|
|
(не показані 2 проміжні версії цього учасника) |
Рядок 1: |
Рядок 1: |
− | ==Соціально-гуманітарний кредитний модуль==
| |
− | ====Інтерактивні практичні заняття====
| |
− | Доброго дня, Лариса Михайлівна! Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням [https://drive.google.com/open?id=0B7Zy9RBTRleUbEp0SFJRQWdtblE&authuser=0 інтерактивного практичного заняття №1] Філософія і соціологія освіти.
| |
− | Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
| |
− | 1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
| |
− | 2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
| |
− | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 14:10, 19 січня 2015 (EET)
| |
| | | |
− | ====Індивідуальні заняття==== | + | ==[[Соціально-гуманітарний кредитний модуль Хабарова Л.М.|Соціально-гуманітарний кредитний модуль]]== |
− | ====Консультації====
| + | |
− | ====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)====
| + | |
− | ====Проведення та перевірка модульного контролю====
| + | |
| ==Професійно-орієнтований кредитний модуль== | | ==Професійно-орієнтований кредитний модуль== |
− | ===Теорія та методика фахової дисципліни=== | + | ===[[Теорія та методика фахової дисципліни Хабарова Л.М.|Теорія та методика фахової дисципліни]]=== |
− | ----
| + | |
− | ====Інтерактивні практичні заняття====
| + | ===[[ІКТ у викладанні предметів Хабарова Л.М.|ІКТ у викладанні предметів]]=== |
− | ====Індивідуальні заняття====
| + | |
− | ====Консультації====
| + | ===[[Психологія Хабарова Л.М.|Психологія]]=== |
− | ====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)====
| + | |
− | ====Проведення та перевірка модульного контролю====
| + | |
− | ----
| + | |
− | ===ІКТ у викладанні предметів=== | + | |
− | ----
| + | |
− | ====Інтерактивні практичні заняття==== | + | |
| | | |
− | ====Індивідуальні заняття==== | + | ===[[Педагогічна інноватика Хабарова Л.М.|Педагогічна інноватика]]=== |
− | ====Консультації====
| + | |
− | ====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)====
| + | |
− | ====Проведення та перевірка модульного контролю====
| + | |
− | ----
| + | |
− | ===Психологія===
| + | |
− | ----
| + | |
− | ====Інтерактивні практичні заняття====
| + | |
− | ====Індивідуальні заняття====
| + | |
− | ====Консультації====
| + | |
− | ====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)====
| + | |
− | ====Проведення та перевірка модульного контролю====
| + | |
− | ----
| + | |
− | ===Педагогічна інноватика===
| + | |
− | ----
| + | |
− | ====Інтерактивні практичні заняття====
| + | |
− | ====Індивідуальні заняття====
| + | |
− | ====Консультації====
| + | |
− | ====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)====
| + | |
− | ====Проведення та перевірка модульного контролю====
| + | |