Відмінності між версіями «ІКТ в управлінській діяльності Загайко О.А.»
(→Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)) |
(→Проведення та перевірка модульного контролю) |
||
(не показані 12 проміжних версій 4 учасників) | |||
Рядок 7: | Рядок 7: | ||
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 11:39, 11 червня 2015 (EEST) | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 11:39, 11 червня 2015 (EEST) | ||
---- | ---- | ||
− | Ваша відповідь: | + | Ваша відповідь:Доброго дня. Наповнення сторінок на Вікі-сайті проводиться колективно.--[[Користувач:Загайко Оксана Анатоліївна|Загайко Оксана Анатоліївна]] ([[Обговорення користувача:Загайко Оксана Анатоліївна|обговорення]]) 17:43, 10 жовтня 2015 (EEST) |
---- | ---- | ||
Рядок 13: | Рядок 13: | ||
Доброго дня. Опрацюйте матеріал на [[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|сторінці обговорення]] та дайте відповідь на запитання: | Доброго дня. Опрацюйте матеріал на [[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|сторінці обговорення]] та дайте відповідь на запитання: | ||
− | Коли було розроблено Вікі-технологію? | + | Коли було розроблено Вікі-технологію? Доброго дня. Вікі-технологію розроблено в 1994 році, а на волю випущено 25 березня 1995 року.--[[Користувач:Загайко Оксана Анатоліївна|Загайко Оксана Анатоліївна]] ([[Обговорення користувача:Загайко Оксана Анатоліївна|обговорення]]) 17:50, 10 жовтня 2015 (EEST) |
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 11:15, 17 червня 2015 (EEST) | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 11:15, 17 червня 2015 (EEST) | ||
Рядок 28: | Рядок 28: | ||
#Відкрити через '''Служби Google''' (''вибрати праворуч вгорі'') службу '''Google Карти'''. | #Відкрити через '''Служби Google''' (''вибрати праворуч вгорі'') службу '''Google Карти'''. | ||
#Знайти об'єкт на карті через пошук. Ваш об'єкт - '''залізничний вокзал "Південний" у м.Києві''' та перейти у '''режим перегляду вулиць'''(''взяти '''ЛКМ''' праворуч внизу чоловічка і помістити його на об'єкт''), вивчити місцевість. | #Знайти об'єкт на карті через пошук. Ваш об'єкт - '''залізничний вокзал "Південний" у м.Києві''' та перейти у '''режим перегляду вулиць'''(''взяти '''ЛКМ''' праворуч внизу чоловічка і помістити його на об'єкт''), вивчити місцевість. | ||
− | #У наступній вкладці відкрити [https://docs.google.com/forms/d/ | + | #У наступній вкладці відкрити [https://docs.google.com/forms/d/1MXnPv3erxaxkvaibRBPWK1qteEXQFo52cSUidha4oZw/viewform форму індивідуального заняття з ІКТ] та вписати відповіді у поля форми Кроку 1. |
#Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 2.Дати відповіді. | #Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 2.Дати відповіді. | ||
#Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 3.Дати відповіді. | #Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 3.Дати відповіді. | ||
Рядок 35: | Рядок 35: | ||
Бажаємо успіхів та чекаємо на відповіді! | Бажаємо успіхів та чекаємо на відповіді! | ||
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 12:48, 18 вересня 2015 (EEST) | --[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 12:48, 18 вересня 2015 (EEST) | ||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 12:49, 18 вересня 2015 (EEST) | ||
+ | |||
+ | ---- | ||
+ | |||
+ | '''№2.''' | ||
+ | Доброго дня, шановні колеги. Сьогодні у нас з вами друге індивідуальне заняття, на якому вам потрібно створити кросворд за допомогою он-лайн сервісу для створення кросвордів '''Cross'''. | ||
+ | Виконуйте послідовність дій і все у вас вийде. | ||
+ | #Відкрийте [http://cross.highcat.org/ru_RU/ ресурс '''Cross'''] у новій вкладці вашого браузера. | ||
+ | #Ознайомтеся з [https://drive.google.com/file/d/0B4gt4Ia75yCNTjR3cU1iSjc0Mlk/view?usp=sharing інструкцією по роботі з даним сервісом]. | ||
+ | #Перегляньте [https://drive.google.com/file/d/0B4gt4Ia75yCNbUtfMjN1dEN1QVE/view?usp=sharing приклад створеного кросворду]. | ||
+ | #Виберіть будь-яку тему зі свого навчального предмету, складіть до неї питання та відповіді на них, які ви використаєте для створення кросворду. | ||
+ | #Створіть он-лайн кросворд. Користуючись інструкцією завантажте собі на комп’ютер у 2-х варіантах та оформіть його за зразком.(див. п.3) | ||
+ | #Завантажте кросворд на свій Google-диск, надайте спільний доступ, та розмістіть його за зразком у [https://docs.google.com/spreadsheets/d/1xxnm2tIl1LwADAp_rlPqfdfKgFy4g8o7hsg85DPdTks/edit#gid=0 таблиці індивідуального заняття]. | ||
+ | '''''Вітаємо! Завдання виконано.''''' | ||
+ | --[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 12:47, 27 жовтня 2015 (EET) | ||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 13:13, 27 жовтня 2015 (EET) | ||
==== Консультації ==== | ==== Консультації ==== | ||
+ | Доброго дня, Шановна Оксана Анатоліївна. Якщо у Вас виникають питання з виконання проекту чи стосовно відповідей у технічному напрямку - звертайтеся, із задоволенням допоможемо. | ||
+ | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 09:50, 16 жовтня 2015 (EEST) | ||
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ==== | ====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ==== | ||
Рядок 46: | Рядок 66: | ||
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 09:55, 1 жовтня 2015 (EEST) | --[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 09:55, 1 жовтня 2015 (EEST) | ||
− | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 10:02, 1 жовтня 2015 (EEST) | + | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 10:02, 1 жовтня 2015 (EEST) |
+ | Доброго дня. Сучасний керівник навчального закладу чи його заступники повинні успішно здійснювати як управлінську, так і педагогічну діяльність, забезпечуючи впровадження ІКТ у навчально-виховний процес. Безперечно, що інформатизація значно полегшує роботу, сприяє заощадженню часу. Наявність достатньої матеріально-технічної бази, потужного кадрового потенціалу дозволяє успішно вирішувати цілий ряд управлінських, навчальних та методичних питань. На сьогоднішній день новітні комп’ютерні технології запроваджуються в навчальний процес за допомогою електронних підручників, мультимедійних презентацій, тестових робіт для самоперевірки, створених учнями та вчителями. А це дає можливість урізноманітнювати форми й методи проведення уроків, формувати в школярів інформаційну компетентність і зацікавлювати їх навчальними предметами. Електронна поштова скринька в закладі дозволяють оперативно передавати і приймати інформацію. Використання ІКТ – важливий чинник для постійного вдосконалення професійної майстерності. Тому я вже й не уявляю навчальний процес без застосування ІКТ.--[[Користувач:Загайко Оксана Анатоліївна|Загайко Оксана Анатоліївна]] ([[Обговорення користувача:Загайко Оксана Анатоліївна|обговорення]]) 18:10, 11 жовтня 2015 (EEST) | ||
==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | ==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | ||
+ | Доброго дня, шановні колеги. Настав час підводити підсумки нашої з вами роботи. Ваша задача перейти за посиланням[https://docs.google.com/forms/d/1D3bXyj7j9hiqKah6RXHUgq_mmx4XSpSrjroC0fq0uDM/viewform Проведення та перевірка модульного контролю], уважно прочитати анотацію та дати відповіді на запропоновані питання, натиснути кнопку "Надіслати" - і все. Бажаємо успіхів! | ||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 10:13, 7 жовтня 2015 (EEST) | ||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 09:54, 7 жовтня 2015 (EEST) | ||
+ | |||
+ | ---- | ||
+ | ---- | ||
+ | Доброго дня! Перевірте правильність виконання усіх завдань та виконайте заборгованості. Бажаємо успіхів! | ||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 09:43, 30 листопада 2015 (EET) |
Поточна версія на 10:47, 30 листопада 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня. Опрацюйте матеріал на сторінці обговорення та дайте відповідь на запитання:
Наповнення сторінок на Вікі-сайті проводиться індивідуально чи колективно?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:39, 11 червня 2015 (EEST)
Ваша відповідь:Доброго дня. Наповнення сторінок на Вікі-сайті проводиться колективно.--Загайко Оксана Анатоліївна (обговорення) 17:43, 10 жовтня 2015 (EEST)
Доброго дня. Опрацюйте матеріал на сторінці обговорення та дайте відповідь на запитання:
Коли було розроблено Вікі-технологію? Доброго дня. Вікі-технологію розроблено в 1994 році, а на волю випущено 25 березня 1995 року.--Загайко Оксана Анатоліївна (обговорення) 17:50, 10 жовтня 2015 (EEST)
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:15, 17 червня 2015 (EEST)
Ваша відповідь:
Індивідуальні заняття
Доброго дня, шановні колеги!
Пропоную вам попрацювати з Google картами, точніше "сходити на офлайн-екскурсію". Ваша задача знайти об'єкт на карті та дати відповіді у поля форми. Завдання містить 4 кроки. Виконавши Крок 1 - за посиланням маєте змогу перейти до наступного кроку. Уважно читайте анотації.
Для виконання запропонованого завдання Вам потрібно:
- Відкрити через Служби Google (вибрати праворуч вгорі) службу Google Карти.
- Знайти об'єкт на карті через пошук. Ваш об'єкт - залізничний вокзал "Південний" у м.Києві та перейти у режим перегляду вулиць(взяти ЛКМ праворуч внизу чоловічка і помістити його на об'єкт), вивчити місцевість.
- У наступній вкладці відкрити форму індивідуального заняття з ІКТ та вписати відповіді у поля форми Кроку 1.
- Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 2.Дати відповіді.
- Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 3.Дати відповіді.
- Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 4.Дати відповіді.
Бажаємо успіхів та чекаємо на відповіді! --Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 12:48, 18 вересня 2015 (EEST)
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 12:49, 18 вересня 2015 (EEST)
№2. Доброго дня, шановні колеги. Сьогодні у нас з вами друге індивідуальне заняття, на якому вам потрібно створити кросворд за допомогою он-лайн сервісу для створення кросвордів Cross. Виконуйте послідовність дій і все у вас вийде.
- Відкрийте ресурс Cross у новій вкладці вашого браузера.
- Ознайомтеся з інструкцією по роботі з даним сервісом.
- Перегляньте приклад створеного кросворду.
- Виберіть будь-яку тему зі свого навчального предмету, складіть до неї питання та відповіді на них, які ви використаєте для створення кросворду.
- Створіть он-лайн кросворд. Користуючись інструкцією завантажте собі на комп’ютер у 2-х варіантах та оформіть його за зразком.(див. п.3)
- Завантажте кросворд на свій Google-диск, надайте спільний доступ, та розмістіть його за зразком у таблиці індивідуального заняття.
Вітаємо! Завдання виконано. --Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 12:47, 27 жовтня 2015 (EET)
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:13, 27 жовтня 2015 (EET)
Консультації
Доброго дня, Шановна Оксана Анатоліївна. Якщо у Вас виникають питання з виконання проекту чи стосовно відповідей у технічному напрямку - звертайтеся, із задоволенням допоможемо.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:50, 16 жовтня 2015 (EEST)
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Доброго дня. Пропоную вам подискутувати з питання "Чи мають місце ІКТ у вашій професійній діяльності?".
Для того, щоб висловити свою точку зору вам потрібно перейти за посиланням Управління навчальним закладом в умовах реформування освіти та у розділі ІКТ в управлінській діяльності ознайомитися із запропонованим матеріалом та вписати у місці під вільним номером свою відповідь, поставити підпис з часовою міткою.
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 09:55, 1 жовтня 2015 (EEST)
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:02, 1 жовтня 2015 (EEST) Доброго дня. Сучасний керівник навчального закладу чи його заступники повинні успішно здійснювати як управлінську, так і педагогічну діяльність, забезпечуючи впровадження ІКТ у навчально-виховний процес. Безперечно, що інформатизація значно полегшує роботу, сприяє заощадженню часу. Наявність достатньої матеріально-технічної бази, потужного кадрового потенціалу дозволяє успішно вирішувати цілий ряд управлінських, навчальних та методичних питань. На сьогоднішній день новітні комп’ютерні технології запроваджуються в навчальний процес за допомогою електронних підручників, мультимедійних презентацій, тестових робіт для самоперевірки, створених учнями та вчителями. А це дає можливість урізноманітнювати форми й методи проведення уроків, формувати в школярів інформаційну компетентність і зацікавлювати їх навчальними предметами. Електронна поштова скринька в закладі дозволяють оперативно передавати і приймати інформацію. Використання ІКТ – важливий чинник для постійного вдосконалення професійної майстерності. Тому я вже й не уявляю навчальний процес без застосування ІКТ.--Загайко Оксана Анатоліївна (обговорення) 18:10, 11 жовтня 2015 (EEST)
Проведення та перевірка модульного контролю
Доброго дня, шановні колеги. Настав час підводити підсумки нашої з вами роботи. Ваша задача перейти за посиланнямПроведення та перевірка модульного контролю, уважно прочитати анотацію та дати відповіді на запропоновані питання, натиснути кнопку "Надіслати" - і все. Бажаємо успіхів!
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 10:13, 7 жовтня 2015 (EEST)
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:54, 7 жовтня 2015 (EEST)
Доброго дня! Перевірте правильність виконання усіх завдань та виконайте заборгованості. Бажаємо успіхів!
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:43, 30 листопада 2015 (EET)