Відмінності між версіями «Педагогічна інноватика Наумко Л.М.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Створена сторінка: {{subst:Шаблон:Заняття}})
 
(Проведення та перевірка модульного контролю)
 
(не показані 13 проміжних версій 3 учасників)
Рядок 1: Рядок 1:
 
+
--[[Користувач:Наумко Любов Миколаївна|Наумко Любов Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Наумко Любов Миколаївна|обговорення]]) 19:25, 15 вересня 2017 (EEST)
 
==== Інтерактивні практичні заняття ====
 
==== Інтерактивні практичні заняття ====
 +
Добрий день!
  
 +
Сьогодні ми розпочинаємо наші  інтерактивні практичні заняття.  Опрацюйте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на питання:
 +
 +
*У чому суть технологічності в освіті?
 +
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 10:45, 26 квітня 2017 (EEST)
 +
Педагогічна технологія в загально педагогічному розумінні характеризує цілісний освітній процес з його метою, змістом і методами навчання. Окрема предметна педагогічна технологія - сукупність методів і засобів для реалізації визначеного змісту навчання в межах одного предмета. --[[Користувач:Наумко Любов Миколаївна|Наумко Любов Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Наумко Любов Миколаївна|обговорення]]) 21:13, 1 травня 2017 (EEST)
 +
 +
 +
Продовжуємо заняття. Опрацюйте лекційний матеріал, розташований на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на такі питання:
 +
 +
*Дайте порівняльний аналіз різних підходів до розкриття терміна "педагогічна технологія".
 +
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 15:37, 16 травня 2017 (EEST)
 +
1 перыод 40-50рр.термын "технологыя в навчанны" означав застосування ынженерноъ думки в навчальному процесы,технычны засоби навчання.11 перыод середина 50-60рр.-запровадження програмованого навчання.111період 70-ті роки доповнюється навчальний процес інформатикою.1У період 80-ті роки-характеризується створенням комп'ютерних лабораторій і дисплейних класів.Дискусія про сутність педагогічної ттттехнології зводиться до зіткнення двох точок зору.Одні вважають пед. технологію комплексом сучасних технічних засобів навчання.Другі автори вважають їїпроцесом комунікації.Окрему групу становлять автори, які поєднують у поняття "пед. технології" засоби і процес навчання.
 +
Продовжуємо заняття. Опрацюйте лекційний матеріал, розташований на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на такі питання:
 +
 +
*Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання".
 +
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 18:16, 16 травня 2017 (EEST)
 +
Педагогічна технологія досліджує весь навчальний процес у цілому,розглядає його як систему,об'єднує і нові концепції процесу навчання і проблему відшукування нових засобів та методів навчання.Освітні технології є стратегіями розвитку національного,державного,регіонального і муніципальнпго освітнього простору.Педагогічна технологія відображає тактику реалізації освітніх технологій.Педагогічна технологія це наука і одночасно система способів,принципів навчання і як реальний процес навчання.--[[Користувач:Наумко Любов Миколаївна|Наумко Любов Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Наумко Любов Миколаївна|обговорення]]) 11:00, 20 червня 2017 (EEST)
 +
 +
 +
Шановні колеги! Продовжуємо працювати.
 +
 +
*Чи згодні Ви з твердженням, що будь-яка педагогічна система завжди технологіча?--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 19:30, 19 травня 2017 (EEST)
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====
 +
Добрий день! На моїй сторінці обговорення Ви знайдете список рекомендованої літератури та завдання щодо індивідуального заняття.
 +
Завдання № 1. Дайте відповідь на питання : Чому «технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»?
 +
Технологія в загальропедагогічному розумінні характеризує цілісний освітній процес з його метою,змістом і методами навчання,носить більш універсальний характер.Методика-більш індивідуальна,це сукупність прийомів і способів навчання. Вона залежить від особистості вчителя,його темпераменту й уміння.Також технологію від методики відрізняють два принципові моменти:планування дій та досягнення кінцевого результату.Методика-це узагальнення досвіду.Доброго дня шановні колеги, давайте знайомитись! Я, Клочко Оксана Миколаївна, ваш новий викладач з навчальної дисципліни "Педагогічна іннватика".
 +
Вітаю вас із початком нового навчального року! Натхнення, міцних нервів та оптимізму!
 +
Згодом на моїй сторіночці буде викладено лекції з курсу. Маю надію, що вони стануть вам у нагоді!
  
