Відмінності між версіями «Педагогічна інноватика Зозуля А.В.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)) |
||
(не показані 9 проміжних версій 2 учасників) | |||
Рядок 7: | Рядок 7: | ||
*У чому суть технологічності в освіті? | *У чому суть технологічності в освіті? | ||
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 12:29, 27 квітня 2016 (EEST) | --[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 12:29, 27 квітня 2016 (EEST) | ||
+ | Доброго дня. З святами Вас. Одностайної відповіді на це питання нема. Дехто вважає педагогічну технологію комплексом сучасних технічних засобів навчання, решта оголошують її процесом комунікації. Деякі автори вважають,що це поєднання засобів і процесу навчання. Я схильна підтримувати останнє твердження. --[[Користувач:Зозуля Альона Володимирівна|Зозуля Альона Володимирівна]] ([[Обговорення користувача:Зозуля Альона Володимирівна|обговорення]]) 16:46, 7 травня 2016 (EEST) | ||
+ | |||
+ | Дякую за вчасно надіслані відповіді! | ||
+ | |||
+ | Шановні колеги! Продовжуємо працювати. | ||
+ | |||
+ | Чи згодні Ви з твердженням, що будь-яка педагогічна система завжди технологіча? | ||
+ | --[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 12:39, 12 травня 2016 (EEST) | ||
+ | |||
+ | Добрий день! | ||
+ | Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання", "технологія виховання", "персоніфікована технологія". | ||
+ | Індивідуальні заняття[ред.] | ||
+ | Добрий день! Технологія в освіті - це комплексний інтегрований процес, що охоплює людей, ідеї, засоби і способи організації діяльності для аналізу проблем, а також планування, забезпечення, оцінювання і керування вирішенням проблем, що стосуються всіх аспектів засвоєння знань. У новому і ширшому розумінні це - систематичний метод планування, застосування й оцінювання всього процесу навчання й засвоєння знань шляхом обліку людських і технологічних ресурсів, а також взаємодії між ними для досягнення оптимальних результатів. Педагогічну технологію розуміють як нові наукові підходи до аналізу та організації навчального процесу. Отже, технологія включає в себе 2 групи питань. Перша пов’язана із застосуванням технічних засобів в навчальному процесі,друга - з його орієнтації. Професійні педагоги технологи вважають технологію процесом чи способом виконання внутрішнього завдання. З другого боку, педагогічна громада, здебільшого вважає технологію «апаратурою для навчального процесу» 1)Педагогічна технологія є удосконалювання,застосування й оцінювання систем , способів для поліпшення процесу засвоєння знань 2)Педагогічна технологія є додаток до наукового знання про умови засвоєння навчального матеріалу для поліпшення ефективності і користі навчання і практичної підготовки 3)Педагогічна технологія є система дій з планування,забезпечення й оцінювання всього процесу навчання, обумовлена специфічною метою, заснована на дослідженнях процесу засвоєння знань і комунікації, а також використання людських і матеріальних ресурсів для досягнення ефективнішого навчання. Технологія-це спосіб організації, це напрямок думки про матеріали,людей,заклади,моделі і системи типу “людина-машина” . Технологія причетна до взаємодії науки,мистецтва і людських цінностей. Педагогічна технологія являє собою міждисциплінарний конгломерат, що має зв’язки фактично з усіма аспектами освіти від короткого навчального фрагмента до національної системи з усіма її функціями Педагогічна технологія – це змістовна техніка реалізації навчального процесу Таким чином педагогічна технологія функціонує і як наука , що досліджує найраціональніші шляхи навчання, і як система способів принципів і регуляторів застосування у навчанні і як реальний процес навчання--[[Користувач:Зозуля Альона Володимирівна|Зозуля Альона Володимирівна]] ([[Обговорення користувача:Зозуля Альона Володимирівна|обговорення]]) 20:54, 9 жовтня 2016 (EEST) | ||
+ | --[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 10:46, 18 травня 2016 (EEST) | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== | ||
Рядок 13: | Рядок 27: | ||
==== Консультації ==== | ==== Консультації ==== | ||
+ | --[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 11:12, 23 травня 2016 (EEST) | ||
+ | --[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 09:47, 8 вересня 2016 (EEST) | ||
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ==== | ====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ==== | ||
+ | Сутність поняття „інноваційна діяльність” відбиває не лише особливості процесу оновлення, внесення нових елементів у традиційну систему освітньої практики, а й органічно включає в себе характеристику індивідуального стилю діяльності педагога-новатора. Інноваційна діяльність передбачає вищий ступінь педагогічної творчості, педагогічне винахідництво нового в педагогічній практиці, що спрямоване на формування творчої особистості, враховує соціально-економічні та політичні зміни в суспільстві й проявляється в ціле покладанні, визначенні мети, завдань, а також змісту і технологій інноваційного навчання. Вчитель інноваційної орієнтації − це особистість, здатна брати на себе відповідальність, вчасно враховувати ситуацію соціальних змін і є найбільш перспективним соціальним типом педагога. Як учитель-дослідник, він спрямований на науково-обґрунтовану організацію навчально-виховного процесу з прогностичним спрямуванням, має адекватні ціннісні орієнтації, гнучке професійне мислення, розвинуту професійну самосвідомість, готовність до сприйняття нової інформації, високий рівень самоактуалізації, володіє мистецтвом рефлексії. Пропоную винести на обговорення наступні питання: | ||
+ | |||
+ | *Що мотивує педагогів до інноваційної діяльності? | ||
+ | |||
+ | виховання творчої особистості.Досягнення кращих результатів у своїйроботі.--[[Користувач:Зозуля Альона Володимирівна|Зозуля Альона Володимирівна]] ([[Обговорення користувача:Зозуля Альона Володимирівна|обговорення]]) 12:57, 16 жовтня 2016 (EEST) | ||
+ | |||
+ | *Як Ви проектуєте педагогічні інновації у навчально-виховний процес ЗНЗ? | ||
+ | |||
+ | під час уроків; підбираю нові інноваційні методи відповідно до матеріалу уроку, які найкраще підходять для здобуття учнями необхідних знань і умінь.Завжди враховую можливості нітей котрі навчаються в класі. Аналізую, що саме могло б зацікавити учнів.--[[Користувач:Зозуля Альона Володимирівна|Зозуля Альона Володимирівна]] ([[Обговорення користувача:Зозуля Альона Володимирівна|обговорення]]) 12:57, 16 жовтня 2016 (EEST) | ||
+ | |||
+ | *Як Ви оцінюєте ефективність апробованих та впроваждуваних педагогічних нововведень? | ||
+ | |||
+ | позитивно оцінюю використання інтерактивних методів та ІКТ.Але все повинно бути в міру--[[Користувач:Зозуля Альона Володимирівна|Зозуля Альона Володимирівна]] ([[Обговорення користувача:Зозуля Альона Володимирівна|обговорення]]) 12:57, 16 жовтня 2016 (EEST) | ||
+ | |||
+ | *Ваше ставлення до новаторства та ступінь поінформованості про проблеми діяльності педагогів-новаторів. | ||
+ | |||
+ | ставлення гарне. Люди шукають нові шляхи і це добре. Поінформованісь середня.--[[Користувач:Зозуля Альона Володимирівна|Зозуля Альона Володимирівна]] ([[Обговорення користувача:Зозуля Альона Володимирівна|обговорення]]) 12:57, 16 жовтня 2016 (EEST) | ||
+ | |||
+ | Залучайтесь до дискусії. | ||
+ | --[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 10:58, 31 травня 2016 (EEST) | ||
+ | |||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 10:58, 26 вересня 2016 (EEST) | ||
==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | ==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== |
Поточна версія на 13:01, 16 жовтня 2016
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Добрий день!
Сьогодні ми розпочинаємо наші інтерактивні практичні заняття. Опрацюйте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на питання:
- У чому суть технологічності в освіті?
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:29, 27 квітня 2016 (EEST) Доброго дня. З святами Вас. Одностайної відповіді на це питання нема. Дехто вважає педагогічну технологію комплексом сучасних технічних засобів навчання, решта оголошують її процесом комунікації. Деякі автори вважають,що це поєднання засобів і процесу навчання. Я схильна підтримувати останнє твердження. --Зозуля Альона Володимирівна (обговорення) 16:46, 7 травня 2016 (EEST)
Дякую за вчасно надіслані відповіді!
Шановні колеги! Продовжуємо працювати.
