Відмінності між версіями «Психологія Гавриленко Я.М.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Індивідуальні заняття)
 
(не показані 2 проміжні версії цього учасника)
Рядок 9: Рядок 9:
  
 
Завдання 1. Запропонуйте план, за яким Ви здійснюєте вивчення особистості Ваших учнів. Складіть алгоритм психолого-педагогічної характеристики на учня.
 
Завдання 1. Запропонуйте план, за яким Ви здійснюєте вивчення особистості Ваших учнів. Складіть алгоритм психолого-педагогічної характеристики на учня.
*1.
+
*1.Які життєві цілі та плани учня.
*2.
+
*2.Взаємовідносини учня з членами сімї.
*3.
+
*3.Позиція учня в ділових і особистих взаємовідносинах в класі.
*4.
+
*4.Ставлення учня до навчання.
*5.
+
*5.Суспільно-корисна діяльність.
*6.
+
*6.Взаємовідносини з учителями.
 
*7.
 
*7.
 
*8.
 
*8.
Рядок 24: Рядок 24:
  
 
Завдання 2. Охарактеризуйте одного з ваших учнів за цим планом, деталізуючи у першу чергу особистісні риси дитини.
 
Завдання 2. Охарактеризуйте одного з ваших учнів за цим планом, деталізуючи у першу чергу особистісні риси дитини.
 
+
Чигрин Юлія
 
+
1.Вивчитися і стати успішним програмістом.
 +
2. У сімї добрі відносини з старшими членами.
 +
3. Лідер у класі.
 +
4. Навчається на достатньому рівні.
 +
5. Працьовита, відповідально відноситься до заданої роботи.
 +
6. Взаємовідносини з учителями добрі, з повагою ставиться до педагогів.
  
  
Рядок 39: Рядок 44:
  
 
Завдання 2. З переліку ознак обрати та виписати 6 найсуттєвіших ознак, що властиві обдарованій дитині:
 
Завдання 2. З переліку ознак обрати та виписати 6 найсуттєвіших ознак, що властиві обдарованій дитині:
*1.
+
*1.Дуже допитливі, активно досліджують навколишній світ
*2.
+
*2.Легко справляються з пізнавальною невизначеністю, із задоволенням сприймають складні довгострокові завдання
*3.
+
*3.Не можуть терпіти, коли їм нав'язують готову відповідь
*4.
+
*4.Можуть тривалий час концентрувати свою увагу на одній справі
*5.
+
*5.Властиве надто розвинуте почуття справедливості
*6.
+
*6.Постійно намагаються вирішувати проблеми, які їм поки що „ не під силу", й у вирішенні деяких із них домагаються успіху
 
+
 
--[[Користувач:Панченко Світлана Миколаївна|Панченко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Панченко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:30, 25 березня 2016 (EEST)
 
--[[Користувач:Панченко Світлана Миколаївна|Панченко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Панченко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:30, 25 березня 2016 (EEST)
  
Рядок 60: Рядок 64:
  
  
 +
Особистість - це конкретна людина, яка живе і діє в певних суспільно-історичних умовах, посідає те чи інше місце в суспільстві. Тому, говорячи про особистість, ми відволікаємося від біологічної, природної її сторони. При цьому мається на увазі достатній рівень соціальної зрілості. А тому, новонароджених і психічно хворих не вважають особистістю.
  
 +
Немає сумніву в тому, що всі новонароджені немовлята схожі один на одного тільки на перший погляд. Фактично кожний із них - вже індивідуальність. Але не особистість. Людина стає особистістю, а не народжується нею.
  
 
----
 
----
Рядок 68: Рядок 74:
  
 
----
 
----
'''Ваша відповідь:'''
+
'''Ваша відповідь:'''Основними джерелами особистісного розвитку школяра є форми соціальної активності, які вона опановує та які проявляються у взаємодії людей, у їх культурі, звичаях, традиціях, у системі ідеології та моралі.
  
