Відмінності між версіями «ІКТ у викладанні предметів Сіробаба О.В.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
 
(не показані 4 проміжні версії цього учасника)
Рядок 11: Рядок 11:
  
 
''Ваша відповідь:''
 
''Ваша відповідь:''
# Так можна.Формування структури документу
+
# Так можна.
 
+
В режимі редагування вікі-сторінка має інструменти для форматування тексту, роботи із внутрішніми та зовнішніми посиланнями, додавання елементів та підписом користувача.  
В режимі редагування вікі-сторінка має інструменти для форматування тексту, роботи із внутрішніми та зовнішніми посиланнями, додавання елементів та підписом користувача. (Рис.14)
+
Для створення структури документа оформіть назви заголовків/підзаголовків знаками «=».  
+
Рис.14. Інструменти для роботи з вікі-сторінкою в режимі редагування
+
 
+
Для створення структури документа оформіть назви заголовків/підзаголовків знаками «=».(Рис.15).
+
 
Назви розділів, підрозділів розташовуються з нового рядка.
 
Назви розділів, підрозділів розташовуються з нового рядка.
 
Якщо стаття містить більше ніж 3 розділи, то на початку сторінки в автоматичному режимі формується Зміст статті (перераховуються назви розділів та створюються посилання на них).
 
Якщо стаття містить більше ніж 3 розділи, то на початку сторінки в автоматичному режимі формується Зміст статті (перераховуються назви розділів та створюються посилання на них).
+
Таблиця в Вікі-стилі розпочинається з відкриваючої фігурної дужки за якою йде вертикальна риска {|, закінчується вертикальною рискою за якою йде закриваюча фігурна дужка |}. Кожна комірка рядка позпочинається з вертикальної риски, після якої пишеться зміст.
Рис.15. Оформлення розділів на вікі-сторінці
+
 
+
Створення таблиць на вікі-сторінках
+
 
+
Таблиця в Вікі-стилі розпочинається з відкриваючої фігурної дужки за якою йде вертикальна риска {|, закінчується вертикальною рискою за якою йде закриваюча фігурна дужка |}. Кожна комірка рядка розпочинається з вертикальної риски, після якої пишеться зміст .
+
Наприклад, для створення таблиці в один рядок необхідно ввести наступний текст:
+
{|
+
|зміст комірки 1
+
|зміст комірки 2
+
|зміст комірки 3
+
....
+
|}
+
 
На сторінці статті це буде виглядати наступним чином:
 
На сторінці статті це буде виглядати наступним чином:
 
зміст комірки 1 зміст комірки 2 зміст комірки 3 ....
 
зміст комірки 1 зміст комірки 2 зміст комірки 3 ....
 
Для створення наступних рядків після вертикальної риски ставиться штрих «-».
 
Для створення наступних рядків після вертикальної риски ставиться штрих «-».
Приклад створення таблиці на два рядки та три стовпчики.
+
Для встановлення рамок відразу після {| через проміжок вказується атрибут border=n, де n – товщина лінії.
{|
+
| зміст комірки 1,1
+
| зміст комірки 2,1
+
| зміст комірки 3,1
+
|-
+
| зміст комірки 1,2
+
| зміст комірки 2,2
+
| зміст комірки 3,2
+
|}
+
На сторінці статті це буде виглядати наступним чином(Рис.16):
+
+
Рис.16. Вигляд таблиці на 2рядки та 3 стовпчики
+
Для встановлення рамок відразу після {| через проміжок вказується атрибут border=n, де n – товщина лінії. Для останньої таблиці рамку можна створити наступним чином:
+
{| border=1
+
|зміст комірки 1,1
+
|зміст комірки 2,1
+
|зміст комірки 3,1
+
|-
+
|зміст комірки 1,2
+
|зміст комірки 2,2
+
|зміст комірки 3,2
+
|}
+
 
+
 
+
  
#
+
2 Спілкування на сторінках можливе. Прикладом такого спілкування є організація роботи другого тижня курсів підвищення кваліфікації за кредитно-модульною системою навчання. Крім того,кожен користувач має можливість вносити правки в уже наявні статті, оперативно реагувати на правки інших користувачів, домовитись про спільну роботу над наявним матеріалом, оскільки кожен користувач має індивідуальний підпис.
 +
Вікі-сторінки зв'язуються між собою за допомогою простої системи адресації, а редагувати кожну статтю може будь-який зареєстрований користувач. При цьому всі зміни сторінок зберігаються, їх можна переглянути на спеціальній сторінці Історія, порівняти зміни, встановити автора змін та за потреби повернути до попереднього вигляду.
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====

Поточна версія на 23:33, 13 червня 2016

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня. Опрацюйте навчальний матеріал "Мережеві проекти. Сервіси WEB 2.0" та дайте відповіді на запитання:

  1. Чи можна відформатувати текст за потребою на сторінках? Як це зробити?
  2. Чи можливе спілкування на сторінках? Якщо так - як це відбувається?


