Відмінності між версіями «Педагогічна інноватика Манько О.О.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Консультації)
(Тематичні дискусії (Інтернет-семінари))
 
(не показано 4 проміжні версії 2 учасників)
Рядок 31: Рядок 31:
 
==== Консультації ====
 
==== Консультації ====
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 11:14, 23 травня 2016 (EEST)
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 11:14, 23 травня 2016 (EEST)
 +
 +
 +
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 12:33, 8 вересня 2016 (EEST)
  
 
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ====
 
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ====
 +
Сутність поняття „інноваційна діяльність” відбиває не лише особливості процесу оновлення, внесення нових елементів у традиційну систему освітньої практики, а й органічно включає в себе характеристику індивідуального стилю діяльності педагога-новатора. Інноваційна діяльність передбачає вищий ступінь педагогічної творчості, педагогічне винахідництво нового в педагогічній практиці, що спрямоване на формування творчої особистості, враховує соціально-економічні та політичні зміни в суспільстві й проявляється в ціле покладанні, визначенні мети, завдань, а також змісту і технологій інноваційного навчання. Вчитель інноваційної орієнтації − це особистість, здатна брати на себе відповідальність, вчасно враховувати ситуацію соціальних змін і є найбільш перспективним соціальним типом педагога. Як учитель-дослідник, він спрямований на науково-обґрунтовану організацію навчально-виховного процесу з прогностичним спрямуванням, має адекватні ціннісні орієнтації, гнучке професійне мислення, розвинуту професійну самосвідомість, готовність до сприйняття нової інформації, високий рівень самоактуалізації, володіє мистецтвом рефлексії. Пропоную винести на обговорення наступні питання:
 +
 +
*Що мотивує педагогів до інноваційної діяльності?
 +
 +
виховання творчої особистості.
 +
 +
Власне професійне зростання.--[[Користувач:Манько Олександр Олександрович|Манько Олександр Олександрович]] ([[Обговорення користувача:Манько Олександр Олександрович|обговорення]]) 11:04, 1 листопада 2016 (EET)
 +
 +
*Як Ви проектуєте педагогічні інновації у навчально-виховний процес ЗНЗ?
 +
 +
під час уроків; підбираю нові інноваційні методи відповідно до матеріалу уроку, які найкраще підходять для здобуття учнями необхідних знань і умінь.
 +
 +
В залежності від рівня сприйняття учнями навчального матеріалу.--[[Користувач:Манько Олександр Олександрович|Манько Олександр Олександрович]] ([[Обговорення користувача:Манько Олександр Олександрович|обговорення]]) 11:04, 1 листопада 2016 (EET)
 +
 +
*Як Ви оцінюєте ефективність апробованих та впроваждуваних педагогічних нововведень?
 +
 +
позитивно оцінюю використання інтерактивних методів та ІКТ.
 +
 +
Також вважаю правильним постійне практикування різноманітних інтерактивних методів.--[[Користувач:Манько Олександр Олександрович|Манько Олександр Олександрович]] ([[Обговорення користувача:Манько Олександр Олександрович|обговорення]]) 11:04, 1 листопада 2016 (EET)
 +
 +
*Ваше ставлення до новаторства та ступінь поінформованості про проблеми діяльності педагогів-новаторів.
 +
 +
ставлення позитивне, ступінь поінформованості про проблеми діяльності педагогів-новаторів середній.
 +
 +
Новаторство необхідний елемент у педагогіці,однак,воно не повинно застосовуватися без традиційних методів навчання.--[[Користувач:Манько Олександр Олександрович|Манько Олександр Олександрович]] ([[Обговорення користувача:Манько Олександр Олександрович|обговорення]]) 11:07, 1 листопада 2016 (EET)
 +
 +
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 11:04, 31 травня 2016 (EEST)
 +
  
 +
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 11:00, 26 вересня 2016 (EEST)
  
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====
 
==== Проведення та перевірка модульного контролю ====

Поточна версія на 12:11, 1 листопада 2016

Інтерактивні практичні заняття

Добрий день!

Сьогодні ми розпочинаємо наші інтерактивні практичні заняття. Опрацюйте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на питання:

  • У чому суть технологічності в освіті?

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:31, 27 квітня 2016 (EEST)

Добрий день,Марина Вікторівна,відповідаю на ваше питання:

суть технологічності в освіті полягає у вирішенні проблем розвитку особистості учня та вчителя,технологізації цього процесу. Вчитель виступає в ролі організатора всіх видів діяльності учня як компетентний консультант і помічник.Його професійні вміння повинні бути спрямовані не просто на контроль знань та умінь школярів,а на діагностику їх діяльності та розвитку.--Манько Олександр Олександрович (обговорення) 12:48, 3 травня 2016 (EEST)


Дякую за вчасно надіслані відповіді!

Шановні колеги! Продовжуємо працювати.

Чи згодні Ви з твердженням, що будь-яка педагогічна система завжди технологіча? --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:42, 12 травня 2016 (EEST)

Добрий день,Марина Вікторівна:

на мою думку, педагогічна система завжди повинна бути технологічною, оскільки технологічний підхід характеризує спрямованість педагогічних досліджень на вдосконалення діяльності навчання, підвищення її результативності, інструментальності, інтенсивності.--Манько Олександр Олександрович (обговорення) 12:13, 14 травня 2016 (EEST)

Індивідуальні заняття

Консультації

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:14, 23 травня 2016 (EEST)


--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:33, 8 вересня 2016 (EEST)

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Сутність поняття „інноваційна діяльність” відбиває не лише особливості процесу оновлення, внесення нових елементів у традиційну систему освітньої практики, а й органічно включає в себе характеристику індивідуального стилю діяльності педагога-новатора. Інноваційна діяльність передбачає вищий ступінь педагогічної творчості, педагогічне винахідництво нового в педагогічній практиці, що спрямоване на формування творчої особистості, враховує соціально-економічні та політичні зміни в суспільстві й проявляється в ціле покладанні, визначенні мети, завдань, а також змісту і технологій інноваційного навчання. Вчитель інноваційної орієнтації − це особистість, здатна брати на себе відповідальність, вчасно враховувати ситуацію соціальних змін і є найбільш перспективним соціальним типом педагога. Як учитель-дослідник, він спрямований на науково-обґрунтовану організацію навчально-виховного процесу з прогностичним спрямуванням, має адекватні ціннісні орієнтації, гнучке професійне мислення, розвинуту професійну самосвідомість, готовність до сприйняття нової інформації, високий рівень самоактуалізації, володіє мистецтвом рефлексії. Пропоную винести на обговорення наступні питання:

  • Що мотивує педагогів до інноваційної діяльності?

виховання творчої особистості.

Власне професійне зростання.--Манько Олександр Олександрович (обговорення) 11:04, 1 листопада 2016 (EET)

  • Як Ви проектуєте педагогічні інновації у навчально-виховний процес ЗНЗ?

під час уроків; підбираю нові інноваційні методи відповідно до матеріалу уроку, які найкраще підходять для здобуття учнями необхідних знань і умінь.

В залежності від рівня сприйняття учнями навчального матеріалу.--Манько Олександр Олександрович (обговорення) 11:04, 1 листопада 2016 (EET)

  • Як Ви оцінюєте ефективність апробованих та впроваждуваних педагогічних нововведень?

позитивно оцінюю використання інтерактивних методів та ІКТ.

Також вважаю правильним постійне практикування різноманітних інтерактивних методів.--Манько Олександр Олександрович (обговорення) 11:04, 1 листопада 2016 (EET)

  • Ваше ставлення до новаторства та ступінь поінформованості про проблеми діяльності педагогів-новаторів.

ставлення позитивне, ступінь поінформованості про проблеми діяльності педагогів-новаторів середній.

Новаторство необхідний елемент у педагогіці,однак,воно не повинно застосовуватися без традиційних методів навчання.--Манько Олександр Олександрович (обговорення) 11:07, 1 листопада 2016 (EET)

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:04, 31 травня 2016 (EEST)


--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:00, 26 вересня 2016 (EEST)

Проведення та перевірка модульного контролю