 +
Будь-ласка, звертайтесь за допомогою або з пропозиціями по темах лекцій.
  
 +
Чекаю на ваші дописи--[[Користувач:Клочко Оксана Миколаївна|Клочко Оксана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Клочко Оксана Миколаївна|обговорення]]) 14:14, 7 вересня 2017 (EEST)
  
 
==== Консультації ====
 
==== Консультації ====
Рядок 11: Рядок 41:
  
 
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ====
 
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ====
 +
Сутність поняття „інноваційна діяльність” відбиває не лише особливості процесу оновлення, внесення нових елементів у традиційну систему освітньої практики, а й органічно включає в себе характеристику індивідуального стилю діяльності педагога-новатора. Інноваційна діяльність передбачає вищий ступінь педагогічної творчості, педагогічне винахідництво нового в педагогічній практиці, що спрямоване на формування творчої особистості, враховує соціально-економічні та політичні зміни в суспільстві й проявляється в ціле покладанні, визначенні мети, завдань, а також змісту і технологій інноваційного навчання. Вчитель інноваційної орієнтації − це особистість, здатна брати на себе відповідальність, вчасно враховувати ситуацію соціальних змін і є найбільш перспективним соціальним типом педагога. Як учитель-дослідник, він спрямований на науково-обґрунтовану організацію навчально-виховного процесу з прогностичним спрямуванням, має адекватні ціннісні орієнтації, гнучке професійне мислення, розвинуту професійну самосвідомість, готовність до сприйняття нової інформації, високий рівень самоактуалізації, володіє мистецтвом рефлексії. Пропоную винести на обговорення наступні питання:
 +
 +
*Що мотивує педагогів до інноваційної діяльності?
 +
Прагнення до нового,більш досконалого,бажання викликати інтерес до історії у всіх учнів.
 +
*Як Ви проектуєте педагогічні інновації у навчально-виховний процес ЗНЗ?
 +
Знайомлюсь з досвідом колег,читаю методичну літературу і планую використати це нове у своїй роботі.
 +
*Ваше ставлення до новаторства та ступінь поінформованості про проблеми діяльності педагогів-новаторів.
 +
Ставлення до новаторів позитивне,а --[[Користувач:Наумко Любов Миколаївна|Наумко Любов Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Наумко Любов Миколаївна|обговорення]]) 19:25, 15 вересня 2017 (EEST)проблем у педагогів-новаторів багато,вирішення яких не завжди залежить від них,а насамперед від системи освіти,яку змінюють,на мою думку,не на краще. --[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 20:05, 22 травня 2017 (EEST)
 +
 +
 +
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 20:46, 30 травня 2017 (EEST)
  
 +
Добрий день, шановні колеги!
 +
Пропоную для обговорення на інтернет-семінарі тему "Використання на заняттях з історії локальних педагогічних інновацій" (наприклад: мозковий штурм, метод дискусії, робота в групі, метод проектів, інтерактивні методи тощо) Чи часто ви застосовуєте їх на практиці? В чому переваги таких інновацій?
 +
Будь-ласка, долучайтесь до дискусії.
 +
Також нагадую вам, що навчання скоро добігає кінця, отже прошу вас вчасно виконати всі завдання.На моїй сторіночці  ви знайдете необхідну для цього інформацію.--[[Користувач:Клочко Оксана Миколаївна|Клочко Оксана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Клочко Оксана Миколаївна|обговорення]]) 12:35, 26 вересня 2017 (EEST)
 +
Я використовую локальні педагогічні інновації,наприклад,метод проектів один-два рази на семестр.Мозковий штурм,якщо дозволяє тема,інтерактивні-роботу в малих групах,парах,тому що наповненість учнями класів невелика.Найчастіше використовую дискусії і контрольовані,і спонтанні, і групові.Дискусія-дослідження і колективне обговорення будь ---[[Користувач:Наумко Любов Миколаївна|Наумко Любов Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Наумко Любов Миколаївна|обговорення]]) 12:01, 6 жовтня 2017 (EEST)якого спірного питання з метою правильного його розв'язання.В дискусії вимагаю від учнів аргументів,фактів,логіки і доказовості,чітко сформульованої думки.Забороняю переходити на особистості,принижувати гідність товаришів.Знімаю бали за переривання,перешкоджання,прагнення монополізувати дискусію,за висловлювання недоречних зауважень.
  
