Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Киричок О.П.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Проведення та перевірка модульного контролю) |
||
(не показана одна проміжна версія 2 учасників) | |||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
==== Інтерактивні практичні заняття ==== | ==== Інтерактивні практичні заняття ==== | ||
+ | Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/open?id=0B7Zy9RBTRleUbEp0SFJRQWdtblE&authuser=0 інтерактивного практичного заняття №1] Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання: | ||
+ | |||
+ | #Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти? | ||
+ | #Визначте основні завдання філософії та соціології освіти? | ||
+ | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 11:04, 30 березня 2015 (EEST) | ||
+ | ---- | ||
+ | Ваші відповіді: | ||
+ | #Доброго дня! Філософське дослідження освіти необхідне тому, що саме філософія має можливість узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему, бо в неї таке призначення.Саме завдяки філософії можна зробити загальні висновки зі стану освіти на даний період і намітити шляхи її вдосконалення.Філософія здатна розкрити в повноті її функціональний прояв в інформаційному суспільстві. Завдяки філософському поясненню місця і ролі освіти в наш час, стає зрозумілою її провідна роль в усіх сферах існування людства, його матеріальному, соціальному та духовному розвитку. Філософія витупає в системі досліджень освіти окремими науками загальною методологічною основою. Філософія також доводить, що освіта є дійовим засобом вирішення решти глобальних проблем сучасності: війни та миру, екології, продовольства, техногенних загроз. | ||
+ | |||
+ | #2 Основні завдання філософії освіти: | ||
+ | 1. Аналіз й осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти; | ||
+ | 2. Вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання. | ||
+ | Основні завдання соціології освіти: | ||
+ | 1. Вивчення потреб в освіті, розуміння й оцінка її ролі в житті суспільства та особистому житті людини; | ||
+ | 2. Оцінка рівня і якості знань у контексті їх соціальної значущості; | ||
+ | 3. Аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається, до освіти, виявлення її соціальної цінності; | ||
+ | 4. Виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу; | ||
+ | 5. Визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.--[[Користувач:Киричок Ольга Петрівна|Киричок Ольга Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Киричок Ольга Петрівна|обговорення]]) 21:22, 19 квітня 2015 (EEST) | ||
+ | |||
+ | Дякую за відповіді. Людмила Олександрівна Рідченко. | ||
+ | ---- | ||
+ | ---- | ||
+ | Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/file/d/0B7Zy9RBTRleUTXRoUEdvb0ZESDg/view?usp=sharing інтерактивного практичного заняття №5] Сучасні наукові дослідження. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання. | ||
+ | #Як Ви розумієте термін квазінаука? | ||
+ | #Назвіть основні елементи дослідницької системи? | ||
+ | |||
+ | З повагою Людмила Олександрівна Рідченко. | ||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 11:06, 10 квітня 2015 (EEST) | ||
+ | ---- | ||
+ | Ваші відповіді: | ||
+ | |||
+ | #Доброго дня! Квазінаука – це наукова форма діяльності, яка породжена жорстко ієрархізованим науковим співтовариством. Тоді в ньому виникають відособлені школи та наукові напрями, очолені відомими в свій час ученими, які вже вичерпали свої таланти, але цього не визнають. Дотримуючись власних застарілих ідей, вони вперто не допускають у «свою» наукову галузь свіжих думок молодих учених, ідей своїх «противників» | ||
+ | #Основні елементи дослідницької системи | ||
+ | 1. Тема дослідження. | ||
+ | 2. Мета. | ||
+ | 3. Об’єкт | ||
+ | 4. Предмет. | ||
+ | 5. Завдання. | ||
+ | 6. Гіпотеза | ||
+ | 7. Принципи | ||
+ | 8. Методи | ||
+ | 9. Критерії | ||
+ | 10. Результати | ||
+ | 11. Класифікація результатів. | ||
+ | 12. Оцінка | ||
+ | 13. Висновки | ||
+ | 14. Визначення наступних проблем, що витікають з результатів дослідження. | ||
+ | 15. Оформлення досягнутих результатів. | ||