--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 12:51, 9 березня 2016 (EEST)


Ваша відповідь:

  1. Так можна.

В режимі редагування вікі-сторінка має інструменти для форматування тексту, роботи із внутрішніми та зовнішніми посиланнями, додавання елементів та підписом користувача. Для створення структури документа оформіть назви заголовків/підзаголовків знаками «=». Назви розділів, підрозділів розташовуються з нового рядка. Якщо стаття містить більше ніж 3 розділи, то на початку сторінки в автоматичному режимі формується Зміст статті (перераховуються назви розділів та створюються посилання на них). Таблиця в Вікі-стилі розпочинається з відкриваючої фігурної дужки за якою йде вертикальна риска {|, закінчується вертикальною рискою за якою йде закриваюча фігурна дужка |}. Кожна комірка рядка позпочинається з вертикальної риски, після якої пишеться зміст. На сторінці статті це буде виглядати наступним чином: зміст комірки 1 зміст комірки 2 зміст комірки 3 .... Для створення наступних рядків після вертикальної риски ставиться штрих «-». Для встановлення рамок відразу після {| через проміжок вказується атрибут border=n, де n – товщина лінії.

2 Спілкування на сторінках можливе. Прикладом такого спілкування є організація роботи другого тижня курсів підвищення кваліфікації за кредитно-модульною системою навчання. Крім того,кожен користувач має можливість вносити правки в уже наявні статті, оперативно реагувати на правки інших користувачів, домовитись про спільну роботу над наявним матеріалом, оскільки кожен користувач має індивідуальний підпис. Вікі-сторінки зв'язуються між собою за допомогою простої системи адресації, а редагувати кожну статтю може будь-який зареєстрований користувач. При цьому всі зміни сторінок зберігаються, їх можна переглянути на спеціальній сторінці Історія, порівняти зміни, встановити автора змін та за потреби повернути до попереднього вигляду.

Індивідуальні заняття

Доброго дня, шановні колеги!

Пропоную вам попрацювати з Google картами, точніше "сходити на офлайн-екскурсію". Ваша задача знайти об'єкт на карті та дати відповіді у поля форми. Завдання містить 4 кроки. Виконавши Крок 1 - за посиланням маєте змогу перейти до наступного кроку. Уважно читайте анотації.

Для виконання запропонованого завдання Вам потрібно:

  1. Відкрити через Служби Google (вибрати праворуч вгорі) службу Google Карти.
  2. Знайти об'єкт на карті через пошук. Ваш об'єкт - залізничний вокзал "Південний" у м.Києві та перейти у режим перегляду вулиць(взяти ЛКМ праворуч внизу чоловічка і помістити його на об'єкт), вивчити місцевість.
  3. У наступній вкладці відкрити форму індивідуального заняття з ІКТ та вписати відповіді у поля форми Кроку 1, уважно прочитавши анотацію до завдання.
  4. Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 2.Дати відповіді.
  5. Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 3.Дати відповіді.
  6. Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 4.Дати відповіді.

Бажаємо успіхів та чекаємо на відповіді!

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:53, 11 квітня 2016 (EEST)


№2. Доброго дня, шановні колеги. Сьогодні у нас з вами друге індивідуальне заняття, на якому вам потрібно створити кросворд за допомогою он-лайн сервісу для створення кросвордів Cross. Виконуйте послідовність дій і все у вас вийде.

  1. Відкрийте ресурс Cross у новій вкладці вашого браузера.
  2. Ознайомтеся з інструкцією по роботі з даним сервісом.
  3. Перегляньте приклад створеного кросворду.
  4. Виберіть будь-яку тему зі свого навчального предмету, складіть до неї питання та відповіді на них, які ви використаєте для створення кросворду.
  5. Створіть он-лайн кросворд. Користуючись інструкцією завантажте собі на комп’ютер у 2-х варіантах та оформіть його за зразком.(див. п.3)
  6. Завантажте кросворд на свій Google-диск, надайте спільний доступ, та розмістіть його за зразком у таблиці індивідуального заняття.

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:53, 11 травня 2016 (EEST)

Консультації

Доброго дня. Звертаю Вашу увагу на Ваш випускний проект, у разі виникнення питань з приводу розміщення інформації-із задоволенням вам допоможемо. Успіхів.

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:52, 28 квітня 2016 (EEST)

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Доброго дня. Тема нашої з вами дискусії "Використання ІКТ при вивченні історії та суспільних дисциплін у ЗНЗ".

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 12:56, 11 квітня 2016 (EEST)

Проведення та перевірка модульного контролю

Доброго дня. Прошу перейти за посиланням Проведення та перевірка модульного контролюта дати відповіді на запропоновані питання. Уважно прочитайте анотацію.Бажаємо успіхів!

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:53, 21 квітня 2016 (EEST)