Відмінності між версіями «Психологія Пустовіт О.М.»
(→Індивідуальні заняття) |
(→Консультації) |
||
(не показані 3 проміжні версії цього учасника) | |||
Рядок 9: | Рядок 9: | ||
Завдання 1. Запропонуйте план, за яким Ви здійснюєте вивчення особистості Ваших учнів. Складіть алгоритм психолого-педагогічної характеристики на учня. | Завдання 1. Запропонуйте план, за яким Ви здійснюєте вивчення особистості Ваших учнів. Складіть алгоритм психолого-педагогічної характеристики на учня. | ||
− | *1. | + | *1.Індивідуально-типологічні властивості. |
− | *2. | + | *2.Позиція особистості. |
− | *3. | + | *3.Емоційний фон. |
− | *4. | + | *4.Швидкісні властивості аналізаторних систем. |
− | *5. | + | *5.Особливості вищих психологічних функцій. |
− | *6. | + | *6.Стиль міжособистих відносин. |
− | *7. | + | *7.професійна спрямованість. |
− | *8. | + | *8.- |
− | *9. | + | *9. - |
*10. | *10. | ||
Рядок 27: | Рядок 27: | ||
Завдання 2. Охарактеризуйте одного з ваших учнів за цим планом, деталізуючи у першу чергу особистісні риси дитини. | Завдання 2. Охарактеризуйте одного з ваших учнів за цим планом, деталізуючи у першу чергу особистісні риси дитини. | ||
− | + | Учениця 9 класу Білик Юлія характеризується: | |
+ | - урівноваженістю нервової системи; | ||
+ | - є активною в шкільному житті, голова учкому, цілеспрямована, проячвляє ініціативу в справі яку доручають. | ||
+ | - в стані емоційної напруги діє обдумано, емоційно-стримано. | ||
+ | - добре розвинена швидкість аналізаторних систем. | ||
+ | - має добре розвинену пам`ять, логічне мислання та розвинену уяву. | ||
+ | - у міжособистісних стосунках завжди прагне до лідерства; | ||
+ | - Юлія є яскраво вираженим гуманітарієм, тому майбутню професію пов`язує із спілкуванням з людь--[[Користувач:Пустовіт Олег Миколайович|Пустовіт Олег Миколайович]] ([[Обговорення користувача:Пустовіт Олег Миколайович|обговорення]]) 17:19, 26 квітня 2016 (EEST)ми. | ||
Рядок 45: | Рядок 52: | ||
Завдання 2. З переліку ознак обрати та виписати 6 найсуттєвіших ознак, що властиві обдарованій дитині: | Завдання 2. З переліку ознак обрати та виписати 6 найсуттєвіших ознак, що властиві обдарованій дитині: | ||
− | *1. | + | *1.Забігання вперед. |
− | *2. | + | *2.Винахідливість на заняттях. |
− | *3. | + | *3.Висловлює багато пропозицій та оригінальні ідеї. |
− | *4. | + | *4.Наполегливість у досягненні мети. |
− | *5. | + | *5.Некомфорність. |
− | *6. | + | *6.Допитливсть.--[[Користувач:Пустовіт Олег Миколайович|Пустовіт Олег Миколайович]] ([[Обговорення користувача:Пустовіт Олег Миколайович|обговорення]]) 11:08, 1 травня 2016 (EEST) |
--[[Користувач:Панченко Світлана Миколаївна|Панченко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Панченко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:30, 25 березня 2016 (EEST) | --[[Користувач:Панченко Світлана Миколаївна|Панченко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Панченко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:30, 25 березня 2016 (EEST) | ||
Рядок 64: | Рядок 71: | ||
'''Завдання 1.''' Чи кожна людина, яка проживає в людському суспільстві, є особистістю? Чи можна назвати особистостями представників соціальних низів нашого суспільства (наркоманів, проституток, злочинців, сексуальних маніяків…). Що Ви скажете з цього приводу вашим учням? | '''Завдання 1.''' Чи кожна людина, яка проживає в людському суспільстві, є особистістю? Чи можна назвати особистостями представників соціальних низів нашого суспільства (наркоманів, проституток, злочинців, сексуальних маніяків…). Що Ви скажете з цього приводу вашим учням? | ||
---- | ---- | ||
− | '''Ваша відповідь:''' | + | '''Ваша відповідь:'''Не кожна людина є особистістю, наприклад, новонародженого не можна назвати особистістю. Стосовно представників соціальних низів нашого суспільства я думаю, що вони є особистостями у випадку, якщо усвідомлюють свої дії при виконанні своєї соціальної ролі. На противагу розвиненій особистості я б їх назвав "деградуючими особистостями". |
Рядок 75: | Рядок 82: | ||
---- | ---- | ||
− | '''Ваша відповідь:''' | + | '''Ваша відповідь:'''Основними джерелами особистісного розвитку школяра є форми соціальної активності, які вона опановує та які проявляються у взаємодії людей, у їх культурі, звичаях, традиціях, у системі ідеології та моралі.--[[Користувач:Пустовіт Олег Миколайович|Пустовіт Олег Миколайович]] ([[Обговорення користувача:Пустовіт Олег Миколайович|обговорення]]) 13:09, 1 травня 2016 (EEST) |
Рядок 85: | Рядок 92: | ||
==== Консультації ==== | ==== Консультації ==== | ||
− | + | Доброго дня, Світлана Миколаївна. У мене проблема в тому, що не можу зайти на свій персональний листок таблиці. Мабуть тому, що прізвище моє написане з помилкою.--[[Користувач:Пустовіт Олег Миколайович|Пустовіт Олег Миколайович]] ([[Обговорення користувача:Пустовіт Олег Миколайович|обговорення]]) 13:46, 1 травня 2016 (EEST) | |
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ==== | ====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ==== |
Поточна версія на 13:50, 1 травня 2016
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня! Прошу вибачення, з технічних причин вдібулася затримка у постановці практичних занять з психології. Думаю, ми швидко надолужимо згаєне))) Отже, згідно навчально-тематичного плану у нас інтерактивні практичні занаття заплановані з тем, які Ви можете перечитати за посиланням "Психологія особистості..." та "Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми".
