Відмінності між версіями «Педагогічна інноватика Голуб Л.М.»
 (→Інтерактивні практичні заняття)  | 
				 (→Консультації)  | 
				||
| (не показано 16 проміжних версій цього учасника) | |||
| Рядок 9: | Рядок 9: | ||
Доброго дня ,Марина Вікторівна.  | Доброго дня ,Марина Вікторівна.  | ||
| − |   „Концепція педагогічної освіти” (1999 р.) звертає увагу вчених і практиків на посилення технологічного аспекту підготовки вчителя, на накопичену сучасною школою палітру освітніх технологій, напрацьовані підходи до гуманізації педагогічної взаємодії педагога з дитиною і колективом в цілому. Одним з провідних завдань є створення такого освітньо-розвивального середовища, у результаті з яким у вчителя формується готовність до роботи на основі знання сучасних педагогічних технологій, розуміння ним своєї індивідуальної сутності, на основі якої виробляється особистісна педагогічна концепція і персональна технологія. Головний стратегічний напрям розвитку світової та вітчизняної системи освіти лежить в площині вирішення проблем розвитку особистості учня та вчителя, технологізації цього процесу. В умовах цієї парадигми освіти вчитель найчастіше виступає у ролі організатора всіх видів діяльності учня як компетентний консультант і помічник. Його професійні вміння повинні бути спрямовані не просто на контроль знань та умінь школярів, а на діагностику їх діяльності та розвитку. Проблема полягає в тому, щоб надати вчителю методологію вибору, та механізм реалізації відібраного вченими змісту освіти в реальному навчальному процесі як з урахуванням інтересів та здібностей учнів, так і особистої творчої індивідуальності.  | + |   „Концепція педагогічної освіти” (1999 р.) звертає увагу вчених і практиків на посилення технологічного аспекту підготовки вчителя, на накопичену сучасною школою палітру освітніх технологій, напрацьовані підходи до гуманізації педагогічної взаємодії педагога з дитиною і колективом в цілому. Одним з провідних завдань є створення такого освітньо-розвивального середовища, у результаті з яким у вчителя формується готовність до роботи на основі знання сучасних педагогічних технологій, розуміння ним своєї індивідуальної сутності, на основі якої виробляється особистісна педагогічна концепція і персональна технологія. Головний стратегічний напрям розвитку світової та вітчизняної системи освіти лежить в площині вирішення проблем розвитку особистості учня та вчителя, технологізації цього процесу. В умовах цієї парадигми освіти вчитель найчастіше виступає у ролі організатора всіх видів діяльності учня як компетентний консультант і помічник. Його професійні вміння повинні бути спрямовані не просто на контроль знань та умінь школярів, а на діагностику їх діяльності та розвитку. Проблема полягає в тому, щоб надати вчителю методологію вибору, та механізм реалізації відібраного вченими змісту освіти в реальному навчальному процесі як з урахуванням інтересів та здібностей учнів, так і особистої творчої індивідуальності , тобто примінити технологічність освіти.  | 
| + | З повагою Голуб Людмила Миколаївна.--[[Користувач:Голуб Людмила Миколаївна|Голуб Людмила Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Голуб Людмила Миколаївна|обговорення]]) 21:57, 19 жовтня 2016 (EEST)  | ||
| Рядок 16: | Рядок 17: | ||
Чи згодні Ви з твердженням, що будь-яка педагогічна система завжди технологіча?  | Чи згодні Ви з твердженням, що будь-яка педагогічна система завжди технологіча?  | ||
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 12:38, 12 травня 2016 (EEST)  | --[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 12:38, 12 травня 2016 (EEST)  | ||
| + | На мою думку , тільки сучасна педагогічна система є технологічною , на відміну від традиційної.  | ||
| + | З повагою Голуб Людмила Миколаївна--[[Користувач:Голуб Людмила Миколаївна|Голуб Людмила Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Голуб Людмила Миколаївна|обговорення]]) 21:57, 19 жовтня 2016 (EEST)  | ||
Добрий день!  | Добрий день!  | ||
Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання", "технологія виховання", "персоніфікована технологія".  | Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання", "технологія виховання", "персоніфікована технологія".  | ||
| − | --[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 10:45, 18 травня 2016 (  | + | --[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 10:45, 18 травня 2016 (EES  | 
| − | + | Відповіді:  | |
| + | вибір освітньої технології – це завжди вибір стратегії,пріоритетів, системи взаємодії, тактик навчання та стилю роботи вчителя зучнями.  | ||
| + | Структура педагогічної технології:  | ||
| + |  концептуальна основа;  | ||
| + | |||
| + |  змістова частина навчання (цілі навчання – загальні і конкретні; зміст  | ||
| + | |||
| + | навчального матеріалу);  | ||
| + | |||
| + |  технологічний процес (організація навчального процесу;  | ||
| + | |||
| + |  методи і форми навчальної діяльності школярів;  | ||
| + | |||
| + |  методи і форми роботи вчителя;  | ||
| + | |||
| + |  діяльність вчителя по керівництву процесом засвоєння матеріалу;  | ||
| + | |||
| + | діагностика навчального процесу).  | ||
| + | |||
| + | Критерії технологічності – будь-яка педагогічна технологія повинна задовольнити деякі основні методологічні вимоги (критерії технологічності).  | ||
| + | |||
| + | Педагогічна технологія в загально педагогічному розумінні характеризує цілісний освітній процес з його метою, змістом і методами навчання. Окремо предметна педагогічна технологія — сукупність методів і засобів для реалізації визначеного змісту навчання в межах одного предмета (методика викладання предмета). Локальна ж технологія являє собою вирішення окремих дидактичних і виховних завдань. Персонал-технологія присутня в досвіді педагогів-новаторів.  | ||
| + | Г. К. Селевко визначає таку структуру педагогічної технології:  | ||
| + | а) концептуальна основа;  | ||
| + | б) змістова частина навчання:  | ||
| + | — мета навчання — загальна і конкретна;  | ||
| + | — зміст навчального матеріалу;  | ||
| + | в) процесуальна частина — технологічний процес:  | ||
| + | — організація навчального процесу;  | ||
| + | — методи і форми навчальної діяльності школярів;  | ||
| + | — методи і форми роботи вчителя;  | ||
| + | — діяльність учителя з керування процесом засвоєння матеріалу;  | ||
| + | — діагностика навчального процесу.  | ||
| + | |||
| + | Отже ,технологія навчання обєднує широке коло проблем , повязаних з аналізом навчального матеріалу та організацією.--[[Користувач:Голуб Людмила Миколаївна|Голуб Людмила Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Голуб Людмила Миколаївна|обговорення]]) 21:57, 19 жовтня 2016 (EEST)  | ||
| + | |||
| + | ==== Індивідуальні заняття ====  | ||
| + | --[[Користувач:Голуб Людмила Миколаївна|Голуб Людмила Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Голуб Людмила Миколаївна|обговорення]]) 10:27, 1 листопада 2016 (EET)  | ||
==== Консультації ====  | ==== Консультації ====  | ||
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 11:11, 23 травня 2016 (EEST)  | --[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 11:11, 23 травня 2016 (EEST)  | ||
| + | --[[Користувач:Голуб Людмила Миколаївна|Голуб Людмила Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Голуб Людмила Миколаївна|обговорення]]) 10:27, 1 листопада 2016 (EET)  | ||
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 09:46, 8 вересня 2016 (EEST)  | --[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 09:46, 8 вересня 2016 (EEST)  | ||
| + | --[[Користувач:Голуб Людмила Миколаївна|Голуб Людмила Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Голуб Людмила Миколаївна|обговорення]]) 10:27, 1 листопада 2016 (EET)  | ||
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ====  | ====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ====  | ||
| Рядок 36: | Рядок 78: | ||
*Що мотивує педагогів до інноваційної діяльності?  | *Що мотивує педагогів до інноваційної діяльності?  | ||
| − | виховання творчої особистості.  | + | Відповідь :  | 
| + | виховання творчої особистості.--[[Користувач:Голуб Людмила Миколаївна|Голуб Людмила Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Голуб Людмила Миколаївна|обговорення]]) 18:15, 22 жовтня 2016 (EEST)  | ||
*Як Ви проектуєте педагогічні інновації у навчально-виховний процес ЗНЗ?  | *Як Ви проектуєте педагогічні інновації у навчально-виховний процес ЗНЗ?  | ||
| − | + | Відповідь:  | |
| − | під час уроків; підбираю нові інноваційні методи відповідно до матеріалу уроку, які найкраще підходять для здобуття учнями необхідних знань і умінь.  | + | під час уроків; підбираю нові інноваційні методи відповідно до матеріалу уроку, які найкраще підходять для здобуття учнями необхідних знань і умінь.--[[Користувач:Голуб Людмила Миколаївна|Голуб Людмила Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Голуб Людмила Миколаївна|обговорення]]) 18:14, 22 жовтня 2016 (EEST)  | 
*Як Ви оцінюєте ефективність апробованих та впроваждуваних педагогічних нововведень?  | *Як Ви оцінюєте ефективність апробованих та впроваждуваних педагогічних нововведень?  | ||
| − | + | Відповідь:  | |
| − | позитивно оцінюю використання інтерактивних методів та ІКТ.  | + | позитивно оцінюю використання інтерактивних методів та ІКТ.--[[Користувач:Голуб Людмила Миколаївна|Голуб Людмила Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Голуб Людмила Миколаївна|обговорення]]) 18:14, 22 жовтня 2016 (EEST)  | 
| − | + | ||
*Ваше ставлення до новаторства та ступінь поінформованості про проблеми діяльності педагогів-новаторів.  | *Ваше ставлення до новаторства та ступінь поінформованості про проблеми діяльності педагогів-новаторів.  | ||
| + | Відповідь:  | ||
ставлення позитивне, ступінь поінформованості про проблеми діяльності педагогів-новаторів середній.  | ставлення позитивне, ступінь поінформованості про проблеми діяльності педагогів-новаторів середній.  | ||
| − | + | --[[Користувач:Голуб Людмила Миколаївна|Голуб Людмила Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Голуб Людмила Миколаївна|обговорення]]) 21:58, 19 жовтня 2016 (EEST)  | |
Залучайтесь до дискусії.  | Залучайтесь до дискусії.  | ||
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 10:56, 31 травня 2016 (EEST)  | --[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 10:56, 31 травня 2016 (EEST)  | ||
| Рядок 57: | Рядок 100: | ||
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 10:56, 26 вересня 2016 (EEST)  | --[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 10:56, 26 вересня 2016 (EEST)  | ||
| − | ==== Проведення та перевірка модульного контролю ====  | + | --[[Користувач:Голуб Людмила Миколаївна|Голуб Людмила Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Голуб Людмила Миколаївна|обговорення]]) 21:59, 19 жовтня 2016 (EEST)==== Проведення та перевірка модульного контролю ====  | 
Поточна версія на 11:31, 1 листопада 2016
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Добрий день!
Сьогодні ми розпочинаємо наші інтерактивні практичні заняття. Опрацюйте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на питання:
- У чому суть технологічності в освіті?
 
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:29, 27 квітня 2016 (EEST)
Доброго дня ,Марина Вікторівна.
„Концепція педагогічної освіти” (1999 р.) звертає увагу вчених і практиків на посилення технологічного аспекту підготовки вчителя, на накопичену сучасною школою палітру освітніх технологій, напрацьовані підходи до гуманізації педагогічної взаємодії педагога з дитиною і колективом в цілому. Одним з провідних завдань є створення такого освітньо-розвивального середовища, у результаті з яким у вчителя формується готовність до роботи на основі знання сучасних педагогічних технологій, розуміння ним своєї індивідуальної сутності, на основі якої виробляється особистісна педагогічна концепція і персональна технологія. Головний стратегічний напрям розвитку світової та вітчизняної системи освіти лежить в площині вирішення проблем розвитку особистості учня та вчителя, технологізації цього процесу. В умовах цієї парадигми освіти вчитель найчастіше виступає у ролі організатора всіх видів діяльності учня як компетентний консультант і помічник. Його професійні вміння повинні бути спрямовані не просто на контроль знань та умінь школярів, а на діагностику їх діяльності та розвитку. Проблема полягає в тому, щоб надати вчителю методологію вибору, та механізм реалізації відібраного вченими змісту освіти в реальному навчальному процесі як з урахуванням інтересів та здібностей учнів, так і особистої творчої індивідуальності , тобто примінити технологічність освіти.
З повагою Голуб Людмила Миколаївна.--Голуб Людмила Миколаївна (обговорення) 21:57, 19 жовтня 2016 (EEST)
Шановні колеги! Продовжуємо працювати.
Чи згодні Ви з твердженням, що будь-яка педагогічна система завжди технологіча? --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:38, 12 травня 2016 (EEST) На мою думку , тільки сучасна педагогічна система є технологічною , на відміну від традиційної.
З повагою Голуб Людмила Миколаївна--Голуб Людмила Миколаївна (обговорення) 21:57, 19 жовтня 2016 (EEST)
Добрий день! Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання", "технологія виховання", "персоніфікована технологія". --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 10:45, 18 травня 2016 (EES
Відповіді: вибір освітньої технології – це завжди вибір стратегії,пріоритетів, системи взаємодії, тактик навчання та стилю роботи вчителя зучнями.
Структура педагогічної технології:
 концептуальна основа;
 змістова частина навчання (цілі навчання – загальні і конкретні; зміст
навчального матеріалу);
 технологічний процес (організація навчального процесу;
 методи і форми навчальної діяльності школярів;
 методи і форми роботи вчителя;
 діяльність вчителя по керівництву процесом засвоєння матеріалу;
діагностика навчального процесу).
Критерії технологічності – будь-яка педагогічна технологія повинна задовольнити деякі основні методологічні вимоги (критерії технологічності).
Педагогічна технологія в загально педагогічному розумінні характеризує цілісний освітній процес з його метою, змістом і методами навчання. Окремо предметна педагогічна технологія — сукупність методів і засобів для реалізації визначеного змісту навчання в межах одного предмета (методика викладання предмета). Локальна ж технологія являє собою вирішення окремих дидактичних і виховних завдань. Персонал-технологія присутня в досвіді педагогів-новаторів. Г. К. Селевко визначає таку структуру педагогічної технології: а) концептуальна основа; б) змістова частина навчання: — мета навчання — загальна і конкретна; — зміст навчального матеріалу; в) процесуальна частина — технологічний процес: — організація навчального процесу; — методи і форми навчальної діяльності школярів; — методи і форми роботи вчителя; — діяльність учителя з керування процесом засвоєння матеріалу; — діагностика навчального процесу.
Отже ,технологія навчання обєднує широке коло проблем , повязаних з аналізом навчального матеріалу та організацією.--Голуб Людмила Миколаївна (обговорення) 21:57, 19 жовтня 2016 (EEST)
Індивідуальні заняття
--Голуб Людмила Миколаївна (обговорення) 10:27, 1 листопада 2016 (EET)
Консультації
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:11, 23 травня 2016 (EEST) --Голуб Людмила Миколаївна (обговорення) 10:27, 1 листопада 2016 (EET)
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 09:46, 8 вересня 2016 (EEST) --Голуб Людмила Миколаївна (обговорення) 10:27, 1 листопада 2016 (EET)
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Сутність поняття „інноваційна діяльність” відбиває не лише особливості процесу оновлення, внесення нових елементів у традиційну систему освітньої практики, а й органічно включає в себе характеристику індивідуального стилю діяльності педагога-новатора. Інноваційна діяльність передбачає вищий ступінь педагогічної творчості, педагогічне винахідництво нового в педагогічній практиці, що спрямоване на формування творчої особистості, враховує соціально-економічні та політичні зміни в суспільстві й проявляється в ціле покладанні, визначенні мети, завдань, а також змісту і технологій інноваційного навчання. Вчитель інноваційної орієнтації − це особистість, здатна брати на себе відповідальність, вчасно враховувати ситуацію соціальних змін і є найбільш перспективним соціальним типом педагога. Як учитель-дослідник, він спрямований на науково-обґрунтовану організацію навчально-виховного процесу з прогностичним спрямуванням, має адекватні ціннісні орієнтації, гнучке професійне мислення, розвинуту професійну самосвідомість, готовність до сприйняття нової інформації, високий рівень самоактуалізації, володіє мистецтвом рефлексії. Пропоную винести на обговорення наступні питання:
- Що мотивує педагогів до інноваційної діяльності?
 
Відповідь : виховання творчої особистості.--Голуб Людмила Миколаївна (обговорення) 18:15, 22 жовтня 2016 (EEST)
- Як Ви проектуєте педагогічні інновації у навчально-виховний процес ЗНЗ?
 
Відповідь: під час уроків; підбираю нові інноваційні методи відповідно до матеріалу уроку, які найкраще підходять для здобуття учнями необхідних знань і умінь.--Голуб Людмила Миколаївна (обговорення) 18:14, 22 жовтня 2016 (EEST)
- Як Ви оцінюєте ефективність апробованих та впроваждуваних педагогічних нововведень?
 
Відповідь: позитивно оцінюю використання інтерактивних методів та ІКТ.--Голуб Людмила Миколаївна (обговорення) 18:14, 22 жовтня 2016 (EEST)
- Ваше ставлення до новаторства та ступінь поінформованості про проблеми діяльності педагогів-новаторів.
 
Відповідь: ставлення позитивне, ступінь поінформованості про проблеми діяльності педагогів-новаторів середній. --Голуб Людмила Миколаївна (обговорення) 21:58, 19 жовтня 2016 (EEST) Залучайтесь до дискусії. --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 10:56, 31 травня 2016 (EEST)
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 10:56, 26 вересня 2016 (EEST)
--Голуб Людмила Миколаївна (обговорення) 21:59, 19 жовтня 2016 (EEST)==== Проведення та перевірка модульного контролю ====