  

Поточна версія на 13:51, 21 червня 2016

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня! Прошу вибачення, з технічних причин вдібулася затримка у постановці практичних занять з психології. Думаю, ми швидко надолужимо згаєне))) Отже, згідно навчально-тематичного плану у нас інтерактивні практичні занаття заплановані з тем, які Ви можете перечитати за посиланням "Психологія особистості..." та "Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми".

Виконайте 2 практичні роботи.

Практична робота № 1. Вивчення особистості школяра

Завдання 1. Запропонуйте план, за яким Ви здійснюєте вивчення особистості Ваших учнів. Складіть алгоритм психолого-педагогічної характеристики на учня.

  • 1.Які життєві цілі та плани учня.
  • 2.Взаємовідносини учня з членами сімї.
  • 3.Позиція учня в ділових і особистих взаємовідносинах в класі.
  • 4.Ставлення учня до навчання.
  • 5.Суспільно-корисна діяльність.
  • 6.Взаємовідносини з учителями.
  • 7.
  • 8.
  • 9.
  • 10.

--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:37, 04 березня 2016 (EEST)


Завдання 2. Охарактеризуйте одного з ваших учнів за цим планом, деталізуючи у першу чергу особистісні риси дитини. Чигрин Юлія 1.Вивчитися і стати успішним програмістом. 2. У сімї добрі відносини з старшими членами. 3. Лідер у класі. 4. Навчається на достатньому рівні. 5. Працьовита, відповідально відноситься до заданої роботи. 6. Взаємовідносини з учителями добрі, з повагою ставиться до педагогів.


--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:36, 11 березня 2016 (EEST)


Практична робота №2. Моделювання особистості обдарованої дитини

Завдання 1. Провести класифікацію ознак обдарованості за сферами та заповнити таблицю. Зверніть увагу, що таблиця містить Ваш персональний листок з Вашим прізвищем, на якому Ви і працюєте.

--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:37, 18 березня 2016 (EEST)


Завдання 2. З переліку ознак обрати та виписати 6 найсуттєвіших ознак, що властиві обдарованій дитині:

  • 1.Дуже допитливі, активно досліджують навколишній світ
  • 2.Легко справляються з пізнавальною невизначеністю, із задоволенням сприймають складні довгострокові завдання
  • 3.Не можуть терпіти, коли їм нав'язують готову відповідь
  • 4.Можуть тривалий час концентрувати свою увагу на одній справі
  • 5.Властиве надто розвинуте почуття справедливості
  • 6.Постійно намагаються вирішувати проблеми, які їм поки що „ не під силу", й у вирішенні деяких із них домагаються успіху

--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:30, 25 березня 2016 (EEST)

Індивідуальні заняття

Вітаю!

Сьогодні у нас згідно навчально-тематичного плану та за розкладом занять індивідуальне заняття за темою "Психологія особистості..."

Обговоримо наступні проблемні питання:

Завдання 1. Чи кожна людина, яка проживає в людському суспільстві, є особистістю? Чи можна назвати особистостями представників соціальних низів нашого суспільства (наркоманів, проституток, злочинців, сексуальних маніяків…). Що Ви скажете з цього приводу вашим учням?


Ваша відповідь:


Особистість - це конкретна людина, яка живе і діє в певних суспільно-історичних умовах, посідає те чи інше місце в суспільстві. Тому, говорячи про особистість, ми відволікаємося від біологічної, природної її сторони. При цьому мається на увазі достатній рівень соціальної зрілості. А тому, новонароджених і психічно хворих не вважають особистістю.

Немає сумніву в тому, що всі новонароджені немовлята схожі один на одного тільки на перший погляд. Фактично кожний із них - вже індивідуальність. Але не особистість. Людина стає особистістю, а не народжується нею.



Завдання 2. Назвіть основні джерела особистісного розвитку сучасного школяра.


Ваша відповідь:Основними джерелами особистісного розвитку школяра є форми соціальної активності, які вона опановує та які проявляються у взаємодії людей, у їх культурі, звичаях, традиціях, у системі ідеології та моралі.



--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 13:49, 01 квітня 2016 (EEST)


Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю