Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Клець О.О.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
(не показано одну проміжну версію цього учасника) | |||
Рядок 7: | Рядок 7: | ||
Дякую і бажаю натхнення! --[[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]]) 12:54, 23 квітня 2015 (EEST) | Дякую і бажаю натхнення! --[[Користувач:Ніколаєнко Світлана Петрівна|Ніколаєнко Світлана Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Ніколаєнко Світлана Петрівна|обговорення]]) 12:54, 23 квітня 2015 (EEST) | ||
+ | |||
+ | |||
+ | Дякую за допомогу,курси дуже сподобалися.але хочеться додому.я використо--[[Користувач:Клець Олександр Олексійович|Клець Олександр Олексійович]] ([[Обговорення користувача:Клець Олександр Олексійович|обговорення]]) 13:54, 23 квітня 2015 (EEST) | ||
+ | |||
+ | 1.Маючи можливість поряд з історією викладати громадянську освіту, історію укр. культури, правознавство, впевнений, що межпредметні звязки відіграють колосальну позитивну роль, забезпечуючи в окремих випадках більш глибоке знання історії, в інших - заповнення пробілів у знаннях.--[[Користувач:Клець Олександр Олексійович|Клець Олександр Олексійович]] ([[Обговорення користувача:Клець Олександр Олексійович|обговорення]]) 13:50, 25 травня 2015 (EEST) | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Поточна версія на 13:54, 25 травня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Міжпредметні зв'язки на уроках історії та суспільних дисциплін Така цікава і благодатна тема! Друзі, запрошую переглянути теоретичний матеріал за цим посиланням і виконати наступні завдання:
- Як Ви розумієте поняття "міжпредметні зв'язки"?
- Наведіть приклади з досвіду Вашої роботи часткової та повної інтеграції міжпредметних зв'язків
Дякую і бажаю натхнення! --Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення) 12:54, 23 квітня 2015 (EEST)
Дякую за допомогу,курси дуже сподобалися.але хочеться додому.я використо--Клець Олександр Олексійович (обговорення) 13:54, 23 квітня 2015 (EEST)
1.Маючи можливість поряд з історією викладати громадянську освіту, історію укр. культури, правознавство, впевнений, що межпредметні звязки відіграють колосальну позитивну роль, забезпечуючи в окремих випадках більш глибоке знання історії, в інших - заповнення пробілів у знаннях.--Клець Олександр Олексійович (обговорення) 13:50, 25 травня 2015 (EEST)