Відмінності між версіями «ІКТ у викладанні предметів Лаврик О.Г.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Тематичні дискусії (Інтернет-семінари))
 
Рядок 55: Рядок 55:
  
 
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 13:26, 11 квітня 2016 (EEST)
 
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 13:26, 11 квітня 2016 (EEST)
 +
Відповіді:
 +
Спостерігаючи за розвитком сучасної освіти, довелося ознайомитися із національною доктриною розвитку освіти в Україні, саме в ній йдеться про те, що пріоритетом розвитку сучасної освіти є впровадження ІКТ, що забезпечує подальше удосконалення навчально-виховного процесу. Доктрина наголошує, що доступність та ефективність освіти забезпечує високоякісну підготовку молодого покоління до життя та роботи в сучасному інформаційному суспільстві.
 +
 +
Сучасні школярі із величезною цікавістю сприймають матеріал уроку, коли учитель застосовує ІКТ – такий урок набуває високої ефективності і полегшує сприймання для учнів.
 +
 +
Основною метою використання ІКТ на уроці історії є досягнення поглибленого розуміння та осмислення навчального історичного матеріалу, образне сприйняття, посилення емоційного впливу історії на особистість учня, його перенесення у період вивчення.
 +
 +
'''Науковцями виділено такі форми організації роботи з використанням ІКТ на уроках суспільствознавчих дисциплін'''
 +
 +
'''1)''' вивчення теми уроку учнями самостійно або в парах із допомогою певного програмного забезпечення. Це ж стосується і виконання певного завдання. Роль учителя при цьому – спрямування роботи, корекція діяльності учнів. Складність цього напряму полягає у тому, що не завжди вчителі-предметники мають вільний доступ до комп’ютерної техніки для одночасної роботи, принаймні, половини учнів класу;
 +
 +
'''2)''' використання на уроці мультимедійних можливостей комп’ютера, що слугує наочним посібником. Це найпоширеніша форма організації навчання із застосуванням комп’ютера на уроці історії. Ефективність і доступність цього напряму полягає у тому, що для оптимізації процесу навчання достатньо мати предметний кабінет, який обладнано комп’ютером і додатковим демонстраційним монітором;
 +
 +
'''3)''' використання Інтернету, компакт-дисків для виконання лабораторно-практичної роботи, проекту, написання реферату, виконання будь-якого творчого завдання;
 +
 +
'''4)''' проведення  різноманітних опитувань, тестувань, тематичного оцінювання.
 +
 +
Щоб ефективніше використовувати час уроку, можна звернутися до електронної презентації, яка істотно полегшує роботу вчителя, адже у презентації можна використати різноманітні карти, схеми, невеличкі відеоролики та аудіокоментарі. Як учні п’ятого, так і одинадцятого класу люблять уроки з використанням ІКТ.
 +
 +
Школярі, які вже давно знайомі з ІКТ та з Інтернетом, допомагають створювати презентації до уроків, найбільше вони полюбляють створювати презентації до уроків, де вивчають про життя різних історичних постатей.
 +
 +
Саме внаслідок використання ІКТ на уроках історії у кожного педагога збільшується можливість використання наочних матеріалів, також підвищується ефективність роботи учителя і учня. Не треба забувати, що під час використання ІКТ стає можливою організація проектної діяльності учнів під керівництвом учителя, спрямована на створення електронних навчальних продуктів, а ще змінюється ставлення до комп’ютера, учні починають сприймати його як інструмент для роботи, а не як цікаву іграшку.
 +
 +
''Отже, завдяки поєднанню традиційних педагогічних технологій та ІКТ вдається зробити урок більш насиченим та цікавим, донести більше інформації до кожного учня.''
  
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====

Поточна версія на 22:21, 19 червня 2016

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня. Опрацюйте навчальний матеріал "Мережеві проекти. Сервіси WEB 2.0" та дайте відповіді на запитання:

  1. Що дозволяє відредагувати вкладення «редагувати»?
  2. Чи можна створювати та використовувати шаблони самостійно?

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:50, 9 березня 2016 (EEST)


Ваша відповідь: Доброго дня, Наталія Вікторівна!

  1. Вкладення "редагувати" дозволяє відредагувати матеріали, розміщені на сайті.
  2. Використовувати шаблони самостійно можна,і створювати - також.

Індивідуальні заняття

Доброго дня, шановні колеги!

Пропоную вам попрацювати з Google картами, точніше "сходити на офлайн-екскурсію". Ваша задача знайти об'єкт на карті та дати відповіді у поля форми. Завдання містить 4 кроки. Виконавши Крок 1 - за посиланням маєте змогу перейти до наступного кроку. Уважно читайте анотації.

Для виконання запропонованого завдання Вам потрібно:

  1. Відкрити через Служби Google (вибрати праворуч вгорі) службу Google Карти.
  2. Знайти об'єкт на карті через пошук. Ваш об'єкт - залізничний вокзал "Південний" у м.Києві та перейти у режим перегляду вулиць(взяти ЛКМ праворуч внизу чоловічка і помістити його на об'єкт), вивчити місцевість.
  3. У наступній вкладці відкрити форму індивідуального заняття з ІКТ та вписати відповіді у поля форми Кроку 1, уважно прочитавши анотацію до завдання.
  4. Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 2.Дати відповіді.
  5. Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 3.Дати відповіді.
  6. Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 4.Дати відповіді.

Бажаємо успіхів та чекаємо на відповіді!

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:24, 11 квітня 2016 (EEST)


№2. Доброго дня, шановні колеги. Сьогодні у нас з вами друге індивідуальне заняття, на якому вам потрібно створити кросворд за допомогою он-лайн сервісу для створення кросвордів Cross. Виконуйте послідовність дій і все у вас вийде.

  1. Відкрийте ресурс Cross у новій вкладці вашого браузера.
  2. Ознайомтеся з інструкцією по роботі з даним сервісом.
  3. Перегляньте приклад створеного кросворду.
  4. Виберіть будь-яку тему зі свого навчального предмету, складіть до неї питання та відповіді на них, які ви використаєте для створення кросворду.
  5. Створіть он-лайн кросворд. Користуючись інструкцією завантажте собі на комп’ютер у 2-х варіантах та оформіть його за зразком.(див. п.3)
  6. Завантажте кросворд на свій Google-диск, надайте спільний доступ, та розмістіть його за зразком у таблиці індивідуального заняття.

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:24, 11 травня 2016 (EEST)

Консультації

Доброго дня. Звертаю Вашу увагу на Ваш випускний проект, у разі виникнення питань з приводу розміщення інформації-із задоволенням вам допоможемо. Успіхів.

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:23, 28 квітня 2016 (EEST)

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Доброго дня. Тема нашої з вами дискусії "Використання ІКТ при вивченні історії та суспільних дисциплін у ЗНЗ".

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 13:26, 11 квітня 2016 (EEST) Відповіді: Спостерігаючи за розвитком сучасної освіти, довелося ознайомитися із національною доктриною розвитку освіти в Україні, саме в ній йдеться про те, що пріоритетом розвитку сучасної освіти є впровадження ІКТ, що забезпечує подальше удосконалення навчально-виховного процесу. Доктрина наголошує, що доступність та ефективність освіти забезпечує високоякісну підготовку молодого покоління до життя та роботи в сучасному інформаційному суспільстві.

Сучасні школярі із величезною цікавістю сприймають матеріал уроку, коли учитель застосовує ІКТ – такий урок набуває високої ефективності і полегшує сприймання для учнів.

Основною метою використання ІКТ на уроці історії є досягнення поглибленого розуміння та осмислення навчального історичного матеріалу, образне сприйняття, посилення емоційного впливу історії на особистість учня, його перенесення у період вивчення.

Науковцями виділено такі форми організації роботи з використанням ІКТ на уроках суспільствознавчих дисциплін

1) вивчення теми уроку учнями самостійно або в парах із допомогою певного програмного забезпечення. Це ж стосується і виконання певного завдання. Роль учителя при цьому – спрямування роботи, корекція діяльності учнів. Складність цього напряму полягає у тому, що не завжди вчителі-предметники мають вільний доступ до комп’ютерної техніки для одночасної роботи, принаймні, половини учнів класу;

2) використання на уроці мультимедійних можливостей комп’ютера, що слугує наочним посібником. Це найпоширеніша форма організації навчання із застосуванням комп’ютера на уроці історії. Ефективність і доступність цього напряму полягає у тому, що для оптимізації процесу навчання достатньо мати предметний кабінет, який обладнано комп’ютером і додатковим демонстраційним монітором;

3) використання Інтернету, компакт-дисків для виконання лабораторно-практичної роботи, проекту, написання реферату, виконання будь-якого творчого завдання;

4) проведення різноманітних опитувань, тестувань, тематичного оцінювання.

Щоб ефективніше використовувати час уроку, можна звернутися до електронної презентації, яка істотно полегшує роботу вчителя, адже у презентації можна використати різноманітні карти, схеми, невеличкі відеоролики та аудіокоментарі. Як учні п’ятого, так і одинадцятого класу люблять уроки з використанням ІКТ.

Школярі, які вже давно знайомі з ІКТ та з Інтернетом, допомагають створювати презентації до уроків, найбільше вони полюбляють створювати презентації до уроків, де вивчають про життя різних історичних постатей.

Саме внаслідок використання ІКТ на уроках історії у кожного педагога збільшується можливість використання наочних матеріалів, також підвищується ефективність роботи учителя і учня. Не треба забувати, що під час використання ІКТ стає можливою організація проектної діяльності учнів під керівництвом учителя, спрямована на створення електронних навчальних продуктів, а ще змінюється ставлення до комп’ютера, учні починають сприймати його як інструмент для роботи, а не як цікаву іграшку.

Отже, завдяки поєднанню традиційних педагогічних технологій та ІКТ вдається зробити урок більш насиченим та цікавим, донести більше інформації до кожного учня.

Проведення та перевірка модульного контролю

Доброго дня. Прошу перейти за посиланням Проведення та перевірка модульного контролюта дати відповіді на запропоновані питання. Уважно прочитайте анотацію.Бажаємо успіхів!

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:24, 21 квітня 2016 (EEST)