Відмінності між версіями «Педагогічна інноватика Кузнєцова Т.В.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Індивідуальні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
 
(не показано одну проміжну версію цього учасника)
Рядок 5: Рядок 5:
 
Сьогодні ми розпочинаємо наші заняття в цьому навчальному році. Опрацюйте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на питання:
 
Сьогодні ми розпочинаємо наші заняття в цьому навчальному році. Опрацюйте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на питання:
 
*У чому суть технологічності в освіті?
 
*У чому суть технологічності в освіті?
 +
 +
Відповідь: суть технологічності освіти полягає в тому, що вчителю необхідно визначити методи і засоби досягнення мети, тобто організувати навчальний процес.--[[Користувач:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|Кузнєцова Тетяна Володимирівна]] ([[Обговорення користувача:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|обговорення]]) 12:29, 9 грудня 2015 (EET)
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 13:08, 2 вересня 2015 (EEST)
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 13:08, 2 вересня 2015 (EEST)
  
  
 
Добрий день! Продовжуємо працювати.  Прочитайте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та простежте еволюцію поняття "педагогічна технологія".--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 11:51, 9 вересня 2015 (EEST
 
Добрий день! Продовжуємо працювати.  Прочитайте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та простежте еволюцію поняття "педагогічна технологія".--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 11:51, 9 вересня 2015 (EEST
відповідь. Поява в освітніх закладах технічних засобів (40-50 р. 20 ст.); 2. виникнення програмового навчання (50-60 роки 20 ст.)3. Перехід від вербального навчання до аудівізуального (70-ті роки) 4. Створення комп'ютерних лабораторій, дисплейних класів тощо
+
Відповідь. 1. Поява в освітніх закладах технічних засобів (40-50 р. 20 ст.); 2. виникнення програмового навчання (50-60 роки 20 ст.)3. Перехід від вербального навчання до аудівізуального (70-ті роки) 4. Створення комп'ютерних лабораторій, дисплейних класів тощо.--[[Користувач:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|Кузнєцова Тетяна Володимирівна]] ([[Обговорення користувача:Кузнєцова Тетяна Володимирівна|обговорення]]) 12:30, 9 грудня 2015 (EET)
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====

Поточна версія на 13:34, 9 грудня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Добрий день, шановні колеги! Вітаю з початком нового навчального року! Здоров'я, щастя, здійснення бажань, впевненості у своїх силах!

Сьогодні ми розпочинаємо наші заняття в цьому навчальному році. Опрацюйте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на питання:

  • У чому суть технологічності в освіті?

Відповідь: суть технологічності освіти полягає в тому, що вчителю необхідно визначити методи і засоби досягнення мети, тобто організувати навчальний процес.--Кузнєцова Тетяна Володимирівна (обговорення) 12:29, 9 грудня 2015 (EET) --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 13:08, 2 вересня 2015 (EEST)


Добрий день! Продовжуємо працювати. Прочитайте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та простежте еволюцію поняття "педагогічна технологія".--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:51, 9 вересня 2015 (EEST Відповідь. 1. Поява в освітніх закладах технічних засобів (40-50 р. 20 ст.); 2. виникнення програмового навчання (50-60 роки 20 ст.)3. Перехід від вербального навчання до аудівізуального (70-ті роки) 4. Створення комп'ютерних лабораторій, дисплейних класів тощо.--Кузнєцова Тетяна Володимирівна (обговорення) 12:30, 9 грудня 2015 (EET)

Індивідуальні заняття

Добрий день! На моїй сторінці обговорення Ви знайдете тему та завдання індивідуального заняття. --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:23, 11 вересня 2015 (EEST) Відповідь Технологія є більш ефективним засобом освіти розвитку і виховання ніж методика тому, що технологія планує навчальний процес на кінцевий результат--Кузнєцова Тетяна Володимирівна (обговорення) 12:25, 9 грудня 2015 (EET).

Консультації

Тема консультації: "Особливості впровадження педагогічних технологій у навчальнл-виховний процес ЗНЗ"--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:07, 20 жовтня 2015 (EEST)

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю

Дайте відповідь на тестові питання:

1. Сутність особистісно орієнтованої освіти полягає у :

  • а) вивченні індивідуально-психологічних особливостей учнів;
  • б) збагаченні суб‘єктного досвіду учнів, задоволенні їх освітніх інтересів та запитів;
  • в) організації індивідуального навчання;
  • г) всі відповіді правильні;
  • д) правильна відповідь відсутня.

Відповідь: г

2.Як суб‘єкт навчальної діяльності учень відрізняється такими характеристиками (вилучіть зайве):

  • а) бажання діяти за аналогією, одержувати готову інформацію;
  • б) ініціативність та активність;
  • в) високі пізнавальні мотиви;
  • г) уміння планувати й організовувати діяльність;
  • д) критичне мислення

Відповідь: а

3.Педагогічна технологія – це:

  • а) сукупність методів та прийомів навчання, котрі забезпечують одержання певної освіти;
  • б) засоби, за допомогою яких вчитель розв‘язує поставлені перед ним задачі по навчанню та вихованню учнів;
  • в) цілісна педагогічна система як синтез мети, змісту, необхідних форм, методів та засобів навчання й діагностики, яка забезпечує досягнення спрогнозованих результатів;
  • г) всі відповіді правильні;
  • д) правильна відповідь відсутня.

Відповідь: в

4.Інноваційний процес в освіті характеризується як:

  • а) цілеспрямована зміна в системі освіти, що полягає у появі нової теорії, технології, змісту та форм освіти або у заміні принципів, на яких ґрунтується функціонування системи освіти;
  • б) діяльність з апробації нових форм та методів навчання чи виховання;
  • в) діяльність із запровадження сучасних педагогічних технологій з метою підвищення ефективності шкільної освіти;
  • г) усі відповіді вірні.

Відповідь:г

5.Інтерактивними методами навчання є:

  • а) пізнавально-пошукова діяльність: робота з текстом, географічними картами, пошук інформації і Інтернеті;
  • б) проблемна лекція, оглядова лекція, контрольна робота, пояснення;
  • в) самостійна робота учня;
  • г) евристична бесіда, мозковий штурм, диспут, дискусія, тренінг, сюжетно-рольова гра;
  • д) всі відповіді правильні.

Відповідь:г

6.Сутність дослідницького методу навчання у тому, що:

  • а) учні самі здобувають знання в процесі розв‘язання проблеми та самостійного здійснення пошуку засобів для її розв‘язання;
  • б) вчитель визначає проблему та демонструє шлях її дослідження та розв‘язання;
  • в) учні під керівництвом вчителя визначають проблему та здійснюють керований пошук шляхів її розв‘язання;
  • г) всі відповіді правильні;
  • д) правильна відповідь відсутня.

Відповідь:а

7.Пізнавальний інтерес розвивається за допомогою таких прийомів (вилучіть зайве):

  • а) зацікавлення змістом навчального матеріалу;
  • б) зацікавлення процесом навчання;
  • в) включення учнів у творчу діяльність;
  • г) постановка проблемної задачі;
  • д) пред‘явлення дидактичних вимог;

Відповідь:д

8.У чому полягає суть професійної компетентності вчителя? Оберіть найбільш повну відповідь:

  • а) у знаннях закономірностей розвитку особистості;
  • б) в єдність теоретичної і практичної готовності до здійснення педагогічної діяльності;
  • в) у знаннях цілей, завдань і технологій навчання і виховання;
  • г) у наявності аналітичних, прогностичних, проективних, рефлексивних умінь
  • д) у володінні різноманітними педагогічними техніками.

Відповідь:в--Кузнєцова Тетяна Володимирівна (обговорення) 12:19, 9 грудня 2015 (EET)

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 14:21, 26 листопада 2015 (EET)