Відмінності між версіями «ІКТ у викладанні предметів Монастирьова І.Ф.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Створена сторінка: {{subst:Шаблон:Заняття}})
 
 
(не показані 18 проміжних версій 3 учасників)
Рядок 1: Рядок 1:
  
 
==== Інтерактивні практичні заняття ====
 
==== Інтерактивні практичні заняття ====
 +
Доброго дня. Дайте відповіді на питання, вписавши відповіді у відповідні поля документу [https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSedxGfqGllrDNP5A2rhUljWHqi83_RUpbnrfmcB4eZ1EpS8jQ/viewform за посиланням:]
  
 +
'''Питання №1.'''
 +
#Чи потрібно використовувати посилання? Чому?
  
 +
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 11:31, 09 березня 2017 (EEST)
 +
 +
----Джерело — носій інформації (книга, стаття, сайт), що містить важливу інформацію з теми статті.
 +
 +
Посилання на джерела необхідні для:
 +
 +
подальшого ознайомлення з темою;
 +
перевірки неоднозначних тез (зокрема якщо є підозра у вандалізмі);
 +
мінімізації суперечок між авторами;
 +
підвищення загального рівня довіри до Вікіпедії;
 +
уникнення звинувачень у плагіаті та крадіжках інтелектуальної власності.--[[Користувач:Монастирьова Ірина Федорівна|Монастирьова Ірина Федорівна]] ([[Обговорення користувача:Монастирьова Ірина Федорівна|обговорення]]) 15:16, 21 червня 2017 (EEST)
 +
 +
Доброго дня. Дайте відповіді на питання, вписавши відповіді у відповідні поля документу [https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSel9z7ErPiPGewes1BAqnAHf2jHuFMNVSJzfEUAFfcoSw5byA/viewform за посиланням:]
 +
 +
'''Питання №2.'''
 +
#Чи можна у завантаженому шаблоні додати чи видалити розділ?
 +
 +
У шаблонах зберігаються стилі, елементи автотексту й автозаміни, макроси, панелі інструментів, настроювані меню та сполучення клавіш. Після завантаження шаблон стає глобально доступним, його можна використовувати в роботі з документами на основі інших шаблонів--[[Користувач:Монастирьова Ірина Федорівна|Монастирьова Ірина Федорівна]] ([[Обговорення користувача:Монастирьова Ірина Федорівна|обговорення]]) 15:16, 21 червня 2017 (EEST)
 +
 +
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 11:32, 10 березня 2017 (EEST)
 +
 +
Під час створення шаблону форми, можна вказати, що колонтитули відображаються в верхнього і нижнього полів сторінки під час друку форми. Якщо до шаблону форми в кількох подань, потрібно додати верхніх і нижніх колонтитулів для кожного окремі подання окремо.--[[Користувач:Монастирьова Ірина Федорівна|Монастирьова Ірина Федорівна]] ([[Обговорення користувача:Монастирьова Ірина Федорівна|обговорення]]) 15:17, 21 червня 2017 (EEST)
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====
  
 +
Доброго дня, колеги. Пропоную попрацювати [http://puzzlecup.com/crossword-ru/?guess=F89B60C671FB8DAU он-лайн кросвордом.]
  
 +
Прочитайте уважно індивідуальне завдання, виконайте його:
  
==== Консультації ====
+
#Відкрийте за посиланням кросворд, розгадайте його. Відповіді вписуєте з клавіатури, питання розміщені праворуч.
 +
#По завершенню роботи звірити відповіді, натиснувши на кнопку '''«Ну все!Сверяем»'''.
 +
#Зробити скіншот розгаданого кросворду з кількістю відповідей.
 +
#Зберегти зображення у форматі '''*. JPG''' на свій комп’ютер з ім’ям  '''«Кросворд_Ваше прізвище».'''
 +
#Розмістити зображення на свій Google-Диск, надати спільний доступ  та розмістити у [https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Vsh56wEgxTgtOgmuJGLCGTPEC7C3w6SISSt5V2M0ez4/edit?usp=sharing  таблицю за зразком].
  
