Відмінності між версіями «Педагогічна інноватика Федоренко Л.М.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Консультації)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 3: Рядок 3:
 
Добрий день! Починаємо наше  інтерактивне практичне заняття. На моїй сторінці обговорення Ви знайдете теоретичний матеріал. Опрацюйте його та дайте відповіді на питання:
 
Добрий день! Починаємо наше  інтерактивне практичне заняття. На моїй сторінці обговорення Ви знайдете теоретичний матеріал. Опрацюйте його та дайте відповіді на питання:
 
*У чому суть технологічності в освіті?
 
*У чому суть технологічності в освіті?
 +
Відповідь: технологічність є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів
 
*Що таке технологічний підхід у навчанні?
 
*Що таке технологічний підхід у навчанні?
 +
Відповідь:планування дій,досянення кінцевого результату
 
* Простежте еволюцію поняття "педагогічна технологія".
 
* Простежте еволюцію поняття "педагогічна технологія".
 +
Відповідь:перший етап(1929-1960 рр)- підвищення якості викладання шляхом підняття інформаційного рівня
 +
          другий етап(1960-1970 рр) - перенесення акценту на процес навчання з урахуванням індивідуалоних і вікових особливостей учнів
 +
          трейтій етап(1970-сьогодення) - використання системного аналізу у вирішенні практичних питань
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 12:43, 27 квітня 2015 (EEST)
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 12:43, 27 квітня 2015 (EEST)
  
Рядок 10: Рядок 15:
  
 
*Дайте порівняльний аналіз різних підходів до розкриття терміна "педагогічна технологія".
 
*Дайте порівняльний аналіз різних підходів до розкриття терміна "педагогічна технологія".
 +
Відповідь:термін педагогічна технологія  включає в себе технічні засоби навчання і організацію навчального процесу.
 +
педагогічна технологія включає в себе весь навчальний процес
 
*Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання", "технологія виховання", "персоніфікована технологія".
 
*Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання", "технологія виховання", "персоніфікована технологія".
 +
Відповідь: освітня технологія- це це використання предметів, способів, методів для підвищення якості навчальногго процесу
 +
педагогічна технологія- це удосконалення застосування  застосування й оцінювання систем, способів, засобів для поліпшення процесу засвоєння знань
 +
технологія виховання -це обґрунтована система педагогічних засобів, форм, методів, їх етапність, націленість на вирішення конкретного виховного завдання.
 +
технологія навчання- це галузь педагогічної технологія, що обєднує проблеми, повязані з  аналізом навчального матеріалу та організацією навчальної діяльності педагога та учнів
 +
персоніфікована технологія- це дяльність педагогів-новаторів
 +
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 12:36, 6 травня 2015 (EEST)
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 12:36, 6 травня 2015 (EEST)
  
Рядок 16: Рядок 29:
 
Добрий день! Сьогодні у нас інтерактивне заняття. Давайте плідно попрацюємо!  Дайте відповідь на питання:
 
Добрий день! Сьогодні у нас інтерактивне заняття. Давайте плідно попрацюємо!  Дайте відповідь на питання:
 
*Чи можна, на Вашу думку, ототожнювати  усе нове з прогресивним і сучасним?
 
*Чи можна, на Вашу думку, ототожнювати  усе нове з прогресивним і сучасним?
 +
Відповідь: ні, не можна, бо нове може перевершувати старе за рівнем розвитку і, навпаки, воно може бути кроком назад у розвитку. Тому в процесі розвитку слід розрізняти дві тенденції - прогресивну і регресивну.
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 11:37, 19 травня 2015 (EEST)
 
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 11:37, 19 травня 2015 (EEST)
  

Версія за 09:51, 10 вересня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Добрий день! Починаємо наше інтерактивне практичне заняття. На моїй сторінці обговорення Ви знайдете теоретичний матеріал. Опрацюйте його та дайте відповіді на питання:

  • У чому суть технологічності в освіті?

Відповідь: технологічність є більш ефективним засобом освіти, розвитку і виховання учнів

  • Що таке технологічний підхід у навчанні?

Відповідь:планування дій,досянення кінцевого результату

  • Простежте еволюцію поняття "педагогічна технологія".

Відповідь:перший етап(1929-1960 рр)- підвищення якості викладання шляхом підняття інформаційного рівня

         другий етап(1960-1970 рр) - перенесення акценту на процес навчання з урахуванням індивідуалоних і вікових особливостей учнів
         трейтій етап(1970-сьогодення) - використання системного аналізу у вирішенні практичних питань

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:43, 27 квітня 2015 (EEST)

Продовжуємо заняття. Опрацюйте лекційний матеріал, розташований на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на такі питання:

  • Дайте порівняльний аналіз різних підходів до розкриття терміна "педагогічна технологія".

Відповідь:термін педагогічна технологія включає в себе технічні засоби навчання і організацію навчального процесу. педагогічна технологія включає в себе весь навчальний процес

  • Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання", "технологія виховання", "персоніфікована технологія".

Відповідь: освітня технологія- це це використання предметів, способів, методів для підвищення якості навчальногго процесу педагогічна технологія- це удосконалення застосування застосування й оцінювання систем, способів, засобів для поліпшення процесу засвоєння знань технологія виховання -це обґрунтована система педагогічних засобів, форм, методів, їх етапність, націленість на вирішення конкретного виховного завдання. технологія навчання- це галузь педагогічної технологія, що обєднує проблеми, повязані з аналізом навчального матеріалу та організацією навчальної діяльності педагога та учнів персоніфікована технологія- це дяльність педагогів-новаторів

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:36, 6 травня 2015 (EEST)


Добрий день! Сьогодні у нас інтерактивне заняття. Давайте плідно попрацюємо! Дайте відповідь на питання:

  • Чи можна, на Вашу думку, ототожнювати усе нове з прогресивним і сучасним?

Відповідь: ні, не можна, бо нове може перевершувати старе за рівнем розвитку і, навпаки, воно може бути кроком назад у розвитку. Тому в процесі розвитку слід розрізняти дві тенденції - прогресивну і регресивну. --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:37, 19 травня 2015 (EEST)


Шановні колеги! Які складові утворюють інноваційну компетентність педагога?--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 13:02, 11 червня 2015 (EEST)

--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:26, 15 червня 2015 (EEST)

Індивідуальні заняття

Шановні колеги! Зміст і завдання індивідуального заняття ви знайдете на моїй сторінці обговорення.--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:12, 3 червня 2015 (EEST)

Консультації

Колеги! Тема нашої консультації "Особливості педагогічних технологій та впровадження їх у навчально-виховний процес". Якщо Ви маєте питання, прошу звертайтесь. --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:48, 7 вересня 2015 (EEST)

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю