Відмінності між версіями «Педагогічна інноватика Голуб Л.М.»
(→Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)) |
(→Проведення та перевірка модульного контролю) |
||
Рядок 95: | Рядок 95: | ||
--[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 10:56, 26 вересня 2016 (EEST) | --[[Користувач:Матковська Марина Вікторівна|Матковська Марина Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Матковська Марина Вікторівна|обговорення]]) 10:56, 26 вересня 2016 (EEST) | ||
− | ==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | + | --[[Користувач:Голуб Людмила Миколаївна|Голуб Людмила Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Голуб Людмила Миколаївна|обговорення]]) 21:59, 19 жовтня 2016 (EEST)==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== |
Версія за 22:03, 19 жовтня 2016
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Добрий день!
Сьогодні ми розпочинаємо наші інтерактивні практичні заняття. Опрацюйте теоретичний матеріал на моїй сторінці обговорення та дайте відповідь на питання:
- У чому суть технологічності в освіті?
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:29, 27 квітня 2016 (EEST)
Доброго дня ,Марина Вікторівна.
„Концепція педагогічної освіти” (1999 р.) звертає увагу вчених і практиків на посилення технологічного аспекту підготовки вчителя, на накопичену сучасною школою палітру освітніх технологій, напрацьовані підходи до гуманізації педагогічної взаємодії педагога з дитиною і колективом в цілому. Одним з провідних завдань є створення такого освітньо-розвивального середовища, у результаті з яким у вчителя формується готовність до роботи на основі знання сучасних педагогічних технологій, розуміння ним своєї індивідуальної сутності, на основі якої виробляється особистісна педагогічна концепція і персональна технологія. Головний стратегічний напрям розвитку світової та вітчизняної системи освіти лежить в площині вирішення проблем розвитку особистості учня та вчителя, технологізації цього процесу. В умовах цієї парадигми освіти вчитель найчастіше виступає у ролі організатора всіх видів діяльності учня як компетентний консультант і помічник. Його професійні вміння повинні бути спрямовані не просто на контроль знань та умінь школярів, а на діагностику їх діяльності та розвитку. Проблема полягає в тому, щоб надати вчителю методологію вибору, та механізм реалізації відібраного вченими змісту освіти в реальному навчальному процесі як з урахуванням інтересів та здібностей учнів, так і особистої творчої індивідуальності , тобто примінити технологічність освіти.
З повагою Голуб Людмила Миколаївна.--Голуб Людмила Миколаївна (обговорення) 21:57, 19 жовтня 2016 (EEST)
Шановні колеги! Продовжуємо працювати.
Чи згодні Ви з твердженням, що будь-яка педагогічна система завжди технологіча? --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 12:38, 12 травня 2016 (EEST) На мою думку , тільки сучасна педагогічна система є технологічною , на відміну від традиційної.
З повагою Голуб Людмила Миколаївна--Голуб Людмила Миколаївна (обговорення) 21:57, 19 жовтня 2016 (EEST)
Добрий день! Наповніть змістом терміни "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання", "технологія виховання", "персоніфікована технологія". --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 10:45, 18 травня 2016 (EES
Відповіді: вибір освітньої технології – це завжди вибір стратегії,пріоритетів, системи взаємодії, тактик навчання та стилю роботи вчителя зучнями.
Структура педагогічної технології:
концептуальна основа;
змістова частина навчання (цілі навчання – загальні і конкретні; зміст
навчального матеріалу);
технологічний процес (організація навчального процесу;
методи і форми навчальної діяльності школярів;
методи і форми роботи вчителя;
діяльність вчителя по керівництву процесом засвоєння матеріалу;
діагностика навчального процесу).
Критерії технологічності – будь-яка педагогічна технологія повинна задовольнити деякі основні методологічні вимоги (критерії технологічності).
Педагогічна технологія в загально педагогічному розумінні характеризує цілісний освітній процес з його метою, змістом і методами навчання. Окремо предметна педагогічна технологія — сукупність методів і засобів для реалізації визначеного змісту навчання в межах одного предмета (методика викладання предмета). Локальна ж технологія являє собою вирішення окремих дидактичних і виховних завдань. Персонал-технологія присутня в досвіді педагогів-новаторів. Г. К. Селевко визначає таку структуру педагогічної технології: а) концептуальна основа; б) змістова частина навчання: — мета навчання — загальна і конкретна; — зміст навчального матеріалу; в) процесуальна частина — технологічний процес: — організація навчального процесу; — методи і форми навчальної діяльності школярів; — методи і форми роботи вчителя; — діяльність учителя з керування процесом засвоєння матеріалу; — діагностика навчального процесу.
Отже ,технологія навчання обєднує широке коло проблем , повязаних з аналізом навчального матеріалу та організацією.--Голуб Людмила Миколаївна (обговорення) 21:57, 19 жовтня 2016 (EEST)
Індивідуальні заняття
Консультації
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 11:11, 23 травня 2016 (EEST)
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 09:46, 8 вересня 2016 (EEST)
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Сутність поняття „інноваційна діяльність” відбиває не лише особливості процесу оновлення, внесення нових елементів у традиційну систему освітньої практики, а й органічно включає в себе характеристику індивідуального стилю діяльності педагога-новатора. Інноваційна діяльність передбачає вищий ступінь педагогічної творчості, педагогічне винахідництво нового в педагогічній практиці, що спрямоване на формування творчої особистості, враховує соціально-економічні та політичні зміни в суспільстві й проявляється в ціле покладанні, визначенні мети, завдань, а також змісту і технологій інноваційного навчання. Вчитель інноваційної орієнтації − це особистість, здатна брати на себе відповідальність, вчасно враховувати ситуацію соціальних змін і є найбільш перспективним соціальним типом педагога. Як учитель-дослідник, він спрямований на науково-обґрунтовану організацію навчально-виховного процесу з прогностичним спрямуванням, має адекватні ціннісні орієнтації, гнучке професійне мислення, розвинуту професійну самосвідомість, готовність до сприйняття нової інформації, високий рівень самоактуалізації, володіє мистецтвом рефлексії. Пропоную винести на обговорення наступні питання:
- Що мотивує педагогів до інноваційної діяльності?
виховання творчої особистості.
- Як Ви проектуєте педагогічні інновації у навчально-виховний процес ЗНЗ?
під час уроків; підбираю нові інноваційні методи відповідно до матеріалу уроку, які найкраще підходять для здобуття учнями необхідних знань і умінь.
- Як Ви оцінюєте ефективність апробованих та впроваждуваних педагогічних нововведень?
позитивно оцінюю використання інтерактивних методів та ІКТ.
- Ваше ставлення до новаторства та ступінь поінформованості про проблеми діяльності педагогів-новаторів.
ставлення позитивне, ступінь поінформованості про проблеми діяльності педагогів-новаторів середній. --Голуб Людмила Миколаївна (обговорення) 21:58, 19 жовтня 2016 (EEST) Залучайтесь до дискусії. --Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 10:56, 31 травня 2016 (EEST)
--Матковська Марина Вікторівна (обговорення) 10:56, 26 вересня 2016 (EEST)
--Голуб Людмила Миколаївна (обговорення) 21:59, 19 жовтня 2016 (EEST)==== Проведення та перевірка модульного контролю ====