Відмінності між версіями «ІКТ у викладанні предметів Сіробаба О.В.»
Рядок 11: | Рядок 11: | ||
''Ваша відповідь:'' | ''Ваша відповідь:'' | ||
− | # Так можна. | + | # Так можна. |
+ | В режимі редагування вікі-сторінка має інструменти для форматування тексту, роботи із внутрішніми та зовнішніми посиланнями, додавання елементів та підписом користувача. | ||
+ | Для створення структури документа оформіть назви заголовків/підзаголовків знаками «=». | ||
+ | Назви розділів, підрозділів розташовуються з нового рядка. | ||
+ | Якщо стаття містить більше ніж 3 розділи, то на початку сторінки в автоматичному режимі формується Зміст статті (перераховуються назви розділів та створюються посилання на них). | ||
+ | Таблиця в Вікі-стилі розпочинається з відкриваючої фігурної дужки за якою йде вертикальна риска {|, закінчується вертикальною рискою за якою йде закриваюча фігурна дужка |}. Кожна комірка рядка позпочинається з вертикальної риски, після якої пишеться зміст. | ||
+ | На сторінці статті це буде виглядати наступним чином: | ||
+ | зміст комірки 1 зміст комірки 2 зміст комірки 3 .... | ||
+ | Для створення наступних рядків після вертикальної риски ставиться штрих «-». | ||
+ | Для встановлення рамок відразу після {| через проміжок вказується атрибут border=n, де n – товщина лінії. | ||
# | # | ||
Версія за 23:12, 13 червня 2016
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня. Опрацюйте навчальний матеріал "Мережеві проекти. Сервіси WEB 2.0" та дайте відповіді на запитання:
- Чи можна відформатувати текст за потребою на сторінках? Як це зробити?
- Чи можливе спілкування на сторінках? Якщо так - як це відбувається?
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 12:51, 9 березня 2016 (EEST)
Ваша відповідь:
- Так можна.
В режимі редагування вікі-сторінка має інструменти для форматування тексту, роботи із внутрішніми та зовнішніми посиланнями, додавання елементів та підписом користувача. Для створення структури документа оформіть назви заголовків/підзаголовків знаками «=». Назви розділів, підрозділів розташовуються з нового рядка. Якщо стаття містить більше ніж 3 розділи, то на початку сторінки в автоматичному режимі формується Зміст статті (перераховуються назви розділів та створюються посилання на них). Таблиця в Вікі-стилі розпочинається з відкриваючої фігурної дужки за якою йде вертикальна риска {|, закінчується вертикальною рискою за якою йде закриваюча фігурна дужка |}. Кожна комірка рядка позпочинається з вертикальної риски, після якої пишеться зміст. На сторінці статті це буде виглядати наступним чином: зміст комірки 1 зміст комірки 2 зміст комірки 3 .... Для створення наступних рядків після вертикальної риски ставиться штрих «-». Для встановлення рамок відразу після {| через проміжок вказується атрибут border=n, де n – товщина лінії.
Індивідуальні заняття
Доброго дня, шановні колеги!
Пропоную вам попрацювати з Google картами, точніше "сходити на офлайн-екскурсію". Ваша задача знайти об'єкт на карті та дати відповіді у поля форми. Завдання містить 4 кроки. Виконавши Крок 1 - за посиланням маєте змогу перейти до наступного кроку. Уважно читайте анотації.
Для виконання запропонованого завдання Вам потрібно:
- Відкрити через Служби Google (вибрати праворуч вгорі) службу Google Карти.
- Знайти об'єкт на карті через пошук. Ваш об'єкт - залізничний вокзал "Південний" у м.Києві та перейти у режим перегляду вулиць(взяти ЛКМ праворуч внизу чоловічка і помістити його на об'єкт), вивчити місцевість.
- У наступній вкладці відкрити форму індивідуального заняття з ІКТ та вписати відповіді у поля форми Кроку 1, уважно прочитавши анотацію до завдання.
- Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 2.Дати відповіді.
- Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 3.Дати відповіді.
- Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 4.Дати відповіді.
Бажаємо успіхів та чекаємо на відповіді!
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:53, 11 квітня 2016 (EEST)
№2. Доброго дня, шановні колеги. Сьогодні у нас з вами друге індивідуальне заняття, на якому вам потрібно створити кросворд за допомогою он-лайн сервісу для створення кросвордів Cross. Виконуйте послідовність дій і все у вас вийде.
- Відкрийте ресурс Cross у новій вкладці вашого браузера.
- Ознайомтеся з інструкцією по роботі з даним сервісом.
- Перегляньте приклад створеного кросворду.
- Виберіть будь-яку тему зі свого навчального предмету, складіть до неї питання та відповіді на них, які ви використаєте для створення кросворду.
- Створіть он-лайн кросворд. Користуючись інструкцією завантажте собі на комп’ютер у 2-х варіантах та оформіть його за зразком.(див. п.3)
- Завантажте кросворд на свій Google-диск, надайте спільний доступ, та розмістіть його за зразком у таблиці індивідуального заняття.
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:53, 11 травня 2016 (EEST)
Консультації
Доброго дня. Звертаю Вашу увагу на Ваш випускний проект, у разі виникнення питань з приводу розміщення інформації-із задоволенням вам допоможемо. Успіхів.
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:52, 28 квітня 2016 (EEST)
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Доброго дня. Тема нашої з вами дискусії "Використання ІКТ при вивченні історії та суспільних дисциплін у ЗНЗ".
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 12:56, 11 квітня 2016 (EEST)
Проведення та перевірка модульного контролю
Доброго дня. Прошу перейти за посиланням Проведення та перевірка модульного контролюта дати відповіді на запропоновані питання. Уважно прочитайте анотацію.Бажаємо успіхів!
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:53, 21 квітня 2016 (EEST)