+ | --[[Користувач:Киричок Ольга Петрівна|Киричок Ольга Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Киричок Ольга Петрівна|обговорення]]) 21:22, 19 квітня 2015 (EEST) | ||
+ | |||
+ | Дякую за відповіді. Людмила Олександрівна Рідченко. | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== | ||
+ | Доброго дня, Шановна Ольга Петрівна ! Запрошую Вас до індивідуального заняття. Прошу ознайомитися з матеріалами [https://drive.google.com/file/d/0B7Zy9RBTRleUZjBDWm5HWUhneXM/view?usp=sharing Індивідуального заняття №1] Сутність і співвідношення парадигми та стратегії освіти. Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання: | ||
+ | Як співвідносяться поняття «парадигма освіти» та «стратегія освіти»? | ||
+ | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 12:40, 14 квітня 2015 (EEST) | ||
+ | ---- | ||
+ | Ваша відповідь: | ||
+ | |||
+ | ----Доброго дня! Парадигма освіти – це теоретично обґрунтована реорганізація освітньої системи на підставі нових методологічних підходів в практичній реалізації інноваційних педагогічних технологій. | ||
+ | Процес упровадження нової парадигми освіти може бути успішним лише за умови зміни традиційного мислення, а також стереотипів і переконань щодо стану освітнього процесу. Нова освітня парадигма має стати осередком стратегії освіти. | ||
+ | Парадигма освіти стосується лише освітнього процесу, о стратегія – всього суспільного життя. Стратегія є глибоким аналізом з доцільними висновками впливу певної галузі життєдіяльності суспільства (для нас – освіти) на його нинішній стан і перспективу розвитку. | ||
+ | За своєю суттю стратегія освіти являє собою наукове передбачення розвитку країни на підставі розгорнення освітнього процесу та всебічного забезпечення його практичної реалізації. В ній має бути визначений генеральний напрям прилучення всіх верств населення до новітніх наукових знань з відповідним вихованням громадянської відповідальності та патріотизму. Стратегія освіти повинна передбачати вплив розвитку освіти на всі галузі господарства, суспільний стан, рівні духовного життя тощо.--[[Користувач:Киричок Ольга Петрівна|Киричок Ольга Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Киричок Ольга Петрівна|обговорення]]) 21:25, 19 квітня 2015 (EEST) | ||
+ | |||
+ | Дякую за відповіді. Людмила Олександрівна Рідченко. | ||
+ | ---- | ||
+ | ---- | ||
+ | Доброго дня, Шановна Ольга Петрівна! Запрошую Вас до індивідуального заняття №2. Прошу ознайомитися з джерелами: 1. Василь Шинкарук Забезпечення якісної освіти впродовж життя. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ukraine2015.org.ua/tsil2 . 2. Здіорук С.І., Іщенко А.Ю., Карпенко М.М. Аналітична доповідь. Формування єдиного відкритого освітньо-наукового простору України: оптимальне використання засобів забезпечення випереджального розвитку [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/content/articles/files/Science_educational-e2f67.pdf . 3. Карпенко М.М. Перспективи реалізації в Україні концепції освіти протягом життя: чинники і механізм [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/sp/2011_4/045-051.pdf . 4. Карпенко М. Аналітична записка. Освіта протягом життя: світовий досвід і Українська практика [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/articles/252/ . 5. Ничкало Н. Г. Неперервна професійна освіта як філософська та педагогічна категорія / Н. Никало // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. – 2001. – Вип. 1. – С. 9–22. 6. Сігаєва Л. Е. Розвиток освіти дорослих в Україні (друга половина ХХ ст. – початок ХХІ) : монографія / за ред. С. О. Сисоєвої. – К. : ТОВ «ЕКМО», 2010. – С. 318; та дайте відповіді на запитання: 1) назвіть три основні форми освіти?; 2) як Ви розумієте термін "відкрита освіта"?. | ||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 11:09, 8 червня 2015 (EEST) | ||
+ | ---- | ||
+ | Ваші відповіді: | ||
+ | Доброго дня, шановна Людмила Олександрівна! | ||
+ | 1. На сьогодні існують наступні три основні форми освіти: | ||
