Відмінності між версіями «Психологія Гавриленко Я.М.»
|  (Створена сторінка: {{subst:Шаблон:Заняття}}) | |||
| (не показано 4 проміжні версії 2 учасників) | |||
| Рядок 1: | Рядок 1: | ||
| ==== Інтерактивні практичні заняття ==== | ==== Інтерактивні практичні заняття ==== | ||
| + | Доброго дня! Прошу вибачення, з технічних причин вдібулася затримка у постановці практичних занять з психології. Думаю, ми швидко  надолужимо згаєне)))  | ||
| + | Отже, згідно навчально-тематичного плану у нас інтерактивні практичні занаття заплановані з тем, які Ви можете  перечитати за посиланням [https://drive.google.com/file/d/0BzsUcVwzA_l7VUJuN1hhdkZ6TDA/view?usp=sharing "Психологія особистості..."] та [https://drive.google.com/file/d/0BzsUcVwzA_l7RUVjLW5zTTJHWDg/view?usp=sharing "Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми"]. | ||
| + | '''Виконайте 2 практичні роботи.''' | ||
| + | |||
| + | [https://drive.google.com/file/d/0BzsUcVwzA_l7UElqcmd3OWNmT2M/view?usp=sharing Практична робота № 1. Вивчення  особистості школяра] | ||
| + | |||
| + | Завдання 1. Запропонуйте план, за яким Ви здійснюєте вивчення особистості Ваших учнів. Складіть алгоритм психолого-педагогічної характеристики на учня. | ||
| + | *1.Які життєві цілі та плани учня. | ||
| + | *2.Взаємовідносини учня з членами сімї. | ||
| + | *3.Позиція учня в ділових і особистих взаємовідносинах в класі. | ||
| + | *4.Ставлення учня до навчання. | ||
| + | *5.Суспільно-корисна діяльність. | ||
| + | *6.Взаємовідносини з учителями. | ||
| + | *7. | ||
| + | *8. | ||
| + | *9. | ||
| + | *10. | ||
| + | |||
| + | --[[Користувач:Панченко Світлана Миколаївна|Панченко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Панченко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:37, 04 березня 2016 (EEST) | ||
| + | |||
| + | |||
| + | Завдання 2. Охарактеризуйте одного з ваших учнів за цим планом, деталізуючи у першу чергу особистісні риси дитини. | ||
| + | Чигрин Юлія  | ||
| + | 1.Вивчитися і стати успішним програмістом. | ||
| + | 2. У сімї добрі відносини з старшими членами. | ||
| + | 3. Лідер у класі. | ||
| + | 4. Навчається на достатньому рівні. | ||
| + | 5. Працьовита, відповідально відноситься до заданої роботи. | ||
| + | 6. Взаємовідносини з учителями добрі, з повагою ставиться до педагогів. | ||
| + | |||
| + | |||
| + | --[[Користувач:Панченко Світлана Миколаївна|Панченко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Панченко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:36, 11 березня 2016 (EEST) | ||
| + | |||
| + | |||
| + | [https://drive.google.com/file/d/0BzsUcVwzA_l7R2xrS0NEenhWMjg/view?usp=sharing Практична робота №2. Моделювання особистості обдарованої дитини] | ||
| + | |||
| + | Завдання 1. Провести класифікацію ознак обдарованості за сферами та заповнити [https://docs.google.com/spreadsheets/d/1_OKT5FiUkLw_U2DBjfk09_Tqqo0ZakBKU_Zkujk_qlQ/edit?usp=sharing таблицю]. Зверніть увагу, що таблиця містить Ваш персональний листок з Вашим прізвищем, на якому Ви і працюєте. | ||
| + | |||
| + | --[[Користувач:Панченко Світлана Миколаївна|Панченко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Панченко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:37, 18 березня 2016 (EEST) | ||
| + | |||
| + | |||
| + | Завдання 2. З переліку ознак обрати та виписати 6 найсуттєвіших ознак, що властиві обдарованій дитині: | ||
| + | *1.Дуже допитливі, активно досліджують навколишній світ | ||
| + | *2.Легко справляються з пізнавальною невизначеністю, із задоволенням сприймають складні довгострокові завдання | ||
| + | *3.Не можуть терпіти, коли їм нав'язують готову відповідь | ||
| + | *4.Можуть тривалий час концентрувати свою увагу на одній справі | ||
| + | *5.Властиве надто розвинуте почуття справедливості | ||
| + | *6.Постійно намагаються вирішувати проблеми, які їм поки що „ не під силу", й у вирішенні деяких із них домагаються успіху | ||
| + | --[[Користувач:Панченко Світлана Миколаївна|Панченко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Панченко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:30, 25 березня 2016 (EEST) | ||
| ==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== | ||
| + | Вітаю!   | ||
| + | |||
| + | Сьогодні у нас згідно навчально-тематичного плану та за розкладом занять індивідуальне заняття за темою [https://drive.google.com/file/d/0BzsUcVwzA_l7VUJuN1hhdkZ6TDA/view?usp=sharing "Психологія особистості..."] | ||
| + | |||
| + | '''Обговоримо наступні проблемні питання:''' | ||
| + | |||
| + | '''Завдання 1.''' Чи кожна людина, яка проживає в людському суспільстві, є особистістю? Чи можна назвати особистостями представників соціальних низів нашого суспільства (наркоманів, проституток, злочинців, сексуальних маніяків…). Що Ви скажете з цього приводу вашим учням?  | ||
| + | ---- | ||
| + | '''Ваша відповідь:''' | ||
| + | |||
| + | |||
| + | Особистість - це конкретна людина, яка живе і діє в певних суспільно-історичних умовах, посідає те чи інше місце в суспільстві. Тому, говорячи про особистість, ми відволікаємося від біологічної, природної її сторони. При цьому мається на увазі достатній рівень соціальної зрілості. А тому, новонароджених і психічно хворих не вважають особистістю. | ||
| + | |||
| + | Немає сумніву в тому, що всі новонароджені немовлята схожі один на одного тільки на перший погляд. Фактично кожний із них - вже індивідуальність. Але не особистість. Людина стає особистістю, а не народжується нею. | ||
| + | |||
| + | ---- | ||
| + | |||
| + | |||
| + | '''Завдання 2.''' Назвіть основні джерела особистісного розвитку сучасного школяра. | ||
| + | |||
| + | ---- | ||
| + | '''Ваша відповідь:'''Основними джерелами особистісного розвитку школяра є форми соціальної активності, які вона опановує та які проявляються у взаємодії людей, у їх культурі, звичаях, традиціях, у системі ідеології та моралі. | ||
| + | |||
| + | |||
| + | |||
| + | --[[Користувач:Панченко Світлана Миколаївна|Панченко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Панченко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 13:49, 01 квітня 2016 (EEST) | ||
| + | ---- | ||
| ==== Консультації ==== | ==== Консультації ==== | ||
Поточна версія на 13:51, 21 червня 2016
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня! Прошу вибачення, з технічних причин вдібулася затримка у постановці практичних занять з психології. Думаю, ми швидко надолужимо згаєне))) Отже, згідно навчально-тематичного плану у нас інтерактивні практичні занаття заплановані з тем, які Ви можете перечитати за посиланням "Психологія особистості..." та "Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми".
Виконайте 2 практичні роботи.
Практична робота № 1. Вивчення особистості школяра
Завдання 1. Запропонуйте план, за яким Ви здійснюєте вивчення особистості Ваших учнів. Складіть алгоритм психолого-педагогічної характеристики на учня.
- 1.Які життєві цілі та плани учня.
- 2.Взаємовідносини учня з членами сімї.
- 3.Позиція учня в ділових і особистих взаємовідносинах в класі.
- 4.Ставлення учня до навчання.
- 5.Суспільно-корисна діяльність.
- 6.Взаємовідносини з учителями.
- 7.
- 8.
- 9.
- 10.
--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:37, 04 березня 2016 (EEST)
Завдання 2. Охарактеризуйте одного з ваших учнів за цим планом, деталізуючи у першу чергу особистісні риси дитини.
Чигрин Юлія 
1.Вивчитися і стати успішним програмістом.
2. У сімї добрі відносини з старшими членами.
3. Лідер у класі.
4. Навчається на достатньому рівні.
5. Працьовита, відповідально відноситься до заданої роботи.
6. Взаємовідносини з учителями добрі, з повагою ставиться до педагогів.
--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:36, 11 березня 2016 (EEST)
Практична робота №2. Моделювання особистості обдарованої дитини
Завдання 1. Провести класифікацію ознак обдарованості за сферами та заповнити таблицю. Зверніть увагу, що таблиця містить Ваш персональний листок з Вашим прізвищем, на якому Ви і працюєте.
--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:37, 18 березня 2016 (EEST)
Завдання 2. З переліку ознак обрати та виписати 6 найсуттєвіших ознак, що властиві обдарованій дитині:
- 1.Дуже допитливі, активно досліджують навколишній світ
- 2.Легко справляються з пізнавальною невизначеністю, із задоволенням сприймають складні довгострокові завдання
- 3.Не можуть терпіти, коли їм нав'язують готову відповідь
- 4.Можуть тривалий час концентрувати свою увагу на одній справі
- 5.Властиве надто розвинуте почуття справедливості
- 6.Постійно намагаються вирішувати проблеми, які їм поки що „ не під силу", й у вирішенні деяких із них домагаються успіху
--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:30, 25 березня 2016 (EEST)
Індивідуальні заняття
Вітаю!
Сьогодні у нас згідно навчально-тематичного плану та за розкладом занять індивідуальне заняття за темою "Психологія особистості..."
Обговоримо наступні проблемні питання:
Завдання 1. Чи кожна людина, яка проживає в людському суспільстві, є особистістю? Чи можна назвати особистостями представників соціальних низів нашого суспільства (наркоманів, проституток, злочинців, сексуальних маніяків…). Що Ви скажете з цього приводу вашим учням?
Ваша відповідь:
Особистість - це конкретна людина, яка живе і діє в певних суспільно-історичних умовах, посідає те чи інше місце в суспільстві. Тому, говорячи про особистість, ми відволікаємося від біологічної, природної її сторони. При цьому мається на увазі достатній рівень соціальної зрілості. А тому, новонароджених і психічно хворих не вважають особистістю.
Немає сумніву в тому, що всі новонароджені немовлята схожі один на одного тільки на перший погляд. Фактично кожний із них - вже індивідуальність. Але не особистість. Людина стає особистістю, а не народжується нею.
Завдання 2. Назвіть основні джерела особистісного розвитку сучасного школяра.
Ваша відповідь:Основними джерелами особистісного розвитку школяра є форми соціальної активності, які вона опановує та які проявляються у взаємодії людей, у їх культурі, звичаях, традиціях, у системі ідеології та моралі.
--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 13:49, 01 квітня 2016 (EEST)
