Відмінності між версіями «Педагогічна інноватика Кузнєцова Т.В.»
(→Індивідуальні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
(не показано одну проміжну версію цього учасника) | |||
Рядок 5: | Рядок 5: | ||
Сьогодні ми розпочинаємо наші заняття в цьому навчальному році. Опрацюйте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на питання: | Сьогодні ми розпочинаємо наші заняття в цьому навчальному році. Опрацюйте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на питання: | ||
*У чому суть технологічності в освіті? | *У чому суть технологічності в освіті? | ||
+ | |||
+ | Відповідь: суть технологічності освіти полягає в тому, що вчителю необхідно визначити методи і засоби досягнення мети, тобто організувати навчальний процес.--[[Користувач:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|Кузнєцова Тетяна Володимирівна]] ([[Обговорення користувача:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|обговорення]]) 12:29, 9 грудня 2015 (EET) | ||
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 13:08, 2 вересня 2015 (EEST) | --[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 13:08, 2 вересня 2015 (EEST) | ||
Добрий день! Продовжуємо працювати. Прочитайте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та простежте еволюцію поняття "педагогічна технологія".--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 11:51, 9 вересня 2015 (EEST | Добрий день! Продовжуємо працювати. Прочитайте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та простежте еволюцію поняття "педагогічна технологія".--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 11:51, 9 вересня 2015 (EEST | ||
− | + | Відповідь. 1. Поява в освітніх закладах технічних засобів (40-50 р. 20 ст.); 2. виникнення програмового навчання (50-60 роки 20 ст.)3. Перехід від вербального навчання до аудівізуального (70-ті роки) 4. Створення комп'ютерних лабораторій, дисплейних класів тощо.--[[Користувач:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|Кузнєцова Тетяна Володимирівна]] ([[Обговорення користувача:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|обговорення]]) 12:30, 9 грудня 2015 (EET) | |
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Поточна версія на 13:34, 9 грудня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Добрий день, шановні колеги! Вітаю з початком нового навчального року! Здоров'я, щастя, здійснення бажань, впевненості у своїх силах!
Сьогодні ми розпочинаємо наші заняття в цьому навчальному році. Опрацюйте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на питання:
- У чому суть технологічності в освіті?
Відповідь: суть технологічності освіти полягає в тому, що вчителю необхідно визначити методи і засоби досягнення мети, тобто організувати навчальний процес.--Кузнєцова Тетяна Володимирівна (обговорення) 12:29, 9 грудня 2015 (EET) --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 13:08, 2 вересня 2015 (EEST)
Добрий день! Продовжуємо працювати. Прочитайте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та простежте еволюцію поняття "педагогічна технологія".--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:51, 9 вересня 2015 (EEST
Відповідь. 1. Поява в освітніх закладах технічних засобів (40-50 р. 20 ст.); 2. виникнення програмового навчання (50-60 роки 20 ст.)3. Перехід від вербального навчання до аудівізуального (70-ті роки) 4. Створення комп'ютерних лабораторій, дисплейних класів тощо.--Кузнєцова Тетяна Володимирівна (обговорення) 12:30, 9 грудня 2015 (EET)
Індивідуальні заняття
Добрий день! На моїй сторінці обговорення Ви знайдете тему та завдання індивідуального заняття. --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:23, 11 вересня 2015 (EEST) Відповідь Технологія є більш ефективним засобом освіти розвитку і виховання ніж методика тому, що технологія планує навчальний процес на кінцевий результат--Кузнєцова Тетяна Володимирівна (обговорення) 12:25, 9 грудня 2015 (EET).
Консультації
Тема консультації: "Особливості впровадження педагогічних технологій у навчальнл-виховний процес ЗНЗ"--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:07, 20 жовтня 2015 (EEST)
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Проведення та перевірка модульного контролю
Дайте відповідь на тестові питання:
1. Сутність особистісно орієнтованої освіти полягає у :
- а) вивченні індивідуально-психологічних особливостей учнів;
- б) збагаченні суб‘єктного досвіду учнів, задоволенні їх освітніх інтересів та запитів;
- в) організації індивідуального навчання;
- г) всі відповіді правильні;
- д) правильна відповідь відсутня.
Відповідь: г
2.Як суб‘єкт навчальної діяльності учень відрізняється такими характеристиками (вилучіть зайве):
- а) бажання діяти за аналогією, одержувати готову інформацію;
- б) ініціативність та активність;
- в) високі пізнавальні мотиви;
- г) уміння планувати й організовувати діяльність;
- д) критичне мислення
Відповідь: а
3.Педагогічна технологія – це:
- а) сукупність методів та прийомів навчання, котрі забезпечують одержання певної освіти;
- б) засоби, за допомогою яких вчитель розв‘язує поставлені перед ним задачі по навчанню та вихованню учнів;
- в) цілісна педагогічна система як синтез мети, змісту, необхідних форм, методів та засобів навчання й діагностики, яка забезпечує досягнення спрогнозованих результатів;
- г) всі відповіді правильні;
- д) правильна відповідь відсутня.
Відповідь: в
4.Інноваційний процес в освіті характеризується як:
- а) цілеспрямована зміна в системі освіти, що полягає у появі нової теорії, технології, змісту та форм освіти або у заміні принципів, на яких ґрунтується функціонування системи освіти;
- б) діяльність з апробації нових форм та методів навчання чи виховання;
- в) діяльність із запровадження сучасних педагогічних технологій з метою підвищення ефективності шкільної освіти;
- г) усі відповіді вірні.
Відповідь:г
5.Інтерактивними методами навчання є:
- а) пізнавально-пошукова діяльність: робота з текстом, географічними картами, пошук інформації і Інтернеті;
- б) проблемна лекція, оглядова лекція, контрольна робота, пояснення;
- в) самостійна робота учня;
- г) евристична бесіда, мозковий штурм, диспут, дискусія, тренінг, сюжетно-рольова гра;
- д) всі відповіді правильні.
Відповідь:г
6.Сутність дослідницького методу навчання у тому, що:
- а) учні самі здобувають знання в процесі розв‘язання проблеми та самостійного здійснення пошуку засобів для її розв‘язання;
- б) вчитель визначає проблему та демонструє шлях її дослідження та розв‘язання;
- в) учні під керівництвом вчителя визначають проблему та здійснюють керований пошук шляхів її розв‘язання;
- г) всі відповіді правильні;
- д) правильна відповідь відсутня.
Відповідь:а
7.Пізнавальний інтерес розвивається за допомогою таких прийомів (вилучіть зайве):
- а) зацікавлення змістом навчального матеріалу;
- б) зацікавлення процесом навчання;
- в) включення учнів у творчу діяльність;
- г) постановка проблемної задачі;
- д) пред‘явлення дидактичних вимог;
Відповідь:д
8.У чому полягає суть професійної компетентності вчителя? Оберіть найбільш повну відповідь:
- а) у знаннях закономірностей розвитку особистості;
- б) в єдність теоретичної і практичної готовності до здійснення педагогічної діяльності;
- в) у знаннях цілей, завдань і технологій навчання і виховання;
- г) у наявності аналітичних, прогностичних, проективних, рефлексивних умінь
- д) у володінні різноманітними педагогічними техніками.
Відповідь:в--Кузнєцова Тетяна Володимирівна (обговорення) 12:19, 9 грудня 2015 (EET)
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 14:21, 26 листопада 2015 (EET)