+ | • формальна освіта – початкова, загальна середня освіта, середня професійна освіта, вища освіта, освіта після закінчення ВНЗ (аспірантура й докторантура), підвищення кваліфікації й перепідготовка фахівців і керівників з вищою і середньою професійною освітою в інститутах, на факультетах і курсах підвищення кваліфікації й професійної перепідготовки; • неформальна освіта – професійно спрямовані й загальнокультурні курси навчання в центрах освіта дорослих, у лекторіях товариства «Знання», по телебаченню, на різних курсах інтенсивного навчання; • інформальна освіта є загальним терміном для освіти за межами стандартного освітнього середовища – індивідуальна пізнавальна діяльність, що супроводжує повсякденне життя, реалізується за рахунок власної активності індивідів в оточуючому культурно-освітньому середовищі; спілкування, читання, відвідування установ культури, подорожі, засоби масової інформації тощо. При цьому людина перетворює освітні потенціали суспільства в дієві фактори свого розвитку | ||
+ | |||
+ | 2. Відкрита освіта – це збірний термін, що позначає різні види освітньої діяльності, у яких знання, ідеї і важливі аспекти методики та організації навчання і викладання вільно поширюються і використовуються за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій.--[[Користувач:Киричок Ольга Петрівна|Киричок Ольга Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Киричок Ольга Петрівна|обговорення]]) 18:04, 10 вересня 2015 (EEST) | ||
==== Консультації ==== | ==== Консультації ==== | ||
+ | Доброго дня, сьогодні з 11.00 по 12.20 у нас з Вами час для консультації. Якщо у Вас виникли запитання, я буду рада дати на них відповіді. | ||
+ | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 11:12, 2 червня 2015 (EEST) | ||
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ==== | ====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ==== | ||
+ | Доброго дня! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Стратегічні зміни в сучасній системі освіти України". На Вашу думку, чи потребує змін та доповнень сучасна система освіти України? Що з традиційного навчання треба зберегти і чому? | ||
+ | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 12:44, 5 травня 2015 (EEST) | ||
+ | ---- | ||
+ | Доброго дня, шановна Людмила Олександрівна! | ||
+ | |||
+ | Ваші відповіді: | ||
+ | #: У сьогоднішніх реаліях відчутна низька престижність освіти і науки в суспільстві. Освіта не виконує функції ключового ресурсу соціально-економічного розвитку країни та не є основою щодо підвищення добробуту громадян. За останні роки були здійснені певні зміни в системі освіти.Потрібно змінити підходи до змісту освіти; дбати про моральний, культурний та духовний розвиток особистості; удосконалювати систему управління, створення і забезпечення можливостей для реалізації різноманітних освітніх моделей, навчальних закладів різних типів і форм власності, різноманітних форм та засобів отримання освіти. Підвищення соціального статусу педагогів, створення сучасної матеріально-технічної бази системи освіти. | ||
+ | #Епоха інформаційного суспільства, основою якого стають знання, їхнє виробництво, передання та засвоєння, висуває нові вимоги до системи освіти, її моделей, методів і форм, які б дозволили на якісно новому рівні підготувати учнів до майбутньої трудової діяльності. Інформація перетворюється на основний предмет людської праці, змінює її зміст, збільшує роль людини в прийнятті рішень | ||
+ | Сучасний фахівець, щоб стати конкурентоспроможним на ринку праці, сьогодні повинен оволодіти новими знаннями, здатністю до абстрактного мислення, навичками роботи з технічними засобами, спроможністю швидко застосувати нові знання на практиці, орієнтуватися в будь-якій ситуації, а отже, синтезувати знання з різних галузей наук. Реалізація цих завдань можлива лише за умови переходу від класичної системи освіти, метою якої була підготовка людини, що володіє знаннями, до нової системи, яка готує людину, що не тільки знає, але і розуміє інших людей, інші культури, специфіку сучасного буття, здатна до конструктивного діалогу. Йдеться про виховання інтелектуально розвиненої, відповідальної та високоморальної особистості. Фахівця з такими якостями може підготувати лише суспільство, система освіти якого ґрунтується на гуманістичних принципах, духовних цінностях, що перебувають у повній гармонії зі знанням. Гуманізація освіти дає можливість підвищити реальну цінність кожної особистості. Саме тому в сучасному багатовимірному освітньому просторі важлива роль відводиться викладанню гуманітарних дисциплін, які повинні не лише сприяти гуманізації суспільної думки в технократичне століття, давати теоретичне обґрунтування явищам і подіям суспільного життя, але й, відображаючи буття, нести про нього достовірні знання. --[[Користувач:Киричок Ольга Петрівна|Киричок Ольга Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Киричок Ольга Петрівна|обговорення]]) 21:26, 14 вересня 2015 (EEST) | ||
+ | --- | ||
+ | ---- | ||
+ | Доброго дня! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Освіта як цінність". На Вашу думку, що таке освіта? У чому ж полягає цінність освіти? | ||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 09:40, 18 червня 2015 (EEST) | ||
+ | ---- | ||
+ | Доброго дня, шановна Людмила Олександрівна! | ||
+ | |||
+ | Ваші відповіді: | ||
+ | #Освіта - це умови для реалізації здібностей і талантів людини, її право на всебічний розвиток; гуманізм; взаємозв 'язок елементів і структур; різноманітність. Це право людини на знання, уміння, навички, інформацію тощо і обов 'язок держави створити умови для реалізації цього природного бажання (права). | ||
+ | #Цінність освіти, на мою думку, полягає у різноманітності форм і методів. Це можливість вільного доступу до інформації; це право створювати, змінювати, розвиватися. Освіта - категорія, яка дає можливість людині стати особистістю, яка здатна змінити світ і змінити на краще інших людей. Цінність освіти полягає у тому, що вона, з одного боку, готує людину до життя у наявному суспільстві, а з іншого - формує у людини здатність приймати незалежні рішення, щоб позитивно змінювати себе та суспільство, в якому живе.--[[Користувач:Киричок Ольга Петрівна|Киричок Ольга Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Киричок Ольга Петрівна|обговорення]]) 18:20, 10 вересня 2015 (EEST) | ||
==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | ==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | ||
+ | Доброго дня, шановні колеги! На сьогоднішньому занятті ваше завдання полягає у наступному: Вам потрібно перейти за наступним посиланням [https://docs.google.com/forms/d/1U_kIbCGiJa2TtCgWoMQobJ0yabJ7nksuYRAVUpnqPR0/viewform Проведення та перевірка модульного контролю],ознайомтесь з запитаннями та дайте на них відповіді. Бажаю успіхів! | ||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 10:10, 22 травня 2015 (EEST) | ||
+ | |||
+ | ---- | ||
+ | ---- | ||
+ | Доброго дня, Ольга Петрівна! Переглянула всю Вашу роботу в модулі. Дякую за активну участь у роботі над матеріалом. Але Ви не дали відповіді на запитання до індивідуального заняття №2 та на тематичні дискусії №1, №2. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 09:42, 4 вересня 2015 (EEST) | ||
+ | |||
+ | Доброго дня, Ольга Петрівна! Переглянула вашу роботу в модулі, дякую за відповіді. Ви дали відповіді на всі запитання, пройшли тестування, тому я зараховую Вам соціально-гуманітарний модуль. | ||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 09:03, 23 вересня 2015 (EEST) |
Поточна версія на 09:07, 23 вересня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
- Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:04, 30 березня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:
- Доброго дня! Філософське дослідження освіти необхідне тому, що саме філософія має можливість узагальнити всі знання про освітній процес і звести їх у систему, бо в неї таке призначення.Саме завдяки філософії можна зробити загальні висновки зі стану освіти на даний період і намітити шляхи її вдосконалення.Філософія здатна розкрити в повноті її функціональний прояв в інформаційному суспільстві. Завдяки філософському поясненню місця і ролі освіти в наш час, стає зрозумілою її провідна роль в усіх сферах існування людства, його матеріальному, соціальному та духовному розвитку. Філософія витупає в системі досліджень освіти окремими науками загальною методологічною основою. Філософія також доводить, що освіта є дійовим засобом вирішення решти глобальних проблем сучасності: війни та миру, екології, продовольства, техногенних загроз.