Чи згодні Ви з твердженням, що будь-яка педагогічна система завжди технологіча? --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:39, 12 травня 2016 (EEST)
Добрий день! Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання", "технологія виховання", "персоніфікована технологія". Індивідуальні заняття[ред.] Добрий день! Технологія в освіті - це комплексний інтегрований процес, що охоплює людей, ідеї, засоби і способи організації діяльності для аналізу проблем, а також планування, забезпечення, оцінювання і керування вирішенням проблем, що стосуються всіх аспектів засвоєння знань. У новому і ширшому розумінні це - систематичний метод планування, застосування й оцінювання всього процесу навчання й засвоєння знань шляхом обліку людських і технологічних ресурсів, а також взаємодії між ними для досягнення оптимальних результатів. Педагогічну технологію розуміють як нові наукові підходи до аналізу та організації навчального процесу. Отже, технологія включає в себе 2 групи питань. Перша пов’язана із застосуванням технічних засобів в навчальному процесі,друга - з його орієнтації. Професійні педагоги технологи вважають технологію процесом чи способом виконання внутрішнього завдання. З другого боку, педагогічна громада, здебільшого вважає технологію «апаратурою для навчального процесу» 1)Педагогічна технологія є удосконалювання,застосування й оцінювання систем , способів для поліпшення процесу засвоєння знань 2)Педагогічна технологія є додаток до наукового знання про умови засвоєння навчального матеріалу для поліпшення ефективності і користі навчання і практичної підготовки 3)Педагогічна технологія є система дій з планування,забезпечення й оцінювання всього процесу навчання, обумовлена специфічною метою, заснована на дослідженнях процесу засвоєння знань і комунікації, а також використання людських і матеріальних ресурсів для досягнення ефективнішого навчання. Технологія-це спосіб організації, це напрямок думки про матеріали,людей,заклади,моделі і системи типу “людина-машина” . Технологія причетна до взаємодії науки,мистецтва і людських цінностей. Педагогічна технологія являє собою міждисциплінарний конгломерат, що має зв’язки фактично з усіма аспектами освіти від короткого навчального фрагмента до національної системи з усіма її функціями Педагогічна технологія – це змістовна техніка реалізації навчального процесу Таким чином педагогічна технологія функціонує і як наука , що досліджує найраціональніші шляхи навчання, і як система способів принципів і регуляторів застосування у навчанні і як реальний процес навчання--Зозуля Альона Володимирівна (обговорення) 20:54, 9 жовтня 2016 (EEST) --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 10:46, 18 травня 2016 (EEST)
Індивідуальні заняття
Консультації
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:12, 23 травня 2016 (EEST)
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 09:47, 8 вересня 2016 (EEST)
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Сутність поняття „інноваційна діяльність” відбиває не лише особливості процесу оновлення, внесення нових елементів у традиційну систему освітньої практики, а й органічно включає в себе характеристику індивідуального стилю діяльності педагога-новатора. Інноваційна діяльність передбачає вищий ступінь педагогічної творчості, педагогічне винахідництво нового в педагогічній практиці, що спрямоване на формування творчої особистості, враховує соціально-економічні та політичні зміни в суспільстві й проявляється в ціле покладанні, визначенні мети, завдань, а також змісту і технологій інноваційного навчання. Вчитель інноваційної орієнтації − це особистість, здатна брати на себе відповідальність, вчасно враховувати ситуацію соціальних змін і є найбільш перспективним соціальним типом педагога. Як учитель-дослідник, він спрямований на науково-обґрунтовану організацію навчально-виховного процесу з прогностичним спрямуванням, має адекватні ціннісні орієнтації, гнучке професійне мислення, розвинуту професійну самосвідомість, готовність до сприйняття нової інформації, високий рівень самоактуалізації, володіє мистецтвом рефлексії. Пропоную винести на обговорення наступні питання:
- Що мотивує педагогів до інноваційної діяльності?
виховання творчої особистості.Досягнення кращих результатів у своїйроботі.--Зозуля Альона Володимирівна (обговорення) 12:57, 16 жовтня 2016 (EEST)
- Як Ви проектуєте педагогічні інновації у навчально-виховний процес ЗНЗ?
під час уроків; підбираю нові інноваційні методи відповідно до матеріалу уроку, які найкраще підходять для здобуття учнями необхідних знань і умінь.Завжди враховую можливості нітей котрі навчаються в класі. Аналізую, що саме могло б зацікавити учнів.--Зозуля Альона Володимирівна (обговорення) 12:57, 16 жовтня 2016 (EEST)
- Як Ви оцінюєте ефективність апробованих та впроваждуваних педагогічних нововведень?
позитивно оцінюю використання інтерактивних методів та ІКТ.Але все повинно бути в міру--Зозуля Альона Володимирівна (обговорення) 12:57, 16 жовтня 2016 (EEST)
- Ваше ставлення до новаторства та ступінь поінформованості про проблеми діяльності педагогів-новаторів.
ставлення гарне. Люди шукають нові шляхи і це добре. Поінформованісь середня.--Зозуля Альона Володимирівна (обговорення) 12:57, 16 жовтня 2016 (EEST)
Залучайтесь до дискусії. --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 10:58, 31 травня 2016 (EEST)
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 10:58, 26 вересня 2016 (EEST)