Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Гордієнко Тетяна Миколаївна»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І ступеня №30, м.Суми, Сумської обл.)
(Прізвище, ім'я, по-батькові)
 
(не показано одну проміжну версію цього учасника)
Рядок 1: Рядок 1:
 
== Прізвище, ім'я, по-батькові ==
 
== Прізвище, ім'я, по-батькові ==
 
'''Гордієнко Тетяна Миколаївна'''
 
'''Гордієнко Тетяна Миколаївна'''
[[Файл:Гордієнко Т.М...JPG|thumb|left|Луценко С.М.]]
+
[[Файл:Гордієнко Т.М...JPG|thumb|left|]]
  
 
== Регіон ==
 
== Регіон ==
Рядок 23: Рядок 23:
  
 
#Наша школи.
 
#Наша школи.
  До першого класу у вересні 2014 року було зараховано 158 учнів. На 05.09.2014 р. структура навчального закладу складала: 1-х класів – 5(157 учнів), 2-х класів – 5 (132 учні), 3-х класів – 4 (129 учнів), 4-х класів – 4 (120 учнів). Всього у школі на початок навчального року було 538 учнів.
+
  До першого класу у вересні 2014 року було зараховано 158 учнів. На 05.09.2014 р. структура навчального закладу складала:  
      Спеціалізована школа І ступеня № 30 з поглибленим вивченням англійської мови з 1 класу працює у режимі школи повного дня з російською мовою навчання. Усі класи працюють за програмами та підручниками, які мають гриф Міністерства освіти і науки України. Забезпеченість підручниками складала 100%.
+
1-х класів – 5(157 учнів),  
      Навчальний процес організовано за робочими навчальними планами, складеними на основі типових і затвердженими в управлінні освіти і науки Сумської міської ради. Забезпечене 100% якісне і раціональне використання годин варіативної складової навчального плану.
+
2-х класів – 5 (132 учні),  
      У закладі обладнані відповідно до існуючих вимог класні кімнати, спальні, ігрові кімнати, роздягальні. Усі учні класів навчаються у першу зміну. У другу половину дня в школі працює 18 груп продовженого дня та гуртки різних напрямків. Учні школи 100% забезпечені 3-разовим гарячим харчуванням.
+
3-х класів – 4 (129 учнів),  
    Навчальні досягнення учнів у 1 класі та у І семестрі 2 класу оцінюються вербально; у ІІ семестрі 2 класу та у 3-4 класах – за 12-бальною шкалою.
+
4-х класів – 4 (120 учнів).  
    У школі функціонує дитяче об'єднання "Країна Мудрогномії".
+
Всього у школі на початок навчального року було 538 учнів.
 +
  Спеціалізована школа І ступеня № 30 з поглибленим вивченням англійської мови з 1 класу працює у режимі школи повного дня  
 +
з російською мовою навчання. Усі класи працюють за програмами та підручниками, які мають гриф Міністерства освіти і науки України. Забезпеченість підручниками складала 100%.
 +
  Навчальний процес організовано за робочими навчальними планами, складеними на основі типових і затвердженими в управлінні  
 +
освіти і науки Сумської міської ради. Забезпечене 100% якісне і раціональне використання годин варіативної складової навчального плану.
 +
  У закладі обладнані відповідно до існуючих вимог класні кімнати, спальні, ігрові кімнати, роздягальні. Усі учні класів навчаються у першу зміну. У другу половину дня в школі працює 18 груп продовженого дня та гуртки різних напрямків. Учні школи 100% забезпечені  
 +
3-разовим гарячим харчуванням.
 +
  Навчальні досягнення учнів у 1 класі та у І семестрі 2 класу оцінюються вербально; у ІІ семестрі 2 класу та у 3-4 класах –  
 +
за 12-бальною шкалою.
 +
  У школі функціонує дитяче об'єднання "Країна Мудрогномії".
 
      
 
      
          # КРАЇНА  МУДРОГНОМІЯ
+
# КРАЇНА  МУДРОГНОМІЯ (дитяче об’єднання учнів початкової школи)  
    (дитяче об’єднання учнів початкової школи)  
+
  «Країна Мудрогномія» об’єднує учнів 2-4 класів.
        «Країна Мудрогномія» об’єднує учнів 2-4 класів.
+
  Назва країни пов’язана з казковими персонажами – гномами. Невеличкі на зріст, грайливі, щирі, працьовиті, вони невтомні у  
      Назва країни пов’язана з казковими персонажами – гномами. Невеличкі на зріст, грайливі, щирі, працьовиті, вони невтомні у пошуках та зберіганні скарбів. Багатства, які «добувають» жителі «Країни Мудрогномії» – це доброта, чуйність, наполегливість, готовність допомагати іншому, прагнення до порозуміння.
+
пошуках та зберіганні скарбів. Багатства, які «добувають» жителі «Країни Мудрогномії» – це доброта, чуйність, наполегливість,  
 +
готовність допомагати іншому, прагнення до порозуміння.
 
       Емблемою жителів «Країни Мудрогномії» є привітний гном – символ радості, який оберігає дітей від впливу негативної енергії.
 
       Емблемою жителів «Країни Мудрогномії» є привітний гном – символ радості, який оберігає дітей від впливу негативної енергії.
     У одній руці він тримає ліхтарик з вогником, що випромінює сонячну енергію дитинства та означає освітлений шлях до знань і відкриттів. У іншій його руці діамант, що символізує прагнення жителів «Країни Мудрогномії» до участі у корисних та добрих справах, а його яскраві грані є символом творчості та різноманітних здібностей кожної дитини.
+
     У одній руці він тримає ліхтарик з вогником, що випромінює сонячну енергію дитинства та означає освітлений шлях до знань і відкриттів. У іншій його руці діамант, що символізує прагнення жителів «Країни Мудрогномії» до участі у корисних та добрих справах,  
 +
а його яскраві грані є символом творчості та різноманітних здібностей кожної дитини.
 
     Діяльність дитячого об’єднання «Країна Мудрогномія» реалізується через комплексну гру, яка для кожної вікової категорії дітей молодшого шкільного віку має свою тематичну спрямованість. Це надає додаткового казкового чи романтичного забарвлення шкільному життю, стимулює прагнення дітей до саморозвитку, в ній поєднуються індивідуальні та колективні методи залучення учнів до творчих та корисних справ на рівні дитячих колективів. Гра охоплює увесь спектр позанавчальної життєдіяльності дитячого колективу класу.
 
     Діяльність дитячого об’єднання «Країна Мудрогномія» реалізується через комплексну гру, яка для кожної вікової категорії дітей молодшого шкільного віку має свою тематичну спрямованість. Це надає додаткового казкового чи романтичного забарвлення шкільному життю, стимулює прагнення дітей до саморозвитку, в ній поєднуються індивідуальні та колективні методи залучення учнів до творчих та корисних справ на рівні дитячих колективів. Гра охоплює увесь спектр позанавчальної життєдіяльності дитячого колективу класу.
 
       Закони жителів «Країни Мудрогномії»
 
       Закони жителів «Країни Мудрогномії»

Поточна версія на 11:02, 5 травня 2015

Прізвище, ім'я, по-батькові

Гордієнко Тетяна Миколаївна

Регіон

м. Суми

Місце роботи (навчання)

Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І ступеня №30, м.Суми, Сумської обл.

Посада

заступник директора з навчально-виховної роботи

Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І ступеня №30, м.Суми, Сумської обл.

Контакти

e-mail: tgordienko2008@yandex.uа тел: робочий (0542)25-20-49 моб. 050 66 34 243

Список користувачів

Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І ступеня №30, м.Суми, Сумської обл.

  1. Наша школи.
До першого класу у вересні 2014 року було зараховано 158 учнів. На 05.09.2014 р. структура навчального закладу складала: 

1-х класів – 5(157 учнів), 2-х класів – 5 (132 учні), 3-х класів – 4 (129 учнів), 4-х класів – 4 (120 учнів). Всього у школі на початок навчального року було 538 учнів.

 Спеціалізована школа І ступеня № 30 з поглибленим вивченням англійської мови з 1 класу працює у режимі школи повного дня 

з російською мовою навчання. Усі класи працюють за програмами та підручниками, які мають гриф Міністерства освіти і науки України. Забезпеченість підручниками складала 100%.

 Навчальний процес організовано за робочими навчальними планами, складеними на основі типових і затвердженими в управлінні 

освіти і науки Сумської міської ради. Забезпечене 100% якісне і раціональне використання годин варіативної складової навчального плану.

 У закладі обладнані відповідно до існуючих вимог класні кімнати, спальні, ігрові кімнати, роздягальні. Усі учні класів навчаються у першу зміну. У другу половину дня в школі працює 18 груп продовженого дня та гуртки різних напрямків. Учні школи 100% забезпечені 

3-разовим гарячим харчуванням.

 Навчальні досягнення учнів у 1 класі та у І семестрі 2 класу оцінюються вербально; у ІІ семестрі 2 класу та у 3-4 класах – 

за 12-бальною шкалою.

 У школі функціонує дитяче об'єднання "Країна Мудрогномії".
    
  1. КРАЇНА МУДРОГНОМІЯ (дитяче об’єднання учнів початкової школи)
 «Країна Мудрогномія» об’єднує учнів 2-4 класів.
 Назва країни пов’язана з казковими персонажами – гномами. Невеличкі на зріст, грайливі, щирі, працьовиті, вони невтомні у 

пошуках та зберіганні скарбів. Багатства, які «добувають» жителі «Країни Мудрогномії» – це доброта, чуйність, наполегливість, готовність допомагати іншому, прагнення до порозуміння.

     Емблемою жителів «Країни Мудрогномії» є привітний гном – символ радості, який оберігає дітей від впливу негативної енергії.
    У одній руці він тримає ліхтарик з вогником, що випромінює сонячну енергію дитинства та означає освітлений шлях до знань і відкриттів. У іншій його руці діамант, що символізує прагнення жителів «Країни Мудрогномії» до участі у корисних та добрих справах, 

а його яскраві грані є символом творчості та різноманітних здібностей кожної дитини.

   Діяльність дитячого об’єднання «Країна Мудрогномія» реалізується через комплексну гру, яка для кожної вікової категорії дітей молодшого шкільного віку має свою тематичну спрямованість. Це надає додаткового казкового чи романтичного забарвлення шкільному життю, стимулює прагнення дітей до саморозвитку, в ній поєднуються індивідуальні та колективні методи залучення учнів до творчих та корисних справ на рівні дитячих колективів. Гра охоплює увесь спектр позанавчальної життєдіяльності дитячого колективу класу.
     Закони жителів «Країни Мудрогномії»

Закон дружби Закон доброти Закон взаємоповаги Закон творчості Закон участі у корисних та добрих справах