- 2 Основні завдання філософії освіти:
1. Аналіз й осмислення сучасного стану систем освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти; 2. Вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання. Основні завдання соціології освіти: 1. Вивчення потреб в освіті, розуміння й оцінка її ролі в житті суспільства та особистому житті людини; 2. Оцінка рівня і якості знань у контексті їх соціальної значущості; 3. Аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається, до освіти, виявлення її соціальної цінності; 4. Виявлення ролі освіти як чинника соціального статусу; 5. Визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів.--Киричок Ольга Петрівна (обговорення) 21:22, 19 квітня 2015 (EEST)
Дякую за відповіді. Людмила Олександрівна Рідченко.
Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №5 Сучасні наукові дослідження. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання.
- Як Ви розумієте термін квазінаука?
- Назвіть основні елементи дослідницької системи?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:06, 10 квітня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:
- Доброго дня! Квазінаука – це наукова форма діяльності, яка породжена жорстко ієрархізованим науковим співтовариством. Тоді в ньому виникають відособлені школи та наукові напрями, очолені відомими в свій час ученими, які вже вичерпали свої таланти, але цього не визнають. Дотримуючись власних застарілих ідей, вони вперто не допускають у «свою» наукову галузь свіжих думок молодих учених, ідей своїх «противників»
- Основні елементи дослідницької системи
1. Тема дослідження. 2. Мета. 3. Об’єкт 4. Предмет. 5. Завдання. 6. Гіпотеза 7. Принципи 8. Методи 9. Критерії 10. Результати 11. Класифікація результатів. 12. Оцінка 13. Висновки 14. Визначення наступних проблем, що витікають з результатів дослідження. 15. Оформлення досягнутих результатів. --Киричок Ольга Петрівна (обговорення) 21:22, 19 квітня 2015 (EEST)
Дякую за відповіді. Людмила Олександрівна Рідченко.
Індивідуальні заняття
Доброго дня, Шановна Ольга Петрівна ! Запрошую Вас до індивідуального заняття. Прошу ознайомитися з матеріалами Індивідуального заняття №1 Сутність і співвідношення парадигми та стратегії освіти. Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання:
Як співвідносяться поняття «парадигма освіти» та «стратегія освіти»?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 12:40, 14 квітня 2015 (EEST)
Ваша відповідь:
Доброго дня! Парадигма освіти – це теоретично обґрунтована реорганізація освітньої системи на підставі нових методологічних підходів в практичній реалізації інноваційних педагогічних технологій.
Процес упровадження нової парадигми освіти може бути успішним лише за умови зміни традиційного мислення, а також стереотипів і переконань щодо стану освітнього процесу. Нова освітня парадигма має стати осередком стратегії освіти. Парадигма освіти стосується лише освітнього процесу, о стратегія – всього суспільного життя. Стратегія є глибоким аналізом з доцільними висновками впливу певної галузі життєдіяльності суспільства (для нас – освіти) на його нинішній стан і перспективу розвитку. За своєю суттю стратегія освіти являє собою наукове передбачення розвитку країни на підставі розгорнення освітнього процесу та всебічного забезпечення його практичної реалізації. В ній має бути визначений генеральний напрям прилучення всіх верств населення до новітніх наукових знань з відповідним вихованням громадянської відповідальності та патріотизму. Стратегія освіти повинна передбачати вплив розвитку освіти на всі галузі господарства, суспільний стан, рівні духовного життя тощо.--Киричок Ольга Петрівна (обговорення) 21:25, 19 квітня 2015 (EEST)
Дякую за відповіді. Людмила Олександрівна Рідченко.
