Відмінності між версіями «ІКТ в управлінській діяльності Івах Т.М.»
(→Індивідуальні заняття) |
(→Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)) |
||
Рядок 40: | Рядок 40: | ||
====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ==== | ====Тематичні дискусії (Інтернет-семінари) ==== | ||
+ | Доброго дня. Пропоную вам подискутувати з питання ''"Чи мають місце ІКТ у вашій професійній діяльності?"''. | ||
+ | Для того, щоб висловити свою точку зору вам потрібно перейти за посиланням [[Управління навчальним закладом в умовах реформування освіти]] та у розділі '''ІКТ в управлінській діяльності''' ознайомитися із запропонованим матеріалом та вписати у місці під '''вільним номером''' свою відповідь, поставити підпис з часовою міткою. | ||
+ | |||
+ | --[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 10:00, 1 жовтня 2015 (EEST) | ||
==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | ==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== |
Версія за 09:54, 1 жовтня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня. Опрацюйте матеріал на сторінці обговорення та дайте відповідь на запитання:
Чи можуть одночасно користувачі вносити зміни до однієї вікі-сторінки?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:41, 11 червня 2015 (EEST)
Моя відповідь: користувачі не можуть одночасно вносити зміни до однієї вікі-сторінки.--Івах Тетяна Миколаївна (обговорення) 21:20, 13 липня 2015 (EEST)
Доброго дня. Опрацюйте матеріал на сторінці обговорення та дайте відповідь на запитання:
Що дозволяє відредагувати кнопка [ред.]?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:17, 17 червня 2015 (EEST)
Моя відповідь: Кнопка [ред.] дозволяє внести зміни в тексті або доповнення у відповідному розділі, чи написати повідомлення чи відповідь на поставлене запитання. При цьому слід зберегти сторінку. --Івах Тетяна Миколаївна (обговорення) 20:15, 13 липня 2015 (EEST)
Індивідуальні заняття
Доброго дня, шановні колеги!
Пропоную вам попрацювати з Google картами, точніше "сходити на офлайн-екскурсію". Ваша задача знайти об'єкт на карті та дати відповіді у поля форми. Завдання містить 4 кроки. Виконавши Крок 1 - за посиланням маєте змогу перейти до наступного кроку. Уважно читайте анотації.
Для виконання запропонованого завдання Вам потрібно:
- Відкрити через Служби Google (вибрати праворуч вгорі) службу Google Карти.
- Знайти об'єкт на карті через пошук. Ваш об'єкт - залізничний вокзал "Південний" у м.Києві та перейти у режим перегляду вулиць(взяти ЛКМ праворуч внизу чоловічка і помістити його на об'єкт), вивчити місцевість.
- У наступній вкладці відкрити форму індивідуального заняття з ІКТ та вписати відповіді у поля форми Кроку 1.
- Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 2.Дати відповіді.
- Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 3.Дати відповіді.
- Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 4.Дати відповіді.
Бажаємо успіхів та чекаємо на відповіді! --Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 12:56, 18 вересня 2015 (EEST)
Консультації
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Доброго дня. Пропоную вам подискутувати з питання "Чи мають місце ІКТ у вашій професійній діяльності?".
Для того, щоб висловити свою точку зору вам потрібно перейти за посиланням Управління навчальним закладом в умовах реформування освіти та у розділі ІКТ в управлінській діяльності ознайомитися із запропонованим матеріалом та вписати у місці під вільним номером свою відповідь, поставити підпис з часовою міткою.
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 10:00, 1 жовтня 2015 (EEST)