Відмінності між версіями «Психологія Пустовіт О.М.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Індивідуальні заняття)
(Консультації)
 
(не показані 3 проміжні версії цього учасника)
Рядок 9: Рядок 9:
  
 
Завдання 1. Запропонуйте план, за яким Ви здійснюєте вивчення особистості Ваших учнів. Складіть алгоритм психолого-педагогічної характеристики на учня.
 
Завдання 1. Запропонуйте план, за яким Ви здійснюєте вивчення особистості Ваших учнів. Складіть алгоритм психолого-педагогічної характеристики на учня.
*1.
+
*1.Індивідуально-типологічні властивості.
*2.
+
*2.Позиція особистості.
*3.
+
*3.Емоційний фон.
*4.
+
*4.Швидкісні властивості аналізаторних систем.
*5.
+
*5.Особливості вищих психологічних функцій.
*6.
+
*6.Стиль міжособистих відносин.
*7.
+
*7.професійна спрямованість.
*8.
+
*8.-               
*9.
+
*9.                                               -                                                                                                                                                                     
 
*10.
 
*10.
  
Рядок 27: Рядок 27:
 
Завдання 2. Охарактеризуйте одного з ваших учнів за цим планом, деталізуючи у першу чергу особистісні риси дитини.
 
Завдання 2. Охарактеризуйте одного з ваших учнів за цим планом, деталізуючи у першу чергу особистісні риси дитини.
  
 
+
Учениця 9 класу Білик Юлія характеризується:
 +
- урівноваженістю нервової системи;
 +
- є активною в шкільному житті, голова учкому, цілеспрямована, проячвляє ініціативу в справі яку доручають.
 +
- в стані емоційної напруги діє обдумано, емоційно-стримано.
 +
- добре розвинена швидкість аналізаторних систем.
 +
- має добре розвинену пам`ять, логічне мислання та розвинену уяву.
 +
- у міжособистісних стосунках завжди прагне до лідерства;
 +
- Юлія є яскраво вираженим гуманітарієм, тому майбутню професію пов`язує із спілкуванням з людь--[[Користувач:Пустовіт Олег Миколайович|Пустовіт Олег Миколайович]] ([[Обговорення користувача:Пустовіт Олег Миколайович|обговорення]]) 17:19, 26 квітня 2016 (EEST)ми.
  
  
Рядок 45: Рядок 52:
  
 
Завдання 2. З переліку ознак обрати та виписати 6 найсуттєвіших ознак, що властиві обдарованій дитині:
 
Завдання 2. З переліку ознак обрати та виписати 6 найсуттєвіших ознак, що властиві обдарованій дитині:
*1.
+
*1.Забігання вперед.
*2.
+
*2.Винахідливість на заняттях.
*3.
+
*3.Висловлює багато пропозицій та оригінальні ідеї.
*4.
+
*4.Наполегливість у досягненні мети.
*5.
+
*5.Некомфорність.
*6.
+
*6.Допитливсть.--[[Користувач:Пустовіт Олег Миколайович|Пустовіт Олег Миколайович]] ([[Обговорення користувача:Пустовіт Олег Миколайович|обговорення]]) 11:08, 1 травня 2016 (EEST)
  
 
--[[Користувач:Панченко Світлана Миколаївна|Панченко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Панченко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:30, 25 березня 2016 (EEST)
 
--[[Користувач:Панченко Світлана Миколаївна|Панченко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Панченко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:30, 25 березня 2016 (EEST)
Рядок 64: Рядок 71:
 
'''Завдання 1.''' Чи кожна людина, яка проживає в людському суспільстві, є особистістю? Чи можна назвати особистостями представників соціальних низів нашого суспільства (наркоманів, проституток, злочинців, сексуальних маніяків…). Що Ви скажете з цього приводу вашим учням?  
 
'''Завдання 1.''' Чи кожна людина, яка проживає в людському суспільстві, є особистістю? Чи можна назвати особистостями представників соціальних низів нашого суспільства (наркоманів, проституток, злочинців, сексуальних маніяків…). Що Ви скажете з цього приводу вашим учням?  
 
----
 
----
'''Ваша відповідь:'''
+
'''Ваша відповідь:'''Не кожна людина є особистістю, наприклад, новонародженого не можна назвати особистістю. Стосовно представників соціальних низів нашого суспільства я думаю, що вони є особистостями у випадку, якщо усвідомлюють свої дії при виконанні своєї соціальної ролі. На противагу розвиненій особистості я б їх назвав "деградуючими особистостями".
  
