Відмінності між версіями «Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №10 ім. О. Бутка, м. Суми, Сумської області»
(→Навчальний заклад сьогодні) |
(→Основні досягнення учнів) |
||
(не показані 87 проміжних версій 3 учасників) | |||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
− | == | + | ==Адреса навчального закладу== |
+ | ''' м. Суми, вул. Новомістенська, 30 | ||
− | + | [[Файл:Школа №10-1.JPG|280px|thumb|left|]] | |
− | ==Історія навчального закладу== | + | =='''Історія навчального закладу'''== |
− | + | Школу заснував Харитоненко І.Г. як пансіонат для дівчат у 1913 році. З 1918 року заклад був перетворений на школу для дівчат. Після Великої Вітчизняної війни школа стала 7-річною. З 1953 року школа стала 8-річною, почали приймати хлопців. | |
− | + | 1972 рік – збудовано будинок середньої загальноосвітньої школи №10, створені класи з поглибленим вивченням математики та фізики. | |
− | + | 1991 рік – на базі класів з поглибленим вивченням математики та фізики за ініціативи адміністрації закладу відкрився перший у Сумській області ліцей фізико-математичного профілю. З цього часу заклад змінює назву на середню загальноосвітню школу-ліцей при Сумському фізико-технологічному інституті. | |
− | + | ||
− | + | 1993 рік – ліцей входить до комплексу Сумського державного університету. Відкривається хіміко-біологічний профіль.[[Файл:Вестибюль шк№10.jpg|250px|thumb|right|]] | |
− | ==Навчальний заклад сьогодні== | + | |
− | + | 1995 рік – школа-ліцей №10 при СФТІ знову змінює назву на навчально-виховний комплекс: середню загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів №10, ліцей природничо-математичного профілю. | |
− | + | ||
− | + | 1996 рік – у природничо-математичному ліцеї відкривається гуманітарний профіль з поглибленим вивченням історії та правознавства. | |
− | + | ||
− | + | 1998-2001 роки – проводиться експериментальна робота з інтеграції рухової та пізнавальної діяльності школяра за системою професора О.Д. Дубогай. | |
− | + | ||
− | + | 2001-2010 роки – запроваджено експериментальну інноваційну модель еколого-математично-природничого спрямування «Екологія та розвиток». | |
− | + | ||
− | + | 2004 рік – назва навчально-виховного комплексу: середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №10, ліцею природничо-математичного профілю змінюється на Сумську спеціалізовану школу І-ІІІ ступенів №10 ім. Героя Радянського Союзу О.Бутка. | |
− | |- | + | |
− | + | 2006 рік – педагогічний колектив став лауреатом конкурсу «100 кращих шкіл України» в номінації «Школа педагогічного пошуку». | |
− | + | ||
− | | | + | =='''Навчальний заклад сьогодні''' == |
− | | | + | |
+ | ==Директор школи== | ||
+ | |||
+ | Купреєва Нінель Миколаївна працює в навчальному закладі з 1982 року, на посаді директора - з 1995 року. Є головою осередку Асоціації керівників шкіл України Сумської області. | ||
+ | [[Файл:Директор CCШ №10.JPG|180px|thumb|right|]] | ||
+ | |||
+ | Освіта вища – закінчила Сумський державний педагогічний інститут ім. А.С. Макаренка у 1975 році, магістратуру при Центральному інституті післядипломної педагогічної освіти у 2005 році. | ||
+ | |||
+ | Учитель-методист, нагороджена знаком «Відмінник освіти України», Почесними Грамотами Міністерства освіти і науки України у 2000, 2002, 2007, 2010 роках та Почесною Грамотою Кабінету Міністрів України, медаллю «Василь Сухомлинський». | ||
+ | Переможець конкурсу «100 кращих керівників шкіл України - 2007». | ||
+ | Має друковані статті з досвіду роботи, які опубліковані у педагогічних виданнях. | ||
+ | Декілька років поспіль має учнів-переможців ІІ, ІІІ етапів Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін. | ||
+ | |||
+ | Заслугою Купреєвої Нінель Миколаївни є створення гнучкої демократичної системи управління навчальним закладом. До складу педагогічного колективу входять шкільні педагоги, викладачі вищих навчальних закладів, які разом створили систему навчання обдарованих учнів. Це сприяє досягненню високих результатів у навчанні та вихованні старшокласників. | ||
+ | Н | ||
+ | інель Миколаївна – успішний менеджер-організатор, справедлива та далекоглядна людина. | ||
+ | |||
+ | ===Педагогічний колектив=== | ||
+ | Педагогічний колектив – це 105 педагогів, із них 5 кандидатів наук; мають вищу категорію 49 вчителів, звання «Заслужений вчитель України» - Азаренкова А.І., звання “Вчитель-методист” - 9 педагогів, 23 - звання “Старший учитель”; 12 - нагороджені знаком “Відмінник освіти України”, 1 - знаком «Василь Сухомлинський», 25 - Почесною Грамотою Міністерства освіти і науки України. | ||
+ | [[Файл:Колектив школи №10.jpg|200px|thumb|left]] | ||
+ | У 2006-2007 навчальному році за участь у Всеукраїнському конкурсі «100 кращих шкіл України – 2006» педагогічний колектив нагороджено дипломом лауреата в номінації «Школа педагогічного пошуку». | ||
+ | |||
+ | У 2009, 2010, 2011 та 2012 роках заклад чотири рази був переможцем Всеукраїнської громадської акції «Флагмани освіти та науки України», за якісну роботу з учнями педагогічний колектив у 2009, 2011 та 2012 роках відзначено дипломом Міністерства освіти і науки України як переможця Всеукраїнської громадської акції «Флагмани освіти та науки України». | ||
+ | |||
+ | За вагомий особистий внесок у розвиток освіти Сумщини, професіоналізм та результати роботи з обдарованими учнями в 2010 році педколектив нагороджений Почесною грамотою голови Сумської обласної державної адміністрації. | ||
+ | 22 травня 2014 року в упправлінні освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації відбулося засідання регіональної експертної ради, на якому розглядалося питання атестації нашої школи. | ||
+ | У 2014 році школу було атестовано з рівнем освітньої діяльності "ВИСОКИЙ", педагогічний колектив відзначено за якісну роботу, його фото розміщено на Дошці пошани освітян Сумської області. | ||
+ | |||
+ | ===Основні напрями діяльності:=== | ||
+ | Педагогічний колектив чітко усвідомлює мету діяльності, пріоритетні напрями, оптимальний зміст освіти. | ||
+ | Характерними рисами роботи є: | ||
+ | викладання профільних дисциплін у збільшеному обсязі; | ||
+ | орієнтація на продовження освіти у вищому навчальному закладі; | ||
+ | підготовку учнівської молоді до практичної діяльності в сучасних умовах; | ||
+ | створення оптимальних умов для здобуття освіти; | ||
+ | розвиток здібних і обдарованих учнів, формування навичок дослідницької роботи. | ||
+ | Працюємо над втіленням у життя таких пріоритетних напрямів діяльності: | ||
+ | *Реалізація компетентнісно орієнтованого підходу у навчально-виховному процесі. | ||
+ | *Вивчення інноваційних педагогічних технологій, передового педагогічного досвіду та впровадження їх елементів у методичне забезпечення уроку. | ||
+ | *Інтеграція рухової та пізнавальної діяльності школяра за системою професора О.Д. Дубогай. | ||
+ | *Участь і міжнародних, Всеукраїнських конкурсах та проектах. | ||
+ | *Робота шкільного наукового товариства «Пошук» та навчання обдарованих дітей у територіальному відділенні МАН. | ||
+ | *Створення авторських програм по роботі з обдарованими учнями та електронних засобів навчання. | ||
+ | * Налагодження системи зв'язків із школами-партнерами, директори яких є членами Асоціації керівників шкіл України. | ||
+ | *Організація демократичної системи самоврядування учнів. | ||
+ | Робота педагогічного колективу спрямована на всебічний розвиток і підвищення творчого потенціалу учнів, на вдосконалення навчально-виховного процесу, досягнення оптимального рівня освіти, виховання й розвитку школярів. | ||
+ | |||
+ | =='''Досягнення педагогів'''== | ||
+ | Велика увага в закладі приділяється вивченню та впровадженню кращого педагогічного досвіду. Педагоги активно використовують у роботі інформаційно-комунікаційні технології, які сприяють посиленню інтересу учнів до навчання та підвищенню якості знань. | ||
+ | Учителі закладу створюють власні електронні посібники. Так Черненком В.О., переможцем Всеукраїнського конкурсу «Вчитель-новатор», членом журі Європейського і Всесвітнього форуму інноваційної освіти (програма Майкрософт «Партнерство в освіті») створено 6 авторських електронних підручників з англійської мови, історії та з інформатики. Учитель тричі був переможцем Всеукраїнського конкурсу «Вчитель-новатор». (Два рази посідав ІІ місця за авторські електронні підручники, останній раз – І місце). | ||
+ | |||
+ | Педагоги беруть участь та перемагають у Всеукраїнському конкурсі «Учитель року»: | ||
+ | у 2012-2013 н.р. перемогу в міському етапі здобула вчитель музичного мистецтва Могильна Н.М., з фізики учитель Дяченко М.Ю. стала лауреатом. Учитель Могильна Н.М. посіла перемогу в обласному, стала лауреатом заключного етапу конкурсу; | ||
+ | у 2013-2014 н.р. виборола перемогу в міському етапі даного конкурсу з трудового навчання Темченко І.Г., з географії стала лауреатом Красуля В.М.; | ||
+ | у 2014-2015 н.р. учитель правознавства Фоменко О.Є. став лауреатом міського етапу. | ||
+ | |||
+ | Учителі фізичної культури щорічно є переможцями міського етапу Всеукраїнського конкурсу «Інноваційний урок фізичної культури та урок з елементами футболу»: | ||
+ | у 2012-2013 н.р. Піскун Т.М. - ІІ місце; | ||
+ | у 2013-2014 н.п. Жуков М.М. - ІІ місце; | ||
+ | у 2014-2015 н.р. Панченко Н.В. - переможець в номінації "Урок фізичної культури з елеменами футболу". | ||
+ | |||
+ | У 2012-2013 н.р. Куценко О.Д. стала переможцем міського етапу обласного конкурсу «Золоте серце», Шепілов С.О. посів перемогу на міському етапі та став лауреатом обласного конкурсу методичних моделей виховного процесу в навчальних закладах «Виховати особистість». | ||
+ | |||
+ | Педагоги закладу брали активну участь у міському конкурсі на кращу навчальну авторську програму з питань роботи з обдарованими учнями. За період з 2010 по 2012 роки 17 програм посіли призові місця. | ||
+ | |||
+ | З 2010 року беремо участь у міському конкурсі на кращий навчальний кабінет. Посіли перемогу кабінети математики №48, початкових класів №3, хімії, правознавства, лауреатами стали методичний та кабінет, української мови №38, історії, біології, географії, музичного мистецтва, англійської мови. Кабінет початкових класів посів І місце в обласному конкурсі на кращий кабінет. | ||
+ | |||
+ | У міському конкурсі на кращий методичний прийом «Срібні родзинки» переможцями стали у 2012 році 25 педагогів, у 2013 - 28, у 2014 - 11, у 2015 - 5. | ||
+ | |||
+ | =='''Основні досягнення учнів'''== | ||
+ | Результативність участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах: | ||
+ | |||
+ | :2010-2011 н.р.- ІІ етап – 52 переможці; ІІІ етап – 20, ІV - 1; [[Файл:Косторнова света.JPG|250px|thumb|left|]] | ||
+ | :2011-2012 н.р.- ІІ етап - 62 переможці, ІІІ етап - 19,ІV - 1 ; | ||
+ | :2012-2013 н.р.- ІІ етап - 72 перемоги, ІІІ – 31, ІV – 1; | ||
+ | :2013-2014 н.р.- ІІ етап - 81 переможець, ІІІ – 33, ІV – 4; | ||
+ | :2014-2015 н.р.- ІІ етап - 66 переможців, ІІІ – 27, ІV – 3. | ||
+ | |||
+ | Результативність участі у Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН: | ||
+ | :2010-2011 н.р.- ІІ етап – 14 переможців, ІІІ – 4; | ||
+ | :2011-2012 н.р.- ІІ етап - 25 переможців, ІІІ - ; | ||
+ | :2012-2013 н.р.- ІІ етап - 30 переможців, ІІІ – 4. | ||
+ | :2013-2014 н.р.- ІІ етап - 32 переможців, ІІІ – 5. | ||
+ | :2014-2015 н.р.- ІІ етап - 19 переможців, ІІІ – 4. | ||
+ | |||
+ | Щорічно учні беруть активну участь та перемагають у Всеукраїнських турнірах:[[Файл:Команда ТЮЕ.jpg|200px|thumb|right|]] | ||
+ | :2010-2011 н.р. - І місце у Всеукраїнському турнірі юних журналістів, ІІІ місця у Всеукраїнських турнірах юних математиків, винахідників та раціоналізаторів, ІІ місце в обласному турнірі юних журналістів. | ||
+ | :2011-2012 н.р.- ІІІ місце у Всеукраїнському турнірі юних економістів дві команди вибороли місця у Всеукраїнському турнірі юних журналістів; посіли І місця в обласних турнірах юних журналістів та економістів; були учасниками Всеукраїнського турніру юних математиків. | ||
+ | :2012-2013 н.р. - посіли два ІІ місця у Всеукраїнських турнірах юних математиків та економістів, два ІІІ місця у Всеукраїнському турнірі юних журналістів; вибороли ІІ та ІІІ місця в обласних турнірах юних журналістів та економістів; були учасниками Всеукраїнських турнірів юних правознавців та географів. | ||
+ | :2013-2014 н.р. - ІІІ місця у Всеукраїнських турнірах юних математиків та економістів, ІІ місце в обласних турнірах юних журналістів та економістів. | ||
+ | :2014-2015 н.р. - І місце у Всеукраїнському турнірі юних економістів, ІІ місце у Всеукраїнському турнірі юних журналістів; два І місця в обласному турнірі юних журналістів, ІІ та ІІІ місця в обласному турнірі юних економістів.[[Файл:Конференция ICYS–2012.jpg|230px|thumb|left|]] | ||
+ | |||
+ | У 2012 році переможець Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт Малої академії наук України [[Гетало Станіслав]], учень 11фм1 класу КУ ССШ №10, взяв участь у ХІХ Міжнародній конференції молодих учених «ICYS–2012», яка проходила в м. Неймеген (Нідерланди). За результатами захисту власного науково-дослідницького проекту «Числові конструкції та суми кубів і квадратів» посів ІІ місце та був нагороджений срібною медаллю (науковий керівник Азаренкова А.І.) | ||
+ | |||
+ | Щорічно учні беруть участь та перемагають у Міжнародному конкурсі знавців української мови ім. П. Яцика, Міжнародному мовно-літературному конкурсі ім. Т.Шевченка, Всеукраїнському конкурсі учнівської творчості, Всеукраїнському конкурсі з українознавства, Всеукраїнському літературно-мистецькому конкурсі "Я гордий тим, що українець зроду" тощо. | ||
==Автор статті(''посилання на сторінку користувача'')== | ==Автор статті(''посилання на сторінку користувача'')== |
Поточна версія на 12:48, 18 квітня 2016
Зміст
Адреса навчального закладу
м. Суми, вул. Новомістенська, 30
Історія навчального закладу
Школу заснував Харитоненко І.Г. як пансіонат для дівчат у 1913 році. З 1918 року заклад був перетворений на школу для дівчат. Після Великої Вітчизняної війни школа стала 7-річною. З 1953 року школа стала 8-річною, почали приймати хлопців.
1972 рік – збудовано будинок середньої загальноосвітньої школи №10, створені класи з поглибленим вивченням математики та фізики.