 +
 +
Як зберегти зображення зі скріншоту – [https://drive.google.com/file/d/0B4gt4Ia75yCNNVZDZno0R0NsVlU/view?usp=sharing  читайте тут].
 +
 +
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 12:48, 14 квітня 2017 (EEST)
 +
 +
----
 +
 +
Шановні колеги!  Прочитайте уважно пункти завдання та виконайте його, попередньо переглянувши відеоматеріал (!відеоінструкція озвучена). https://www.youtube.com/watch?v=CHruaTXGk8g
 +
 +
Завдання.
 +
Використовуючи службу Google-карти знайти майдан Свободи у м. Харкові,  провести екскурсію по майдану та з’ясувати: скільки колон містить будівля Харківської ОДА, визначити, логотипи яких організацій розміщені поруч праворуч та ліворуч на будівлях, що розміщено напроти ХОДА та прочитати надпис на об’єкті. Відповіді впишіть у [https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdl2FIK0lDQ3uxOiITYiE-Q2BLHdwFLGoG5nqSBDysEDtdd-Q/viewform запропоновану форму].
 +
 +
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 13:20, 11 травня 2017 (EEST)
 +
 +
==== Консультації ====
 +
Доброго дня, шановні колеги. Уважно перегляньте індивідуалні завдання у таблиці, віправте зауваження, якщо виникають питання у ході виконання завдань чи випускного проекту - звертайтеся.
 +
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 12:59, 24 квітня 2017 (EEST)
  
 
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ====
 
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ====
 +
Шановні колеги! За посиланням [[Проблеми розвитку сучасної української школи, шляхи вирішення]]  розміщений майданчик для дискусій вашої групи. Перейдіть на сторінку, у розділі '''«ІКТ у викладанні предметів»''' ознайомтесь з питанням дискусії та висловіть свою думку щодо '''існування проблем у вашому закладі та як, на вашу думку, можна їх подолати'''. Відповідь впишіть у місце вашого варіанту (номер варіанту – це ваш номер у списку групи). Бажаю успіхів!
  
 +
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 13:42, 10 квітня 2017 (EEST)
 +
----
 +
 +
Шановні колеги. Звертаю вашу увагу на дискусію, дякую учасникам і прошу приєднатися іншим.
 +
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 12:57, 23 травня 2017 (EEST)
  
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====
 +
Доброго дня, шановні колеги! Ось і завершується наше з вами спілкування, підведемо підсумки. Перейдіть за посиланням [https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScd0SONH0p8bXzSKAvZbtWbWdBODVlwOEMnPC2kZ35jQB2dkg/viewform Проведення та перевірка модульного контролю], уважно прочитайте документ та дайте відповіді на запитання. По завершенню роботи натисніть кнопку "'''Надіслати'''". Бажаємо успіхів!
 +
 +
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 13:06, 6 червня 2017 (EEST)

Поточна версія на 15:21, 21 червня 2017

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня. Дайте відповіді на питання, вписавши відповіді у відповідні поля документу за посиланням:

Питання №1.

  1. Чи потрібно використовувати посилання? Чому?

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:31, 09 березня 2017 (EEST)


Джерело — носій інформації (книга, стаття, сайт), що містить важливу інформацію з теми статті.

Посилання на джерела необхідні для:

подальшого ознайомлення з темою; перевірки неоднозначних тез (зокрема якщо є підозра у вандалізмі); мінімізації суперечок між авторами; підвищення загального рівня довіри до Вікіпедії; уникнення звинувачень у плагіаті та крадіжках інтелектуальної власності.--Монастирьова Ірина Федорівна (обговорення) 15:16, 21 червня 2017 (EEST)

Доброго дня. Дайте відповіді на питання, вписавши відповіді у відповідні поля документу за посиланням:

Питання №2.

