Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Клець О.О.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
 
(не показано одну проміжну версію цього учасника)
Рядок 7: Рядок 7:
  
 
Дякую і бажаю натхнення! --[[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]]) 12:54, 23 квітня 2015 (EEST)
 
Дякую і бажаю натхнення! --[[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]]) 12:54, 23 квітня 2015 (EEST)
 +
 +
 +
Дякую за допомогу,курси дуже сподобалися.але хочеться додому.я використо--[[Користувач:Клець Олександр Олексійович|Клець Олександр Олексійович]] ([[Обговорення користувача:Клець Олександр Олексійович|обговорення]]) 13:54, 23 квітня 2015 (EEST)
 +
 +
1.Маючи можливість поряд з історією викладати громадянську освіту, історію укр. культури, правознавство, впевнений, що межпредметні звязки відіграють колосальну позитивну роль, забезпечуючи в окремих випадках більш глибоке знання історії, в інших - заповнення пробілів у знаннях.--[[Користувач:Клець Олександр Олексійович|Клець Олександр Олексійович]] ([[Обговорення користувача:Клець Олександр Олексійович|обговорення]]) 13:50, 25 травня 2015 (EEST)
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====

Поточна версія на 13:54, 25 травня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Міжпредметні зв'язки на уроках історії та суспільних дисциплін Така цікава і благодатна тема! Друзі, запрошую переглянути теоретичний матеріал за цим посиланням і виконати наступні завдання:

  1. Як Ви розумієте поняття "міжпредметні зв'язки"?
  2. Наведіть приклади з досвіду Вашої роботи часткової та повної інтеграції міжпредметних зв'язків

Дякую і бажаю натхнення! --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення) 12:54, 23 квітня 2015 (EEST)


Дякую за допомогу,курси дуже сподобалися.але хочеться додому.я використо--Клець Олександр Олексійович (обговорення) 13:54, 23 квітня 2015 (EEST)

1.Маючи можливість поряд з історією викладати громадянську освіту, історію укр. культури, правознавство, впевнений, що межпредметні звязки відіграють колосальну позитивну роль, забезпечуючи в окремих випадках більш глибоке знання історії, в інших - заповнення пробілів у знаннях.--Клець Олександр Олексійович (обговорення) 13:50, 25 травня 2015 (EEST)

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю