Відмінності між версіями «Пам’ятник трамваю»
(→Повна наза пам'ятки історії та культури) |
(→Автор статті(посилання на сторінку користувача)) |
||
(не показано 8 проміжних версій цього учасника) | |||
Рядок 8: | Рядок 8: | ||
==Опис== | ==Опис== | ||
+ | Даний пам’ятник являє собою справжній металевий трамвайний вагон моделі 71-605 для перевезення пасажирів КТМ-55. Вагон зроблений на Усть –Катавському вагонобудівному заводі імені С.М.Кирова Челябінської області. Вагон вміщує 35 сидячих місць, 88 стоячих. Довжина вагону -15,094 м, ширина -2,562 м, висота по кузову - 3,128 м. Вага – 18,65 т. Вагон встановлений на рейках, піднятих на земельний постамент. | ||
+ | |||
==Історія== | ==Історія== | ||
+ | Сьогодні трамвай вважають символом Конотопу, а розпочалось будівництво перших 4 км лінії від залізничного вокзалу до заводу «Червоний металіст» 24 квітня 1949 року методом народної будови.Керував будівництвом міський штаб по спорудженню трамваю на чолі з першим секретарем МК КПУ Хижняком І.А.Перші два трамвайні вагончики приїхали до Конотопа із Москви, а туди вони потрапили у вигляді військової контрибуції із Німеччини. Рада Міністрів СРСР постановою від 13 жовтня 1949 р. схвалила спорудження трамваю в Конотопі. 21 грудня 1949 в урочистій обстановці після багатолюдного мітингу було відкрито трамвайний рух в Конотопі по маршруту «Вокзал – Будинок Рад – Військкомат - площа Конотопських дивізій». Довжина трамвайної лінії не перевищувала 3,5 км. Перший трамвай КТВ-55 був 2 кабінний і вміщував 36-40 пасажирів. На кінець 1950 р. на лінії курсувало 5 моторних вагонів, які перевезли за 1950 рік 2 млн.727 тис. пасажирів. У 1959 році довжина трамвайної колії становила вже 10 км. Трамвай став з того часу масовим видом транспорту. Було закладено нове трамвайне управління в районі мікрорайону «Сім вітрів». У 1980-1982 рр. прокладені перші кілометри другої колії. Служба рухомого складу становила 36 вагонів типу КТМ-5 МЗ. За 1981-1985 рр. перевезено 72 млн. пасажирів. Зараз довжина трамвайної лінії досягла 27,8 км. Трамвайний парк налічує 18 вагонів, які діють на 3 маршрутах. У Конотопському трамвайному депо зараз працюють 200 працівників, серед них 30 водіїв. | ||
+ | |||
+ | Пам’ятник конотопському трамваю був урочисто відкритий 1 червня 2004 року. | ||
+ | |||
==Фотогалерея== | ==Фотогалерея== | ||
+ | {| | ||
+ | | [[Файл:Konotop_tramwai.jpg|300px|thumb|left]] | ||
+ | | [[Файл:Konotop_tramwai1.jpg|300px|thumb|center]] | ||
+ | |} | ||
+ | |||
==Джерела== | ==Джерела== | ||
+ | |||
==Посилання== | ==Посилання== | ||
+ | [http://konotop.in.ua/turistichn-ts-kavinki-m-sta Туристичні цікавинки міста Конотопа. Пам’ятник Конотопському трамваю] | ||
+ | |||
+ | [http://wikimapia.org/19502553/uk/%D0%9F%D0%B0%D0%BC%E2%80%99%D1%8F%D1%82%D0%BD%D0%B8%D0%BA-%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B2%D0%B0%D1%8E wikimapia. Пам’ятник трамваю (Конотоп)] | ||
+ | |||
+ | [http://ukrainaincognita.com/palatsy-ta-sadyby/konotop-konotopskyi-tramvai-konotopska-vidma-ta-konotopska-bytva Сайт "Україна Інкогніта". Конотоп. Конотопський трамвай, конотопська відьма та конотопська битва] | ||
==Автор статті(''посилання на сторінку користувача'')== | ==Автор статті(''посилання на сторінку користувача'')== | ||
+ | [[Користувач:Карпенко Ірина Михайлівна|Карпенко Ірина Михайлівна]] |
Поточна версія на 14:11, 25 лютого 2015
Зміст
Повна наза пам'ятки історії та культури
Пам’ятник Конотопському трамваю
Місцезнаходження
Пам'ятник знаходиться у м.Конотоп Сумської області, на перехресті вул.Клубної та вул.Успенсько-Троїцької
Опис
Даний пам’ятник являє собою справжній металевий трамвайний вагон моделі 71-605 для перевезення пасажирів КТМ-55. Вагон зроблений на Усть –Катавському вагонобудівному заводі імені С.М.Кирова Челябінської області. Вагон вміщує 35 сидячих місць, 88 стоячих. Довжина вагону -15,094 м, ширина -2,562 м, висота по кузову - 3,128 м. Вага – 18,65 т. Вагон встановлений на рейках, піднятих на земельний постамент.
Історія
Сьогодні трамвай вважають символом Конотопу, а розпочалось будівництво перших 4 км лінії від залізничного вокзалу до заводу «Червоний металіст» 24 квітня 1949 року методом народної будови.Керував будівництвом міський штаб по спорудженню трамваю на чолі з першим секретарем МК КПУ Хижняком І.А.Перші два трамвайні вагончики приїхали до Конотопа із Москви, а туди вони потрапили у вигляді військової контрибуції із Німеччини. Рада Міністрів СРСР постановою від 13 жовтня 1949 р. схвалила спорудження трамваю в Конотопі. 21 грудня 1949 в урочистій обстановці після багатолюдного мітингу було відкрито трамвайний рух в Конотопі по маршруту «Вокзал – Будинок Рад – Військкомат - площа Конотопських дивізій». Довжина трамвайної лінії не перевищувала 3,5 км. Перший трамвай КТВ-55 був 2 кабінний і вміщував 36-40 пасажирів. На кінець 1950 р. на лінії курсувало 5 моторних вагонів, які перевезли за 1950 рік 2 млн.727 тис. пасажирів. У 1959 році довжина трамвайної колії становила вже 10 км. Трамвай став з того часу масовим видом транспорту. Було закладено нове трамвайне управління в районі мікрорайону «Сім вітрів». У 1980-1982 рр. прокладені перші кілометри другої колії. Служба рухомого складу становила 36 вагонів типу КТМ-5 МЗ. За 1981-1985 рр. перевезено 72 млн. пасажирів. Зараз довжина трамвайної лінії досягла 27,8 км. Трамвайний парк налічує 18 вагонів, які діють на 3 маршрутах. У Конотопському трамвайному депо зараз працюють 200 працівників, серед них 30 водіїв.
Пам’ятник конотопському трамваю був урочисто відкритий 1 червня 2004 року.
Фотогалерея
Джерела
Посилання
Туристичні цікавинки міста Конотопа. Пам’ятник Конотопському трамваю
wikimapia. Пам’ятник трамваю (Конотоп)
Сайт "Україна Інкогніта". Конотоп. Конотопський трамвай, конотопська відьма та конотопська битва