Виконайте 2 практичні роботи.
Практична робота № 1. Вивчення особистості школяра
Завдання 1. Запропонуйте план, за яким Ви здійснюєте вивчення особистості Ваших учнів. Складіть алгоритм психолого-педагогічної характеристики на учня.
- 1.Індивідуально-типологічні властивості.
- 2.Позиція особистості.
- 3.Емоційний фон.
- 4.Швидкісні властивості аналізаторних систем.
- 5.Особливості вищих психологічних функцій.
- 6.Стиль міжособистих відносин.
- 7.професійна спрямованість.
- 8.-
- 9. -
- 10.
--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:37, 04 березня 2016 (EEST)
Завдання 2. Охарактеризуйте одного з ваших учнів за цим планом, деталізуючи у першу чергу особистісні риси дитини.
Учениця 9 класу Білик Юлія характеризується: - урівноваженістю нервової системи; - є активною в шкільному житті, голова учкому, цілеспрямована, проячвляє ініціативу в справі яку доручають. - в стані емоційної напруги діє обдумано, емоційно-стримано. - добре розвинена швидкість аналізаторних систем. - має добре розвинену пам`ять, логічне мислання та розвинену уяву. - у міжособистісних стосунках завжди прагне до лідерства; - Юлія є яскраво вираженим гуманітарієм, тому майбутню професію пов`язує із спілкуванням з людь--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 17:19, 26 квітня 2016 (EEST)ми.
--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:36, 11 березня 2016 (EEST)
Практична робота №2. Моделювання особистості обдарованої дитини
Завдання 1. Провести класифікацію ознак обдарованості за сферами та заповнити таблицю. Зверніть увагу, що таблиця містить Ваш персональний листок з Вашим прізвищем, на якому Ви і працюєте.
--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:37, 18 березня 2016 (EEST)
Завдання 2. З переліку ознак обрати та виписати 6 найсуттєвіших ознак, що властиві обдарованій дитині:
- 1.Забігання вперед.
- 2.Винахідливість на заняттях.
- 3.Висловлює багато пропозицій та оригінальні ідеї.
- 4.Наполегливість у досягненні мети.
- 5.Некомфорність.
- 6.Допитливсть.--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 11:08, 1 травня 2016 (EEST)
--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:30, 25 березня 2016 (EEST)
Індивідуальні заняття
Вітаю!
Сьогодні у нас згідно навчально-тематичного плану та за розкладом занять індивідуальне заняття за темою "Психологія особистості..."
Обговоримо наступні проблемні питання:
Завдання 1. Чи кожна людина, яка проживає в людському суспільстві, є особистістю? Чи можна назвати особистостями представників соціальних низів нашого суспільства (наркоманів, проституток, злочинців, сексуальних маніяків…). Що Ви скажете з цього приводу вашим учням?
Ваша відповідь:Не кожна людина є особистістю, наприклад, новонародженого не можна назвати особистістю. Стосовно представників соціальних низів нашого суспільства я думаю, що вони є особистостями у випадку, якщо усвідомлюють свої дії при виконанні своєї соціальної ролі. На противагу розвиненій особистості я б їх назвав "деградуючими особистостями".
Завдання 2. Назвіть основні джерела особистісного розвитку сучасного школяра.
Ваша відповідь:Основними джерелами особистісного розвитку школяра є форми соціальної активності, які вона опановує та які проявляються у взаємодії людей, у їх культурі, звичаях, традиціях, у системі ідеології та моралі.--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 13:09, 1 травня 2016 (EEST)
--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 13:49, 01 квітня 2016 (EEST)
Консультації
Доброго дня, Світлана Миколаївна. У мене проблема в тому, що не можу зайти на свій персональний листок таблиці. Мабуть тому, що прізвище моє написане з помилкою.--Пустовіт Олег Миколайович (обговорення) 13:46, 1 травня 2016 (EEST)