  1. Чи можна у завантаженому шаблоні додати чи видалити розділ?

У шаблонах зберігаються стилі, елементи автотексту й автозаміни, макроси, панелі інструментів, настроювані меню та сполучення клавіш. Після завантаження шаблон стає глобально доступним, його можна використовувати в роботі з документами на основі інших шаблонів--Монастирьова Ірина Федорівна (обговорення) 15:16, 21 червня 2017 (EEST)

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:32, 10 березня 2017 (EEST)

Під час створення шаблону форми, можна вказати, що колонтитули відображаються в верхнього і нижнього полів сторінки під час друку форми. Якщо до шаблону форми в кількох подань, потрібно додати верхніх і нижніх колонтитулів для кожного окремі подання окремо.--Монастирьова Ірина Федорівна (обговорення) 15:17, 21 червня 2017 (EEST)

Індивідуальні заняття

Доброго дня, колеги. Пропоную попрацювати он-лайн кросвордом.

Прочитайте уважно індивідуальне завдання, виконайте його:

  1. Відкрийте за посиланням кросворд, розгадайте його. Відповіді вписуєте з клавіатури, питання розміщені праворуч.
  2. По завершенню роботи звірити відповіді, натиснувши на кнопку «Ну все!Сверяем».
  3. Зробити скіншот розгаданого кросворду з кількістю відповідей.
  4. Зберегти зображення у форматі *. JPG на свій комп’ютер з ім’ям «Кросворд_Ваше прізвище».
  5. Розмістити зображення на свій Google-Диск, надати спільний доступ та розмістити у таблицю за зразком.


Як зберегти зображення зі скріншоту – читайте тут.

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 12:48, 14 квітня 2017 (EEST)


Шановні колеги! Прочитайте уважно пункти завдання та виконайте його, попередньо переглянувши відеоматеріал (!відеоінструкція озвучена). https://www.youtube.com/watch?v=CHruaTXGk8g

Завдання. Використовуючи службу Google-карти знайти майдан Свободи у м. Харкові, провести екскурсію по майдану та з’ясувати: скільки колон містить будівля Харківської ОДА, визначити, логотипи яких організацій розміщені поруч праворуч та ліворуч на будівлях, що розміщено напроти ХОДА та прочитати надпис на об’єкті. Відповіді впишіть у запропоновану форму.

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 13:20, 11 травня 2017 (EEST)

Консультації

Доброго дня, шановні колеги. Уважно перегляньте індивідуалні завдання у таблиці, віправте зауваження, якщо виникають питання у ході виконання завдань чи випускного проекту - звертайтеся. --Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 12:59, 24 квітня 2017 (EEST)

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Шановні колеги! За посиланням Проблеми розвитку сучасної української школи, шляхи вирішення розміщений майданчик для дискусій вашої групи. Перейдіть на сторінку, у розділі «ІКТ у викладанні предметів» ознайомтесь з питанням дискусії та висловіть свою думку щодо існування проблем у вашому закладі та як, на вашу думку, можна їх подолати. Відповідь впишіть у місце вашого варіанту (номер варіанту – це ваш номер у списку групи). Бажаю успіхів!

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 13:42, 10 квітня 2017 (EEST)


Шановні колеги. Звертаю вашу увагу на дискусію, дякую учасникам і прошу приєднатися іншим. --Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 12:57, 23 травня 2017 (EEST)

Проведення та перевірка модульного контролю

Доброго дня, шановні колеги! Ось і завершується наше з вами спілкування, підведемо підсумки. Перейдіть за посиланням Проведення та перевірка модульного контролю, уважно прочитайте документ та дайте відповіді на запитання. По завершенню роботи натисніть кнопку "Надіслати". Бажаємо успіхів!

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 13:06, 6 червня 2017 (EEST)