Доброго дня, Шановна Ольга Петрівна! Запрошую Вас до індивідуального заняття №2. Прошу ознайомитися з джерелами: 1. Василь Шинкарук Забезпечення якісної освіти впродовж життя. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ukraine2015.org.ua/tsil2 . 2. Здіорук С.І., Іщенко А.Ю., Карпенко М.М. Аналітична доповідь. Формування єдиного відкритого освітньо-наукового простору України: оптимальне використання засобів забезпечення випереджального розвитку [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/content/articles/files/Science_educational-e2f67.pdf . 3. Карпенко М.М. Перспективи реалізації в Україні концепції освіти протягом життя: чинники і механізм [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/sp/2011_4/045-051.pdf . 4. Карпенко М. Аналітична записка. Освіта протягом життя: світовий досвід і Українська практика [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/articles/252/ . 5. Ничкало Н. Г. Неперервна професійна освіта як філософська та педагогічна категорія / Н. Никало // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. – 2001. – Вип. 1. – С. 9–22. 6. Сігаєва Л. Е. Розвиток освіти дорослих в Україні (друга половина ХХ ст. – початок ХХІ) : монографія / за ред. С. О. Сисоєвої. – К. : ТОВ «ЕКМО», 2010. – С. 318; та дайте відповіді на запитання: 1) назвіть три основні форми освіти?; 2) як Ви розумієте термін "відкрита освіта"?.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:09, 8 червня 2015 (EEST)
Ваші відповіді: Доброго дня, шановна Людмила Олександрівна! 1. На сьогодні існують наступні три основні форми освіти: • формальна освіта – початкова, загальна середня освіта, середня професійна освіта, вища освіта, освіта після закінчення ВНЗ (аспірантура й докторантура), підвищення кваліфікації й перепідготовка фахівців і керівників з вищою і середньою професійною освітою в інститутах, на факультетах і курсах підвищення кваліфікації й професійної перепідготовки; • неформальна освіта – професійно спрямовані й загальнокультурні курси навчання в центрах освіта дорослих, у лекторіях товариства «Знання», по телебаченню, на різних курсах інтенсивного навчання; • інформальна освіта є загальним терміном для освіти за межами стандартного освітнього середовища – індивідуальна пізнавальна діяльність, що супроводжує повсякденне життя, реалізується за рахунок власної активності індивідів в оточуючому культурно-освітньому середовищі; спілкування, читання, відвідування установ культури, подорожі, засоби масової інформації тощо. При цьому людина перетворює освітні потенціали суспільства в дієві фактори свого розвитку
2. Відкрита освіта – це збірний термін, що позначає різні види освітньої діяльності, у яких знання, ідеї і важливі аспекти методики та організації навчання і викладання вільно поширюються і використовуються за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій.--Киричок Ольга Петрівна (обговорення) 18:04, 10 вересня 2015 (EEST)
Консультації
Доброго дня, сьогодні з 11.00 по 12.20 у нас з Вами час для консультації. Якщо у Вас виникли запитання, я буду рада дати на них відповіді.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:12, 2 червня 2015 (EEST)
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Доброго дня! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Стратегічні зміни в сучасній системі освіти України". На Вашу думку, чи потребує змін та доповнень сучасна система освіти України? Що з традиційного навчання треба зберегти і чому?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 12:44, 5 травня 2015 (EEST)
Доброго дня, шановна Людмила Олександрівна!
Ваші відповіді:
- У сьогоднішніх реаліях відчутна низька престижність освіти і науки в суспільстві. Освіта не виконує функції ключового ресурсу соціально-економічного розвитку країни та не є основою щодо підвищення добробуту громадян. За останні роки були здійснені певні зміни в системі освіти.Потрібно змінити підходи до змісту освіти; дбати про моральний, культурний та духовний розвиток особистості; удосконалювати систему управління, створення і забезпечення можливостей для реалізації різноманітних освітніх моделей, навчальних закладів різних типів і форм власності, різноманітних форм та засобів отримання освіти. Підвищення соціального статусу педагогів, створення сучасної матеріально-технічної бази системи освіти.
- Епоха інформаційного суспільства, основою якого стають знання, їхнє виробництво, передання та засвоєння, висуває нові вимоги до системи освіти, її моделей, методів і форм, які б дозволили на якісно новому рівні підготувати учнів до майбутньої трудової діяльності. Інформація перетворюється на основний предмет людської праці, змінює її зміст, збільшує роль людини в прийнятті рішень
Сучасний фахівець, щоб стати конкурентоспроможним на ринку праці, сьогодні повинен оволодіти новими знаннями, здатністю до абстрактного мислення, навичками роботи з технічними засобами, спроможністю швидко застосувати нові знання на практиці, орієнтуватися в будь-якій ситуації, а отже, синтезувати знання з різних галузей наук. Реалізація цих завдань можлива лише за умови переходу від класичної системи освіти, метою якої була підготовка людини, що володіє знаннями, до нової системи, яка готує людину, що не тільки знає, але і розуміє інших людей, інші культури, специфіку сучасного буття, здатна до конструктивного діалогу. Йдеться про виховання інтелектуально розвиненої, відповідальної та високоморальної особистості. Фахівця з такими якостями може підготувати лише суспільство, система освіти якого ґрунтується на гуманістичних принципах, духовних цінностях, що перебувають у повній гармонії зі знанням. Гуманізація освіти дає можливість підвищити реальну цінність кожної особистості. Саме тому в сучасному багатовимірному освітньому просторі важлива роль відводиться викладанню гуманітарних дисциплін, які повинні не лише сприяти гуманізації суспільної думки в технократичне століття, давати теоретичне обґрунтування явищам і подіям суспільного життя, але й, відображаючи буття, нести про нього достовірні знання. --Киричок Ольга Петрівна (обговорення) 21:26, 14 вересня 2015 (EEST) ---
Доброго дня! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Освіта як цінність". На Вашу думку, що таке освіта? У чому ж полягає цінність освіти?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:40, 18 червня 2015 (EEST)
Доброго дня, шановна Людмила Олександрівна!
Ваші відповіді:
- Освіта - це умови для реалізації здібностей і талантів людини, її право на всебічний розвиток; гуманізм; взаємозв 'язок елементів і структур; різноманітність. Це право людини на знання, уміння, навички, інформацію тощо і обов 'язок держави створити умови для реалізації цього природного бажання (права).
- Цінність освіти, на мою думку, полягає у різноманітності форм і методів. Це можливість вільного доступу до інформації; це право створювати, змінювати, розвиватися. Освіта - категорія, яка дає можливість людині стати особистістю, яка здатна змінити світ і змінити на краще інших людей. Цінність освіти полягає у тому, що вона, з одного боку, готує людину до життя у наявному суспільстві, а з іншого - формує у людини здатність приймати незалежні рішення, щоб позитивно змінювати себе та суспільство, в якому живе.--Киричок Ольга Петрівна (обговорення) 18:20, 10 вересня 2015 (EEST)
Проведення та перевірка модульного контролю
Доброго дня, шановні колеги! На сьогоднішньому занятті ваше завдання полягає у наступному: Вам потрібно перейти за наступним посиланням Проведення та перевірка модульного контролю,ознайомтесь з запитаннями та дайте на них відповіді. Бажаю успіхів!
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:10, 22 травня 2015 (EEST)
Доброго дня, Ольга Петрівна! Переглянула всю Вашу роботу в модулі. Дякую за активну участь у роботі над матеріалом. Але Ви не дали відповіді на запитання до індивідуального заняття №2 та на тематичні дискусії №1, №2.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:42, 4 вересня 2015 (EEST)
Доброго дня, Ольга Петрівна! Переглянула вашу роботу в модулі, дякую за відповіді. Ви дали відповіді на всі запитання, пройшли тестування, тому я зараховую Вам соціально-гуманітарний модуль.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:03, 23 вересня 2015 (EEST)