  
Рядок 75: Рядок 82:
  
 
----
 
----
'''Ваша відповідь:'''
+
'''Ваша відповідь:'''Основними джерелами особистісного розвитку школяра є форми соціальної активності, які вона опановує та які проявляються у взаємодії людей, у їх культурі, звичаях, традиціях, у системі ідеології та моралі.--[[Користувач:Пустовіт Олег Миколайович|Пустовіт Олег Миколайович]] ([[Обговорення користувача:Пустовіт Олег Миколайович|обговорення]]) 13:09, 1 травня 2016 (EEST)
  
  
Рядок 85: Рядок 92:
  
 
==== Консультації ====
 
==== Консультації ====
 
+
Доброго дня, Світлана Миколаївна. У мене проблема  в тому, що не можу зайти на свій персональний листок таблиці. Мабуть тому, що прізвище моє написане з помилкою.--[[Користувач:Пустовіт Олег Миколайович|Пустовіт Олег Миколайович]] ([[Обговорення користувача:Пустовіт Олег Миколайович|обговорення]]) 13:46, 1 травня 2016 (EEST)
  
 
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ====
 
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ====

Поточна версія на 13:50, 1 травня 2016

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня! Прошу вибачення, з технічних причин вдібулася затримка у постановці практичних занять з психології. Думаю, ми швидко надолужимо згаєне))) Отже, згідно навчально-тематичного плану у нас інтерактивні практичні занаття заплановані з тем, які Ви можете перечитати за посиланням "Психологія особистості..." та "Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми".

Виконайте 2 практичні роботи.

Практична робота № 1. Вивчення особистості школяра

Завдання 1. Запропонуйте план, за яким Ви здійснюєте вивчення особистості Ваших учнів. Складіть алгоритм психолого-педагогічної характеристики на учня.

  • 1.Індивідуально-типологічні властивості.
  • 2.Позиція особистості.
  • 3.Емоційний фон.
  • 4.Швидкісні властивості аналізаторних систем.
  • 5.Особливості вищих психологічних функцій.
  • 6.Стиль міжособистих відносин.
  • 7.професійна спрямованість.
  • 8.-
  • 9. -
  • 10.

--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:37, 04 березня 2016 (EEST)



Завдання 2. Охарактеризуйте одного з ваших учнів за цим планом, деталізуючи у першу чергу особистісні риси дитини.

Учениця 9 класу Білик Юлія характеризується: - урівноваженістю нервової системи; - є активною в шкільному житті, голова учкому, цілеспрямована, проячвляє ініціативу в справі яку доручають. - в стані емоційної напруги діє обдумано, емоційно-стримано. - добре розвинена швидкість аналізаторних систем. - має добре розвинену пам`ять, логічне мислання та розвинену уяву. - у міжособистісних стосунках завжди прагне до лідерства; - Юлія є яскраво вираженим гуманітарієм, тому майбутню професію пов`язує із спілкуванням з людь--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 17:19, 26 квітня 2016 (EEST)ми.


--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:36, 11 березня 2016 (EEST)



Практична робота №2. Моделювання особистості обдарованої дитини

Завдання 1. Провести класифікацію ознак обдарованості за сферами та заповнити таблицю. Зверніть увагу, що таблиця містить Ваш персональний листок з Вашим прізвищем, на якому Ви і працюєте.

--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:37, 18 березня 2016 (EEST)



Завдання 2. З переліку ознак обрати та виписати 6 найсуттєвіших ознак, що властиві обдарованій дитині:

  • 1.Забігання вперед.
  • 2.Винахідливість на заняттях.
  • 3.Висловлює багато пропозицій та оригінальні ідеї.
  • 4.Наполегливість у досягненні мети.
  • 5.Некомфорність.
  • 6.Допитливсть.--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 11:08, 1 травня 2016 (EEST)

--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:30, 25 березня 2016 (EEST)


Індивідуальні заняття

Вітаю!

Сьогодні у нас згідно навчально-тематичного плану та за розкладом занять індивідуальне заняття за темою "Психологія особистості..."

Обговоримо наступні проблемні питання:

Завдання 1. Чи кожна людина, яка проживає в людському суспільстві, є особистістю? Чи можна назвати особистостями представників соціальних низів нашого суспільства (наркоманів, проституток, злочинців, сексуальних маніяків…). Що Ви скажете з цього приводу вашим учням?


Ваша відповідь:Не кожна людина є особистістю, наприклад, новонародженого не можна назвати особистістю. Стосовно представників соціальних низів нашого суспільства я думаю, що вони є особистостями у випадку, якщо усвідомлюють свої дії при виконанні своєї соціальної ролі. На противагу розвиненій особистості я б їх назвав "деградуючими особистостями".





Завдання 2. Назвіть основні джерела особистісного розвитку сучасного школяра.


Ваша відповідь:Основними джерелами особистісного розвитку школяра є форми соціальної активності, які вона опановує та які проявляються у взаємодії людей, у їх культурі, звичаях, традиціях, у системі ідеології та моралі.--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 13:09, 1 травня 2016 (EEST)



--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 13:49, 01 квітня 2016 (EEST)


Консультації

Доброго дня, Світлана Миколаївна. У мене проблема в тому, що не можу зайти на свій персональний листок таблиці. Мабуть тому, що прізвище моє написане з помилкою.--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 13:46, 1 травня 2016 (EEST)

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю