Відмінності між версіями «Траекторія навчання»
Матеріал з HistoryPedia
(не показано 49 проміжних версій цього учасника) | |||
Рядок 4: | Рядок 4: | ||
|<p style="color: green;"><b>'''Учителі інформатики та ІТ'''</b></p> | |<p style="color: green;"><b>'''Учителі інформатики та ІТ'''</b></p> | ||
|<p style="color: green;"><b>'''Заступники директорів з НВР '''</b></p> | |<p style="color: green;"><b>'''Заступники директорів з НВР '''</b></p> | ||
+ | |- | ||
+ | | | ||
+ | ||<p align=center>'''''''2016-2017 н.р.'''''''</p> | ||
+ | |||
+ | [[Історія та суспільні дисципліни, ктс навчання(1 група) (н.с. - 20.02-24.02.2017, е.с. - 21-23.06.2017)|'''''н.с. - 20-24.02.2017, е.с. - 21-23.06.2017''''']] | ||
+ | |||
+ | [[Історія та суспільні дисципліни, ктс навчання(2 група) (н.с. - 18.04-21.04.2017, е.с. - 24-26.10.2017)|'''''н.с. - 18.04-21.04.2017, е.с. - 24-26.10.2017''''']] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | | ||
+ | |<p align=center>'''''''2015-2016 н.р.'''''''</p> | ||
+ | [[Історія та суспільні дисципліни, ктс навчання(1 група) (н.с. - 22-26.02.2016, е.с. - 21-23.06.2016)|'''''н.с. - 22-26.02.2016, е.с. - 21-23.06.2016''''']] | ||
+ | |||
+ | [[Історія та суспільні дисципліни, ктс навчання(2 група) (н.с. - 18-22.04.2016, е.с. - 01-03.11.2016)|'''''н.с. - 18-22.04.2016, е.с. - 01-03.11.2016''''']] | ||
+ | | | ||
+ | | | ||
|- | |- | ||
|<p align=center>'''''2015-2016 н.р.'''''</p> | |<p align=center>'''''2015-2016 н.р.'''''</p> | ||
Рядок 9: | Рядок 26: | ||
|<p align=center>'''''2015-2016 н.р.'''''</p> | |<p align=center>'''''2015-2016 н.р.'''''</p> | ||
|<p align=center>'''''''2014-2015 н.р.'''''''</p> | |<p align=center>'''''''2014-2015 н.р.'''''''</p> | ||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
|[[Директори, заступники директорів за проблемою "ІКТ-освіта для керівника"|"ІКТ-освіта для керівника" '''''н.с. - 28.09-02.10.2015, е.с. - 02-06.11.2015''''']] | |[[Директори, заступники директорів за проблемою "ІКТ-освіта для керівника"|"ІКТ-освіта для керівника" '''''н.с. - 28.09-02.10.2015, е.с. - 02-06.11.2015''''']] |