||
+ | # | ||
+ | # | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Версія за 09:54, 16 червня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Віталій Іванович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
- Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 12:35, 12 червня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:
Доброго дня, Віталій Іванович! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №2 Освіта в Україні та країнах світу. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Визначте зміст стратегії освіти і місце в ній освітньої парадигми?
- Назвіть сучасні зарубіжні підходи до освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко. --Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:48, 16 червня 2015 (EEST)
Ваші відповіді: