Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Лишенко І.М.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 25: | Рядок 25: | ||
Ваші відповіді: | Ваші відповіді: | ||
− | # | + | #Квазінаука - це наукова форма діяльності, яка породжена жорстко ієрархованим науковим співтовариством. |
− | + | Основні елементи дослідницької системи: | |
+ | 1. Тема дослідження - охоплює весь вузол проблем і зазначає межі наукового завдання | ||
+ | 2. Мета - визначення наперед результатів роботи | ||
+ | 3. Об'єкт - ділянка діяльності, на яку спрямована дослідницька діяльність | ||
+ | 4. Предмет - певні стани, можливості, характеристики об'єкта дослідження | ||
+ | 5. Завдання - послідовність проблем, які слід вирішити | ||
+ | 6. Гіпотеза - передбачуване вирішення висунутих проблем, але не перевірене практикою | ||
+ | 7. Принципи - керівні положення, вимоги, завдяки яким здобувається вірне рішення проблеми | ||
+ | 8. Методи - шляхи, способи наукового дослідження | ||
+ | 9. Критерії - найкращим критерієм перевірки достовірності результатів є практика | ||
+ | 10. Результати - кінцеве явище в дослідженні | ||
+ | 11. Класифікація результатів - систематизація доведеного | ||
+ | 12. Оцінка досягнутих результатів, виявлення їх повноти, недоліків і т.п. | ||
+ | --[[Користувач:Стешенко Валентина Іванівна|Стешенко Валентина Іванівна]] ([[Обговорення користувача:Стешенко Валентина Іванівна|обговорення]]) 12:29, 22 вересня 2015 (EEST) | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Версія за 12:33, 22 вересня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
- Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:11, 30 березня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:
- Філософське дослідження освіти необхідне тому, що саме філософія узагальнює всі знання про освітній процес і зводить їх у систему. Завдяки філософії можна зробити загальні висновки про стан освіти на даний період і намітити шляхи її вдосконалення. Філософія здатна розкрити функціональний прояв освіти в інформаційному суспільстві. Вона виступає загальною методологічною основою освіти, охоплює увесь освітній процес. Філософія доводить, що освіта є дієвим засобом вирішення глобальних проблем сучасності. Отже, філософія освіти досліджує ідею освіти та її сутність, визначає цілі, цінності, ідеали освіти.
Основні завдання філософії освіти: 1. аналіз й осмислення сучасного стану системи освіти та дослідження спрямованості стратегічних змін у сфері освіти 2. вивчення способів систематизації й структуризації педагогічних знань та виявлення найбільш оптимальних критеріїв і способів структуризації педагогічного знання. Завдання соціології освіти: 1. вивчення потреб в освіті, розуміння й оцінка її ролі у житті суспільства та особистому житті людини 2. оцінка рівня й якості знань у контексті їх соціальної значущості 3. аналіз ставлення суспільства і тих, хто навчається до освіти, виявлення її соціальної цінності 4. виявлення ролі освіти як чиннника соціального статусу 5. визначення міри впливу освіти на динаміку моральних потреб і інтересів Отже, завдання соціології освіти сприяти системному реформуванню освіти згідно з найновітнішими досягненнями сучасної світової науки.--Стешенко Валентина Іванівна (обговорення) 12:28, 22 вересня 2015 (EEST)
Доброго дня, Шановні колеги! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №5 Сучасні наукові дослідження. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання.
- Як Ви розумієте термін квазінаука?
- Назвіть основні елементи дослідницької системи?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:06, 10 квітня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:
- Квазінаука - це наукова форма діяльності, яка породжена жорстко ієрархованим науковим співтовариством.
Основні елементи дослідницької системи: 1. Тема дослідження - охоплює весь вузол проблем і зазначає межі наукового завдання 2. Мета - визначення наперед результатів роботи 3. Об'єкт - ділянка діяльності, на яку спрямована дослідницька діяльність 4. Предмет - певні стани, можливості, характеристики об'єкта дослідження 5. Завдання - послідовність проблем, які слід вирішити 6. Гіпотеза - передбачуване вирішення висунутих проблем, але не перевірене практикою 7. Принципи - керівні положення, вимоги, завдяки яким здобувається вірне рішення проблеми 8. Методи - шляхи, способи наукового дослідження 9. Критерії - найкращим критерієм перевірки достовірності результатів є практика 10. Результати - кінцеве явище в дослідженні 11. Класифікація результатів - систематизація доведеного 12. Оцінка досягнутих результатів, виявлення їх повноти, недоліків і т.п. --Стешенко Валентина Іванівна (обговорення) 12:29, 22 вересня 2015 (EEST)
Індивідуальні заняття
Доброго дня, Шановна Ірина Миколаївна! Запрошую Вас до індивідуального заняття. Прошу ознайомитися з матеріалами Індивідуального заняття №1 Сутність і співвідношення парадигми та стратегії освіти. Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання:
Як співвідносяться поняття «парадигма освіти» та «стратегія освіти»?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 12:42, 14 квітня 2015 (EEST)
Ваша відповідь:
Доброго дня, Шановна Ірина Миколаївна! Запрошую Вас до індивідуального заняття №2. Прошу ознайомитися з джерелами: 1. Василь Шинкарук Забезпечення якісної освіти впродовж життя. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ukraine2015.org.ua/tsil2 . 2. Здіорук С.І., Іщенко А.Ю., Карпенко М.М. Аналітична доповідь. Формування єдиного відкритого освітньо-наукового простору України: оптимальне використання засобів забезпечення випереджального розвитку [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/content/articles/files/Science_educational-e2f67.pdf . 3. Карпенко М.М. Перспективи реалізації в Україні концепції освіти протягом життя: чинники і механізм [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/sp/2011_4/045-051.pdf . 4. Карпенко М. Аналітична записка. Освіта протягом життя: світовий досвід і Українська практика [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/articles/252/ . 5. Ничкало Н. Г. Неперервна професійна освіта як філософська та педагогічна категорія / Н. Никало // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. – 2001. – Вип. 1. – С. 9–22. 6. Сігаєва Л. Е. Розвиток освіти дорослих в Україні (друга половина ХХ ст. – початок ХХІ) : монографія / за ред. С. О. Сисоєвої. – К. : ТОВ «ЕКМО», 2010. – С. 318; та дайте відповіді на запитання: 1) назвіть три основні форми освіти?; 2) як Ви розумієте термін "відкрита освіта"?.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:10, 8 червня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:
Консультації
Доброго дня, сьогодні з 11.00 по 12.20 у нас з Вами час для консультації. Якщо у Вас виникли запитання, я буду рада дати на них відповіді.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:13, 2 червня 2015 (EEST)
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Доброго дня! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Стратегічні зміни в сучасній системі освіти України". На Вашу думку, чи потребує змін та доповнень сучасна система освіти України? Що з традиційного навчання треба зберегти і чому?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 12:44, 5 травня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:
Доброго дня! Сьогодні за розкладом маємо Тематичні дискусії (Інтернет - семінари). Прошу співпрацювати за темою "Освіта як цінність". На Вашу думку, що таке освіта? У чому ж полягає цінність освіти?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:41, 18 червня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:
Проведення та перевірка модульного контролю
Доброго дня, шановні колеги! На сьогоднішньому занятті ваше завдання полягає у наступному: Вам потрібно перейти за наступним посиланням Проведення та перевірка модульного контролю,ознайомтесь з запитаннями та дайте на них відповіді. Бажаю успіхів!
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:10, 22 травня 2015 (EEST)
Доброго дня, Ірина Миколаївна! Нажаль зарахувати Вам соціально-гуманітарний модуль неможу, адже Ви не виконали інтерактивні практичні заняття, індивідуальні заняття, тематичні дискусії, не пройшли тестування.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:43, 4 вересня 2015 (EEST)