1991 рік – на базі класів з поглибленим вивченням математики та фізики за ініціативи адміністрації закладу відкрився перший у Сумській області ліцей фізико-математичного профілю. З цього часу заклад змінює назву на середню загальноосвітню школу-ліцей при Сумському фізико-технологічному інституті.
1993 рік – ліцей входить до комплексу Сумського державного університету. Відкривається хіміко-біологічний профіль.1995 рік – школа-ліцей №10 при СФТІ знову змінює назву на навчально-виховний комплекс: середню загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів №10, ліцей природничо-математичного профілю.
1996 рік – у природничо-математичному ліцеї відкривається гуманітарний профіль з поглибленим вивченням історії та правознавства.
1998-2001 роки – проводиться експериментальна робота з інтеграції рухової та пізнавальної діяльності школяра за системою професора О.Д. Дубогай.
2001-2010 роки – запроваджено експериментальну інноваційну модель еколого-математично-природничого спрямування «Екологія та розвиток».
2004 рік – назва навчально-виховного комплексу: середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №10, ліцею природничо-математичного профілю змінюється на Сумську спеціалізовану школу І-ІІІ ступенів №10 ім. Героя Радянського Союзу О.Бутка.
2006 рік – педагогічний колектив став лауреатом конкурсу «100 кращих шкіл України» в номінації «Школа педагогічного пошуку».
Навчальний заклад сьогодні
Директор школи
Купреєва Нінель Миколаївна працює в навчальному закладі з 1982 року, на посаді директора - з 1995 року. Є головою осередку Асоціації керівників шкіл України Сумської області.
Освіта вища – закінчила Сумський державний педагогічний інститут ім. А.С. Макаренка у 1975 році, магістратуру при Центральному інституті післядипломної педагогічної освіти у 2005 році.
Учитель-методист, нагороджена знаком «Відмінник освіти України», Почесними Грамотами Міністерства освіти і науки України у 2000, 2002, 2007, 2010 роках та Почесною Грамотою Кабінету Міністрів України, медаллю «Василь Сухомлинський». Переможець конкурсу «100 кращих керівників шкіл України - 2007». Має друковані статті з досвіду роботи, які опубліковані у педагогічних виданнях. Декілька років поспіль має учнів-переможців ІІ, ІІІ етапів Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін.
Заслугою Купреєвої Нінель Миколаївни є створення гнучкої демократичної системи управління навчальним закладом. До складу педагогічного колективу входять шкільні педагоги, викладачі вищих навчальних закладів, які разом створили систему навчання обдарованих учнів. Це сприяє досягненню високих результатів у навчанні та вихованні старшокласників. Н інель Миколаївна – успішний менеджер-організатор, справедлива та далекоглядна людина.
Педагогічний колектив
Педагогічний колектив – це 105 педагогів, із них 5 кандидатів наук; мають вищу категорію 49 вчителів, звання «Заслужений вчитель України» - Азаренкова А.І., звання “Вчитель-методист” - 9 педагогів, 23 - звання “Старший учитель”; 12 - нагороджені знаком “Відмінник освіти України”, 1 - знаком «Василь Сухомлинський», 25 - Почесною Грамотою Міністерства освіти і науки України.
У 2006-2007 навчальному році за участь у Всеукраїнському конкурсі «100 кращих шкіл України – 2006» педагогічний колектив нагороджено дипломом лауреата в номінації «Школа педагогічного пошуку».
У 2009, 2010, 2011 та 2012 роках заклад чотири рази був переможцем Всеукраїнської громадської акції «Флагмани освіти та науки України», за якісну роботу з учнями педагогічний колектив у 2009, 2011 та 2012 роках відзначено дипломом Міністерства освіти і науки України як переможця Всеукраїнської громадської акції «Флагмани освіти та науки України».