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====
 +
[https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScpCbMlPPvID6R79L7jGoukQUfMIZjw1GrcvyBXfDGKSV6UFg/viewform Питання для закріплення з навчальної дисципліни "Педагогічна інноватика"] --[[Користувач:Клочко Оксана Миколаївна|Клочко Оксана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Клочко Оксана Миколаївна|обговорення]]) 12:37, 12 жовтня 2017 (EEST)

Поточна версія на 12:41, 12 жовтня 2017

--Наумко Любов Миколаївна (обговорення) 19:25, 15 вересня 2017 (EEST)

Інтерактивні практичні заняття

Добрий день!

Сьогодні ми розпочинаємо наші інтерактивні практичні заняття. Опрацюйте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на питання:

  • У чому суть технологічності в освіті?

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 10:45, 26 квітня 2017 (EEST) Педагогічна технологія в загально педагогічному розумінні характеризує цілісний освітній процес з його метою, змістом і методами навчання. Окрема предметна педагогічна технологія - сукупність методів і засобів для реалізації визначеного змісту навчання в межах одного предмета. --Наумко Любов Миколаївна (обговорення) 21:13, 1 травня 2017 (EEST)


Продовжуємо заняття. Опрацюйте лекційний матеріал, розташований на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на такі питання:

  • Дайте порівняльний аналіз різних підходів до розкриття терміна "педагогічна технологія".

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 15:37, 16 травня 2017 (EEST) 1 перыод 40-50рр.термын "технологыя в навчанны" означав застосування ынженерноъ думки в навчальному процесы,технычны засоби навчання.11 перыод середина 50-60рр.-запровадження програмованого навчання.111період 70-ті роки доповнюється навчальний процес інформатикою.1У період 80-ті роки-характеризується створенням комп'ютерних лабораторій і дисплейних класів.Дискусія про сутність педагогічної ттттехнології зводиться до зіткнення двох точок зору.Одні вважають пед. технологію комплексом сучасних технічних засобів навчання.Другі автори вважають їїпроцесом комунікації.Окрему групу становлять автори, які поєднують у поняття "пед. технології" засоби і процес навчання. Продовжуємо заняття. Опрацюйте лекційний матеріал, розташований на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на такі питання:

  • Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання".

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 18:16, 16 травня 2017 (EEST) Педагогічна технологія досліджує весь навчальний процес у цілому,розглядає його як систему,об'єднує і нові концепції процесу навчання і проблему відшукування нових засобів та методів навчання.Освітні технології є стратегіями розвитку національного,державного,регіонального і муніципальнпго освітнього простору.Педагогічна технологія відображає тактику реалізації освітніх технологій.Педагогічна технологія це наука і одночасно система способів,принципів навчання і як реальний процес навчання.--Наумко Любов Миколаївна (обговорення) 11:00, 20 червня 2017 (EEST)


Шановні колеги! Продовжуємо працювати.

Індивідуальні заняття

Добрий день! На моїй сторінці обговорення Ви знайдете список рекомендованої літератури та завдання щодо індивідуального заняття. Завдання № 1. Дайте відповідь на питання : Чому «технологія» є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів ніж «методика»? Технологія в загальропедагогічному розумінні характеризує цілісний освітній процес з його метою,змістом і методами навчання,носить більш універсальний характер.Методика-більш індивідуальна,це сукупність прийомів і способів навчання. Вона залежить від особистості вчителя,його темпераменту й уміння.Також технологію від методики відрізняють два принципові моменти:планування дій та досягнення кінцевого результату.Методика-це узагальнення досвіду.Доброго дня шановні колеги, давайте знайомитись! Я, Клочко Оксана Миколаївна, ваш новий викладач з навчальної дисципліни "Педагогічна іннватика". Вітаю вас із початком нового навчального року! Натхнення, міцних нервів та оптимізму! Згодом на моїй сторіночці буде викладено лекції з курсу. Маю надію, що вони стануть вам у нагоді!

Будь-ласка, звертайтесь за допомогою або з пропозиціями по темах лекцій.

Чекаю на ваші дописи--Клочко Оксана Миколаївна (обговорення) 14:14, 7 вересня 2017 (EEST)

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Сутність поняття „інноваційна діяльність” відбиває не лише особливості процесу оновлення, внесення нових елементів у традиційну систему освітньої практики, а й органічно включає в себе характеристику індивідуального стилю діяльності педагога-новатора. Інноваційна діяльність передбачає вищий ступінь педагогічної творчості, педагогічне винахідництво нового в педагогічній практиці, що спрямоване на формування творчої особистості, враховує соціально-економічні та політичні зміни в суспільстві й проявляється в ціле покладанні, визначенні мети, завдань, а також змісту і технологій інноваційного навчання. Вчитель інноваційної орієнтації − це особистість, здатна брати на себе відповідальність, вчасно враховувати ситуацію соціальних змін і є найбільш перспективним соціальним типом педагога. Як учитель-дослідник, він спрямований на науково-обґрунтовану організацію навчально-виховного процесу з прогностичним спрямуванням, має адекватні ціннісні орієнтації, гнучке професійне мислення, розвинуту професійну самосвідомість, готовність до сприйняття нової інформації, високий рівень самоактуалізації, володіє мистецтвом рефлексії. Пропоную винести на обговорення наступні питання:

  • Що мотивує педагогів до інноваційної діяльності?

Прагнення до нового,більш досконалого,бажання викликати інтерес до історії у всіх учнів.

  • Як Ви проектуєте педагогічні інновації у навчально-виховний процес ЗНЗ?

Знайомлюсь з досвідом колег,читаю методичну літературу і планую використати це нове у своїй роботі.

  • Ваше ставлення до новаторства та ступінь поінформованості про проблеми діяльності педагогів-новаторів.

Ставлення до новаторів позитивне,а --Наумко Любов Миколаївна (обговорення) 19:25, 15 вересня 2017 (EEST)проблем у педагогів-новаторів багато,вирішення яких не завжди залежить від них,а насамперед від системи освіти,яку змінюють,на мою думку,не на краще. --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 20:05, 22 травня 2017 (EEST)


--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 20:46, 30 травня 2017 (EEST)

Добрий день, шановні колеги! Пропоную для обговорення на інтернет-семінарі тему "Використання на заняттях з історії локальних педагогічних інновацій" (наприклад: мозковий штурм, метод дискусії, робота в групі, метод проектів, інтерактивні методи тощо) Чи часто ви застосовуєте їх на практиці? В чому переваги таких інновацій? Будь-ласка, долучайтесь до дискусії. Також нагадую вам, що навчання скоро добігає кінця, отже прошу вас вчасно виконати всі завдання.На моїй сторіночці ви знайдете необхідну для цього інформацію.--Клочко Оксана Миколаївна (обговорення) 12:35, 26 вересня 2017 (EEST) Я використовую локальні педагогічні інновації,наприклад,метод проектів один-два рази на семестр.Мозковий штурм,якщо дозволяє тема,інтерактивні-роботу в малих групах,парах,тому що наповненість учнями класів невелика.Найчастіше використовую дискусії і контрольовані,і спонтанні, і групові.Дискусія-дослідження і колективне обговорення будь ---Наумко Любов Миколаївна (обговорення) 12:01, 6 жовтня 2017 (EEST)якого спірного питання з метою правильного його розв'язання.В дискусії вимагаю від учнів аргументів,фактів,логіки і доказовості,чітко сформульованої думки.Забороняю переходити на особистості,принижувати гідність товаришів.Знімаю бали за переривання,перешкоджання,прагнення монополізувати дискусію,за висловлювання недоречних зауважень.

Проведення та перевірка модульного контролю

Питання для закріплення з навчальної дисципліни "Педагогічна інноватика" --Клочко Оксана Миколаївна (обговорення) 12:37, 12 жовтня 2017 (EEST)