Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Король А.М.»
Матеріал з HistoryPedia
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 5: | Рядок 5: | ||
2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти? | 2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти? | ||
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко. | З повагою Людмила Олександрівна Рідченко. | ||
+ | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 16:28, 21 січня 2015 (EET) | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Версія за 17:32, 21 січня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, шановна Альона Миколаївна. За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання: 1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти? 2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти? З повагою Людмила Олександрівна Рідченко. --Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 16:28, 21 січня 2015 (EET)