Відмінності між версіями «Психологія Пустовіт О.М.»
(Створена сторінка: {{subst:Шаблон:Заняття}}) |
(→Консультації) |
||
(не показані 5 проміжних версій 2 учасників) | |||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
==== Інтерактивні практичні заняття ==== | ==== Інтерактивні практичні заняття ==== | ||
+ | Доброго дня! Прошу вибачення, з технічних причин вдібулася затримка у постановці практичних занять з психології. Думаю, ми швидко надолужимо згаєне))) | ||
+ | Отже, згідно навчально-тематичного плану у нас інтерактивні практичні занаття заплановані з тем, які Ви можете перечитати за посиланням [https://drive.google.com/file/d/0BzsUcVwzA_l7VUJuN1hhdkZ6TDA/view?usp=sharing "Психологія особистості..."] та [https://drive.google.com/file/d/0BzsUcVwzA_l7RUVjLW5zTTJHWDg/view?usp=sharing "Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми"]. | ||
+ | '''Виконайте 2 практичні роботи.''' | ||
+ | |||
+ | [https://drive.google.com/file/d/0BzsUcVwzA_l7UElqcmd3OWNmT2M/view?usp=sharing Практична робота № 1. Вивчення особистості школяра] | ||
+ | |||
+ | Завдання 1. Запропонуйте план, за яким Ви здійснюєте вивчення особистості Ваших учнів. Складіть алгоритм психолого-педагогічної характеристики на учня. | ||
+ | *1.Індивідуально-типологічні властивості. | ||
+ | *2.Позиція особистості. | ||
+ | *3.Емоційний фон. | ||
+ | *4.Швидкісні властивості аналізаторних систем. | ||
+ | *5.Особливості вищих психологічних функцій. | ||
+ | *6.Стиль міжособистих відносин. | ||
+ | *7.професійна спрямованість. | ||
+ | *8.- | ||
+ | *9. - | ||
+ | *10. | ||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Панченко Світлана Миколаївна|Панченко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Панченко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:37, 04 березня 2016 (EEST) | ||
+ | ---- | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | Завдання 2. Охарактеризуйте одного з ваших учнів за цим планом, деталізуючи у першу чергу особистісні риси дитини. | ||
+ | |||
+ | Учениця 9 класу Білик Юлія характеризується: | ||
+ | - урівноваженістю нервової системи; | ||
+ | - є активною в шкільному житті, голова учкому, цілеспрямована, проячвляє ініціативу в справі яку доручають. | ||
+ | - в стані емоційної напруги діє обдумано, емоційно-стримано. | ||
+ | - добре розвинена швидкість аналізаторних систем. | ||
+ | - має добре розвинену пам`ять, логічне мислання та розвинену уяву. | ||
+ | - у міжособистісних стосунках завжди прагне до лідерства; | ||
+ | - Юлія є яскраво вираженим гуманітарієм, тому майбутню професію пов`язує із спілкуванням з людь--[[Користувач:Пустовіт Олег Миколайович|Пустовіт Олег Миколайович]] ([[Обговорення користувача:Пустовіт Олег Миколайович|обговорення]]) 17:19, 26 квітня 2016 (EEST)ми. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Панченко Світлана Миколаївна|Панченко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Панченко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:36, 11 березня 2016 (EEST) | ||
+ | ---- | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | [https://drive.google.com/file/d/0BzsUcVwzA_l7R2xrS0NEenhWMjg/view?usp=sharing Практична робота №2. Моделювання особистості обдарованої дитини] | ||
+ | |||
+ | Завдання 1. Провести класифікацію ознак обдарованості за сферами та заповнити [https://docs.google.com/spreadsheets/d/1_OKT5FiUkLw_U2DBjfk09_Tqqo0ZakBKU_Zkujk_qlQ/edit?usp=sharing таблицю]. Зверніть увагу, що таблиця містить Ваш персональний листок з Вашим прізвищем, на якому Ви і працюєте. | ||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Панченко Світлана Миколаївна|Панченко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Панченко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:37, 18 березня 2016 (EEST) | ||
+ | ---- | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | Завдання 2. З переліку ознак обрати та виписати 6 найсуттєвіших ознак, що властиві обдарованій дитині: | ||
+ | *1.Забігання вперед. | ||
+ | *2.Винахідливість на заняттях. | ||
+ | *3.Висловлює багато пропозицій та оригінальні ідеї. | ||
+ | *4.Наполегливість у досягненні мети. | ||
+ | *5.Некомфорність. | ||
+ | *6.Допитливсть.--[[Користувач:Пустовіт Олег Миколайович|Пустовіт Олег Миколайович]] ([[Обговорення користувача:Пустовіт Олег Миколайович|обговорення]]) 11:08, 1 травня 2016 (EEST) | ||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Панченко Світлана Миколаївна|Панченко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Панченко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:30, 25 березня 2016 (EEST) | ||
+ | ---- | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== | ||
+ | Вітаю! | ||
+ | Сьогодні у нас згідно навчально-тематичного плану та за розкладом занять індивідуальне заняття за темою [https://drive.google.com/file/d/0BzsUcVwzA_l7VUJuN1hhdkZ6TDA/view?usp=sharing "Психологія особистості..."] | ||
+ | '''Обговоримо наступні проблемні питання:''' | ||
− | + | '''Завдання 1.''' Чи кожна людина, яка проживає в людському суспільстві, є особистістю? Чи можна назвати особистостями представників соціальних низів нашого суспільства (наркоманів, проституток, злочинців, сексуальних маніяків…). Що Ви скажете з цього приводу вашим учням? | |
+ | ---- | ||
+ | '''Ваша відповідь:'''Не кожна людина є особистістю, наприклад, новонародженого не можна назвати особистістю. Стосовно представників соціальних низів нашого суспільства я думаю, що вони є особистостями у випадку, якщо усвідомлюють свої дії при виконанні своєї соціальної ролі. На противагу розвиненій особистості я б їх назвав "деградуючими особистостями". | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | ---- | ||
+ | |||
+ | |||
+ | '''Завдання 2.''' Назвіть основні джерела особистісного розвитку сучасного школяра. | ||
+ | |||
+ | ---- | ||
+ | '''Ваша відповідь:'''Основними джерелами особистісного розвитку школяра є форми соціальної активності, які вона опановує та які проявляються у взаємодії людей, у їх культурі, звичаях, традиціях, у системі ідеології та моралі.--[[Користувач:Пустовіт Олег Миколайович|Пустовіт Олег Миколайович]] ([[Обговорення користувача:Пустовіт Олег Миколайович|обговорення]]) 13:09, 1 травня 2016 (EEST) | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Панченко Світлана Миколаївна|Панченко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Панченко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 13:49, 01 квітня 2016 (EEST) | ||
+ | ---- | ||
+ | |||
+ | ==== Консультації ==== | ||
+ | Доброго дня, Світлана Миколаївна. У мене проблема в тому, що не можу зайти на свій персональний листок таблиці. Мабуть тому, що прізвище моє написане з помилкою.--[[Користувач:Пустовіт Олег Миколайович|Пустовіт Олег Миколайович]] ([[Обговорення користувача:Пустовіт Олег Миколайович|обговорення]]) 13:46, 1 травня 2016 (EEST) | ||
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ==== | ====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ==== |
Поточна версія на 13:50, 1 травня 2016
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня! Прошу вибачення, з технічних причин вдібулася затримка у постановці практичних занять з психології. Думаю, ми швидко надолужимо згаєне))) Отже, згідно навчально-тематичного плану у нас інтерактивні практичні занаття заплановані з тем, які Ви можете перечитати за посиланням "Психологія особистості..." та "Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми".
Виконайте 2 практичні роботи.
Практична робота № 1. Вивчення особистості школяра
Завдання 1. Запропонуйте план, за яким Ви здійснюєте вивчення особистості Ваших учнів. Складіть алгоритм психолого-педагогічної характеристики на учня.
- 1.Індивідуально-типологічні властивості.
- 2.Позиція особистості.
- 3.Емоційний фон.
- 4.Швидкісні властивості аналізаторних систем.
- 5.Особливості вищих психологічних функцій.
- 6.Стиль міжособистих відносин.
- 7.професійна спрямованість.
- 8.-
- 9. -
- 10.
--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:37, 04 березня 2016 (EEST)
Завдання 2. Охарактеризуйте одного з ваших учнів за цим планом, деталізуючи у першу чергу особистісні риси дитини.
Учениця 9 класу Білик Юлія характеризується: - урівноваженістю нервової системи; - є активною в шкільному житті, голова учкому, цілеспрямована, проячвляє ініціативу в справі яку доручають. - в стані емоційної напруги діє обдумано, емоційно-стримано. - добре розвинена швидкість аналізаторних систем. - має добре розвинену пам`ять, логічне мислання та розвинену уяву. - у міжособистісних стосунках завжди прагне до лідерства; - Юлія є яскраво вираженим гуманітарієм, тому майбутню професію пов`язує із спілкуванням з людь--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 17:19, 26 квітня 2016 (EEST)ми.
--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:36, 11 березня 2016 (EEST)
Практична робота №2. Моделювання особистості обдарованої дитини
Завдання 1. Провести класифікацію ознак обдарованості за сферами та заповнити таблицю. Зверніть увагу, що таблиця містить Ваш персональний листок з Вашим прізвищем, на якому Ви і працюєте.
--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:37, 18 березня 2016 (EEST)
Завдання 2. З переліку ознак обрати та виписати 6 найсуттєвіших ознак, що властиві обдарованій дитині:
- 1.Забігання вперед.
- 2.Винахідливість на заняттях.
- 3.Висловлює багато пропозицій та оригінальні ідеї.
- 4.Наполегливість у досягненні мети.
- 5.Некомфорність.
- 6.Допитливсть.--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 11:08, 1 травня 2016 (EEST)
--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:30, 25 березня 2016 (EEST)
Індивідуальні заняття
Вітаю!
Сьогодні у нас згідно навчально-тематичного плану та за розкладом занять індивідуальне заняття за темою "Психологія особистості..."
Обговоримо наступні проблемні питання:
Завдання 1. Чи кожна людина, яка проживає в людському суспільстві, є особистістю? Чи можна назвати особистостями представників соціальних низів нашого суспільства (наркоманів, проституток, злочинців, сексуальних маніяків…). Що Ви скажете з цього приводу вашим учням?
Ваша відповідь:Не кожна людина є особистістю, наприклад, новонародженого не можна назвати особистістю. Стосовно представників соціальних низів нашого суспільства я думаю, що вони є особистостями у випадку, якщо усвідомлюють свої дії при виконанні своєї соціальної ролі. На противагу розвиненій особистості я б їх назвав "деградуючими особистостями".
Завдання 2. Назвіть основні джерела особистісного розвитку сучасного школяра.
Ваша відповідь:Основними джерелами особистісного розвитку школяра є форми соціальної активності, які вона опановує та які проявляються у взаємодії людей, у їх культурі, звичаях, традиціях, у системі ідеології та моралі.--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 13:09, 1 травня 2016 (EEST)
--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 13:49, 01 квітня 2016 (EEST)
Консультації
Доброго дня, Світлана Миколаївна. У мене проблема в тому, що не можу зайти на свій персональний листок таблиці. Мабуть тому, що прізвище моє написане з помилкою.--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 13:46, 1 травня 2016 (EEST)