Відмінності між версіями «ІКТ в управлінській діяльності Загайко О.А.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)) |
||
Рядок 46: | Рядок 46: | ||
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 09:55, 1 жовтня 2015 (EEST) | --[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 09:55, 1 жовтня 2015 (EEST) | ||
− | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 10:02, 1 жовтня 2015 (EEST) | + | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 10:02, 1 жовтня 2015 (EEST) |
+ | Доброго дня. Сучасний керівник навчального закладу чи його заступники повинні успішно здійснювати як управлінську, так і педагогічну діяльність, забезпечуючи впровадження ІКТ у навчально-виховний процес. Безперечно, що інформатизація значно полегшує роботу, сприяє заощадженню часу. Наявність достатньої матеріально-технічної бази, потужного кадрового потенціалу дозволяє успішно вирішувати цілий ряд управлінських, навчальних та методичних питань. На сьогоднішній день новітні комп’ютерні технології запроваджуються в навчальний процес за допомогою електронних підручників, мультимедійних презентацій, тестових робіт для самоперевірки, створених учнями та вчителями. А це дає можливість урізноманітнювати форми й методи проведення уроків, формувати в школярів інформаційну компетентність і зацікавлювати їх навчальними предметами. Електронна поштова скринька в закладі дозволяють оперативно передавати і приймати інформацію. Використання ІКТ – важливий чинник для постійного вдосконалення професійної майстерності. Тому я вже й не уявляю навчальний процес без застосування ІКТ.--[[Користувач:Загайко Оксана Анатоліївна|Загайко Оксана Анатоліївна]] ([[Обговорення користувача:Загайко Оксана Анатоліївна|обговорення]]) 18:10, 11 жовтня 2015 (EEST) | ||
==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | ==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== |
Версія за 18:14, 11 жовтня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня. Опрацюйте матеріал на сторінці обговорення та дайте відповідь на запитання:
Наповнення сторінок на Вікі-сайті проводиться індивідуально чи колективно?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:39, 11 червня 2015 (EEST)
Ваша відповідь:Доброго дня. Наповнення сторінок на Вікі-сайті проводиться колективно.--Загайко Оксана Анатоліївна (обговорення) 17:43, 10 жовтня 2015 (EEST)
Доброго дня. Опрацюйте матеріал на сторінці обговорення та дайте відповідь на запитання:
Коли було розроблено Вікі-технологію? Доброго дня. Вікі-технологію розроблено в 1994 році, а на волю випущено 25 березня 1995 року.--Загайко Оксана Анатоліївна (обговорення) 17:50, 10 жовтня 2015 (EEST)
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 11:15, 17 червня 2015 (EEST)
Ваша відповідь:
Індивідуальні заняття
Доброго дня, шановні колеги!
Пропоную вам попрацювати з Google картами, точніше "сходити на офлайн-екскурсію". Ваша задача знайти об'єкт на карті та дати відповіді у поля форми. Завдання містить 4 кроки. Виконавши Крок 1 - за посиланням маєте змогу перейти до наступного кроку. Уважно читайте анотації.
Для виконання запропонованого завдання Вам потрібно:
- Відкрити через Служби Google (вибрати праворуч вгорі) службу Google Карти.
- Знайти об'єкт на карті через пошук. Ваш об'єкт - залізничний вокзал "Південний" у м.Києві та перейти у режим перегляду вулиць(взяти ЛКМ праворуч внизу чоловічка і помістити його на об'єкт), вивчити місцевість.
- У наступній вкладці відкрити форму індивідуального заняття з ІКТ та вписати відповіді у поля форми Кроку 1.
- Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 2.Дати відповіді.
- Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 3.Дати відповіді.
- Після надіслання відповідей перейти за посиланням на Крок 4.Дати відповіді.
Бажаємо успіхів та чекаємо на відповіді! --Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 12:48, 18 вересня 2015 (EEST)
Консультації
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Доброго дня. Пропоную вам подискутувати з питання "Чи мають місце ІКТ у вашій професійній діяльності?".
Для того, щоб висловити свою точку зору вам потрібно перейти за посиланням Управління навчальним закладом в умовах реформування освіти та у розділі ІКТ в управлінській діяльності ознайомитися із запропонованим матеріалом та вписати у місці під вільним номером свою відповідь, поставити підпис з часовою міткою.
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 09:55, 1 жовтня 2015 (EEST)
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:02, 1 жовтня 2015 (EEST) Доброго дня. Сучасний керівник навчального закладу чи його заступники повинні успішно здійснювати як управлінську, так і педагогічну діяльність, забезпечуючи впровадження ІКТ у навчально-виховний процес. Безперечно, що інформатизація значно полегшує роботу, сприяє заощадженню часу. Наявність достатньої матеріально-технічної бази, потужного кадрового потенціалу дозволяє успішно вирішувати цілий ряд управлінських, навчальних та методичних питань. На сьогоднішній день новітні комп’ютерні технології запроваджуються в навчальний процес за допомогою електронних підручників, мультимедійних презентацій, тестових робіт для самоперевірки, створених учнями та вчителями. А це дає можливість урізноманітнювати форми й методи проведення уроків, формувати в школярів інформаційну компетентність і зацікавлювати їх навчальними предметами. Електронна поштова скринька в закладі дозволяють оперативно передавати і приймати інформацію. Використання ІКТ – важливий чинник для постійного вдосконалення професійної майстерності. Тому я вже й не уявляю навчальний процес без застосування ІКТ.--Загайко Оксана Анатоліївна (обговорення) 18:10, 11 жовтня 2015 (EEST)
Проведення та перевірка модульного контролю
Доброго дня, шановні колеги. Настав час підводити підсумки нашої з вами роботи. Ваша задача перейти за посиланнямПроведення та перевірка модульного контролю, уважно прочитати анотацію та дати відповіді на запропоновані питання, натиснути кнопку "Надіслати" - і все. Бажаємо успіхів!
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 10:13, 7 жовтня 2015 (EEST)
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 09:54, 7 жовтня 2015 (EEST)