За вагомий особистий внесок у розвиток освіти Сумщини, професіоналізм та результати роботи з обдарованими учнями в 2010 році педколектив нагороджений Почесною грамотою голови Сумської обласної державної адміністрації. 22 травня 2014 року в упправлінні освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації відбулося засідання регіональної експертної ради, на якому розглядалося питання атестації нашої школи. У 2014 році школу було атестовано з рівнем освітньої діяльності "ВИСОКИЙ", педагогічний колектив відзначено за якісну роботу, його фото розміщено на Дошці пошани освітян Сумської області.
Основні напрями діяльності:
Педагогічний колектив чітко усвідомлює мету діяльності, пріоритетні напрями, оптимальний зміст освіти. Характерними рисами роботи є: викладання профільних дисциплін у збільшеному обсязі; орієнтація на продовження освіти у вищому навчальному закладі; підготовку учнівської молоді до практичної діяльності в сучасних умовах; створення оптимальних умов для здобуття освіти; розвиток здібних і обдарованих учнів, формування навичок дослідницької роботи. Працюємо над втіленням у життя таких пріоритетних напрямів діяльності:
- Реалізація компетентнісно орієнтованого підходу у навчально-виховному процесі.
- Вивчення інноваційних педагогічних технологій, передового педагогічного досвіду та впровадження їх елементів у методичне забезпечення уроку.
- Інтеграція рухової та пізнавальної діяльності школяра за системою професора О.Д. Дубогай.
- Участь і міжнародних, Всеукраїнських конкурсах та проектах.
- Робота шкільного наукового товариства «Пошук» та навчання обдарованих дітей у територіальному відділенні МАН.
- Створення авторських програм по роботі з обдарованими учнями та електронних засобів навчання.
- Налагодження системи зв'язків із школами-партнерами, директори яких є членами Асоціації керівників шкіл України.
- Організація демократичної системи самоврядування учнів.
Робота педагогічного колективу спрямована на всебічний розвиток і підвищення творчого потенціалу учнів, на вдосконалення навчально-виховного процесу, досягнення оптимального рівня освіти, виховання й розвитку школярів.
Досягнення педагогів
Велика увага в закладі приділяється вивченню та впровадженню кращого педагогічного досвіду. Педагоги активно використовують у роботі інформаційно-комунікаційні технології, які сприяють посиленню інтересу учнів до навчання та підвищенню якості знань. Учителі закладу створюють власні електронні посібники. Так Черненком В.О., переможцем Всеукраїнського конкурсу «Вчитель-новатор», членом журі Європейського і Всесвітнього форуму інноваційної освіти (програма Майкрософт «Партнерство в освіті») створено 6 авторських електронних підручників з англійської мови, історії та з інформатики. Учитель тричі був переможцем Всеукраїнського конкурсу «Вчитель-новатор». (Два рази посідав ІІ місця за авторські електронні підручники, останній раз – І місце).
Педагоги беруть участь та перемагають у Всеукраїнському конкурсі «Учитель року»: у 2012-2013 н.р. перемогу в міському етапі здобула вчитель музичного мистецтва Могильна Н.М., з фізики учитель Дяченко М.Ю. стала лауреатом. Учитель Могильна Н.М. посіла перемогу в обласному, стала лауреатом заключного етапу конкурсу; у 2013-2014 н.р. виборола перемогу в міському етапі даного конкурсу з трудового навчання Темченко І.Г., з географії стала лауреатом Красуля В.М.; у 2014-2015 н.р. учитель правознавства Фоменко О.Є. став лауреатом міського етапу.
Учителі фізичної культури щорічно є переможцями міського етапу Всеукраїнського конкурсу «Інноваційний урок фізичної культури та урок з елементами футболу»: у 2012-2013 н.р. Піскун Т.М. - ІІ місце; у 2013-2014 н.п. Жуков М.М. - ІІ місце; у 2014-2015 н.р. Панченко Н.В. - переможець в номінації "Урок фізичної культури з елеменами футболу".
У 2012-2013 н.р. Куценко О.Д. стала переможцем міського етапу обласного конкурсу «Золоте серце», Шепілов С.О. посів перемогу на міському етапі та став лауреатом обласного конкурсу методичних моделей виховного процесу в навчальних закладах «Виховати особистість».
