Відмінності між версіями «Освітній менеджмент Павліченко В.І.»
(→Консультації) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 5: | Рядок 5: | ||
- Розкрийте сутність формального та неформального лідерства в освітній організації. Наведіть приклад. | - Розкрийте сутність формального та неформального лідерства в освітній організації. Наведіть приклад. | ||
Дякую, чекаю на відповідь. З повагою Атрощенко Н.М.--[[Користувач:Атрощенко Наталія Миколаївна|Атрощенко Наталія Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Атрощенко Наталія Миколаївна|обговорення]]) 13:26, 10 червня 2015 (EEST) | Дякую, чекаю на відповідь. З повагою Атрощенко Н.М.--[[Користувач:Атрощенко Наталія Миколаївна|Атрощенко Наталія Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Атрощенко Наталія Миколаївна|обговорення]]) 13:26, 10 червня 2015 (EEST) | ||
− | + | Доброго дня, Наталіє Миколаївно! | |
+ | Лідер в освіті – це особа чи інституція, яка здійснює діяльність у сфері освіти, спрямовану на її розвиток, а досягнення і результати цієї діяльності є дороговказом для інших. | ||
+ | Розрізняють «формальне» і «неформальне» лідерство. «Формальне» лідерство пов'язане з встановленими правилами призначення керівника і має на увазі функціональне ставлення. «Неформальне» лідерство виникає на основі особистих взаємин учасників. Це так званий характер лідерства. Тому офіційний лідер, який посідає керівні посади, не завжди буває найавторитетнішою людиною в колективі. Іноді може статися так, що виникне конфлікт між формальним і неформальним лідером і як наслідок педагогічний колектив почне знижувати якість освітніх послуг. | ||
+ | Соціологи встановили, що неформальні лідери — це члени колективу, що займають зовсім на керівну посаду, але завдяки певним якостям разом із життєвим досвідом та поведінкою мають на оточуючих вплив, більше, ніж безпосередній керівник. Завдання керівника — направити авторитет такого лідера у потрібний русло. Правильно налагодивши стосунки, керівник отримає незамінного співробітника, яка зможе чітко ознайомитися з настроєм всього колективу. З іншого боку, через нього легко і безболісно доносити до співробітників всі керівництва. | ||
Доброго дня, рада Вас вітати. Те ма сьгодні заняття "Стратегічний менеджмент". Зверніть увагу на теоретичний матеріал та дайте відповідь на питання. | Доброго дня, рада Вас вітати. Те ма сьгодні заняття "Стратегічний менеджмент". Зверніть увагу на теоретичний матеріал та дайте відповідь на питання. |
Версія за 12:38, 20 листопада 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, пані Павліченко,рада Вас вітати в розділі "Освітній менеджмент". Тема заняття - Лідер в освіті. Зверніть увагу на теоретичний матеріал та дайте відповідь на питання. - Охарактеризуйте поняття "лідер" - Розкрийте сутність формального та неформального лідерства в освітній організації. Наведіть приклад. Дякую, чекаю на відповідь. З повагою Атрощенко Н.М.--Атрощенко Наталія Миколаївна (обговорення) 13:26, 10 червня 2015 (EEST) Доброго дня, Наталіє Миколаївно! Лідер в освіті – це особа чи інституція, яка здійснює діяльність у сфері освіти, спрямовану на її розвиток, а досягнення і результати цієї діяльності є дороговказом для інших. Розрізняють «формальне» і «неформальне» лідерство. «Формальне» лідерство пов'язане з встановленими правилами призначення керівника і має на увазі функціональне ставлення. «Неформальне» лідерство виникає на основі особистих взаємин учасників. Це так званий характер лідерства. Тому офіційний лідер, який посідає керівні посади, не завжди буває найавторитетнішою людиною в колективі. Іноді може статися так, що виникне конфлікт між формальним і неформальним лідером і як наслідок педагогічний колектив почне знижувати якість освітніх послуг. Соціологи встановили, що неформальні лідери — це члени колективу, що займають зовсім на керівну посаду, але завдяки певним якостям разом із життєвим досвідом та поведінкою мають на оточуючих вплив, більше, ніж безпосередній керівник. Завдання керівника — направити авторитет такого лідера у потрібний русло. Правильно налагодивши стосунки, керівник отримає незамінного співробітника, яка зможе чітко ознайомитися з настроєм всього колективу. З іншого боку, через нього легко і безболісно доносити до співробітників всі керівництва.
Доброго дня, рада Вас вітати. Те ма сьгодні заняття "Стратегічний менеджмент". Зверніть увагу на теоретичний матеріал та дайте відповідь на питання.
- Для чого потрібне стратегічне планування в школі. Наведіть приклад.
- Які види стратегічного планування Ви використовуєте в роботі.
- Дайте визначення поняття "планування".
З повагою --Атрощенко Наталія Миколаївна (обговорення) 13:19, 16 червня 2015 (EEST) Чекаю відповідь!
Доброго дня, тема нашої зустрічі "методи та моделі прийняття управлінських рішень в управлінні навчальним закладом". Подумайте та дайте відповідь на запитання.
- Що таке оптимальне рішення, прийняте кевіником навчального закладу.
- Опишіть, які моделі прийняття управлінських рішень, Ви, використовуєте у своїй діяльності. Наведіть приклад.
Дякую. Чекаю відповіді.--Пінчук Діана Миколаївна (обговорення) 12:31, 30 вересня 2015 (EEST)
Індивідуальні заняття
Доброго ранку, Ви, успішно опрацьовуєте теми вищезазначених питань. Сьогодні наша зустріч присвячена проблемі "Якісне надання освітніх послуг". Дайте відповідь на запитання.
- Опишіть процес моніторингу якості освіти як педагогічної проблеми.
- Визначте, що розуміють під наданням якістних освітніх послуг в системі управління освітою.
Дякую за увагу. Чекаю на відповідь. --Пінчук Діана Миколаївна (обговорення) 10:41, 2 жовтня 2015 (EEST)
Консультації
Доброго дня, шановний керівник! Дякую всім тим хто вже встиг зробити повномірні відповіді на опрацьовані теми. Всіх останніх прошу опрацюйте зазначені питання з тем. Зверніть увагу, що наступного тижня у нас по розкладу заняття,з новими темами. Якщо є питання звертайтесь. Дякую. Чекаю на зустріч. --Пінчук Діана Миколаївна (обговорення) 11:39 2 жовтня 2015 (EEST)