Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Клець О.О.»
(Створена сторінка: {{subst:Шаблон:Заняття}}) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
(не показано 2 проміжні версії 2 учасників) | |||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
==== Інтерактивні практичні заняття ==== | ==== Інтерактивні практичні заняття ==== | ||
+ | '''Міжпредметні зв'язки на уроках історії та суспільних дисциплін''' | ||
+ | Така цікава і благодатна тема! Друзі, запрошую переглянути [https://drive.google.com/file/d/0B0cchSnWMJmwcWVET3VXaDRTQ1U/edit?usp=sharing теоретичний матеріал за цим посиланням] і виконати наступні завдання: | ||
+ | # Як Ви розумієте поняття "міжпредметні зв'язки"? | ||
+ | # Наведіть приклади з досвіду Вашої роботи часткової та повної інтеграції міжпредметних зв'язків | ||
+ | Дякую і бажаю натхнення! --[[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]]) 12:54, 23 квітня 2015 (EEST) | ||
+ | |||
+ | |||
+ | Дякую за допомогу,курси дуже сподобалися.але хочеться додому.я використо--[[Користувач:Клець Олександр Олексійович|Клець Олександр Олексійович]] ([[Обговорення користувача:Клець Олександр Олексійович|обговорення]]) 13:54, 23 квітня 2015 (EEST) | ||
+ | |||
+ | 1.Маючи можливість поряд з історією викладати громадянську освіту, історію укр. культури, правознавство, впевнений, що межпредметні звязки відіграють колосальну позитивну роль, забезпечуючи в окремих випадках більш глибоке знання історії, в інших - заповнення пробілів у знаннях.--[[Користувач:Клець Олександр Олексійович|Клець Олександр Олексійович]] ([[Обговорення користувача:Клець Олександр Олексійович|обговорення]]) 13:50, 25 травня 2015 (EEST) | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Поточна версія на 13:54, 25 травня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Міжпредметні зв'язки на уроках історії та суспільних дисциплін Така цікава і благодатна тема! Друзі, запрошую переглянути теоретичний матеріал за цим посиланням і виконати наступні завдання:
- Як Ви розумієте поняття "міжпредметні зв'язки"?
- Наведіть приклади з досвіду Вашої роботи часткової та повної інтеграції міжпредметних зв'язків
Дякую і бажаю натхнення! --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення) 12:54, 23 квітня 2015 (EEST)
Дякую за допомогу,курси дуже сподобалися.але хочеться додому.я використо--Клець Олександр Олексійович (обговорення) 13:54, 23 квітня 2015 (EEST)
1.Маючи можливість поряд з історією викладати громадянську освіту, історію укр. культури, правознавство, впевнений, що межпредметні звязки відіграють колосальну позитивну роль, забезпечуючи в окремих випадках більш глибоке знання історії, в інших - заповнення пробілів у знаннях.--Клець Олександр Олексійович (обговорення) 13:50, 25 травня 2015 (EEST)