Педагоги закладу брали активну участь у міському конкурсі на кращу навчальну авторську програму з питань роботи з обдарованими учнями. За період з 2010 по 2012 роки 17 програм посіли призові місця.
З 2010 року беремо участь у міському конкурсі на кращий навчальний кабінет. Посіли перемогу кабінети математики №48, початкових класів №3, хімії, правознавства, лауреатами стали методичний та кабінет, української мови №38, історії, біології, географії, музичного мистецтва, англійської мови. Кабінет початкових класів посів І місце в обласному конкурсі на кращий кабінет.
У міському конкурсі на кращий методичний прийом «Срібні родзинки» переможцями стали у 2012 році 25 педагогів, у 2013 - 28, у 2014 - 11, у 2015 - 5.
Основні досягнення учнів
Результативність участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах:
- 2010-2011 н.р.- ІІ етап – 52 переможці; ІІІ етап – 20, ІV - 1;
- 2011-2012 н.р.- ІІ етап - 62 переможці, ІІІ етап - 19,ІV - 1 ;
- 2012-2013 н.р.- ІІ етап - 72 перемоги, ІІІ – 31, ІV – 1;
- 2013-2014 н.р.- ІІ етап - 81 переможець, ІІІ – 33, ІV – 4;
- 2014-2015 н.р.- ІІ етап - 66 переможців, ІІІ – 27, ІV – 3.
Результативність участі у Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН:
- 2010-2011 н.р.- ІІ етап – 14 переможців, ІІІ – 4;
- 2011-2012 н.р.- ІІ етап - 25 переможців, ІІІ - ;
- 2012-2013 н.р.- ІІ етап - 30 переможців, ІІІ – 4.
- 2013-2014 н.р.- ІІ етап - 32 переможців, ІІІ – 5.
- 2014-2015 н.р.- ІІ етап - 19 переможців, ІІІ – 4.
- 2010-2011 н.р. - І місце у Всеукраїнському турнірі юних журналістів, ІІІ місця у Всеукраїнських турнірах юних математиків, винахідників та раціоналізаторів, ІІ місце в обласному турнірі юних журналістів.
- 2011-2012 н.р.- ІІІ місце у Всеукраїнському турнірі юних економістів дві команди вибороли місця у Всеукраїнському турнірі юних журналістів; посіли І місця в обласних турнірах юних журналістів та економістів; були учасниками Всеукраїнського турніру юних математиків.
- 2012-2013 н.р. - посіли два ІІ місця у Всеукраїнських турнірах юних математиків та економістів, два ІІІ місця у Всеукраїнському турнірі юних журналістів; вибороли ІІ та ІІІ місця в обласних турнірах юних журналістів та економістів; були учасниками Всеукраїнських турнірів юних правознавців та географів.
- 2013-2014 н.р. - ІІІ місця у Всеукраїнських турнірах юних математиків та економістів, ІІ місце в обласних турнірах юних журналістів та економістів.
- 2014-2015 н.р. - І місце у Всеукраїнському турнірі юних економістів, ІІ місце у Всеукраїнському турнірі юних журналістів; два І місця в обласному турнірі юних журналістів, ІІ та ІІІ місця в обласному турнірі юних економістів.
У 2012 році переможець Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт Малої академії наук України Гетало Станіслав, учень 11фм1 класу КУ ССШ №10, взяв участь у ХІХ Міжнародній конференції молодих учених «ICYS–2012», яка проходила в м. Неймеген (Нідерланди). За результатами захисту власного науково-дослідницького проекту «Числові конструкції та суми кубів і квадратів» посів ІІ місце та був нагороджений срібною медаллю (науковий керівник Азаренкова А.І.)
Щорічно учні беруть участь та перемагають у Міжнародному конкурсі знавців української мови ім. П. Яцика, Міжнародному мовно-літературному конкурсі ім. Т.Шевченка, Всеукраїнському конкурсі учнівської творчості, Всеукраїнському конкурсі з українознавства, Всеукраїнському літературно-мистецькому конкурсі "Я гордий тим, що українець зроду" тощо.