Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Шияновська О.Г.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 55: | Рядок 55: | ||
Ваша відповідь: | Ваша відповідь: | ||
# | # | ||
+ | ---- | ||
+ | ---- | ||
+ | Доброго дня. Сьогодні ми опрацьовуємо тему: "Формування предметних та життєвих компетентностей учнів". Опрацюйте посилання [http://history12klp.blogspot.com/p/blog-page_617.html Формування предметних компетентностей учнів] | ||
+ | Після перегляду матеріалу дайте відповідь на запитання: | ||
+ | |||
+ | #На Вашу думку, які компетенції необхідно розвивати на уроках історії та суспільних дисциплін для адаптації молоді в сучасних соціально-економічних умовах? | ||
+ | --[[Користувач:Драновська Світлана Вікторівна|Драновська Світлана Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Драновська Світлана Вікторівна|обговорення]]) 11:57, 29 березня 2017 (EEST) | ||
+ | ---- | ||
+ | Ваша відповідь: | ||
+ | # | ||
+ | ---- | ||
---- | ---- | ||
Версія за 12:01, 29 березня 2017
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Вітаю Вас! Шановні колеги, сьогодні працюємо над темою "Нормативно-методичне забезпечення". Прошу зайти за посиланням Тема. Нормативно-методичне забезпечення.
Після перегляду матеріалу дайте відповіді на запитання:
- Які документи складають нормативно-правову базу суспільствознавчих дисциплін В ЗНЗ?
- Дайте визначення поняття "Нормативна документація ЗНЗ".
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 10:03, 2 березня 2017 (EET)
Ваші відповіді:
Доброго дня, шановні колеги. Сьогодні у нас інтерактивне практичне заняття на тему: "Специфіка методики викладання історії". Прошу проаналізувати посилання Тема. Специфіка методики викладання історії.
Після опрацювання матеріалу дайте відповідь на запитання:
- Зміст навчання історії в школі це...
- Проаналізуйте критерії відбору історичного матеріалу в змісті шкільних курсів історії.
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 09:36, 7 березня 2017 (EET)
Ваші відповіді:
Доброго дня, шановна Ольга Григорівна. Зверніть увагу, сьогодні у нас інтерактивне заняття на тему: "Формування предметних компетентностей на уроках історі. Тема: "Формування предметних компетентностей"" Після опрацювання відповідної літератури, дайте відповідь на запитання:
- Обґрунтуйте необхідність взаємозв'язку ключових і предметних компетентностей на уроках історії і суспільствознавчих дисциплін.
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 11:47, 13 березня 2017 (EET)
Ваші відповіді
Доброго дня, шановні колеги! Сьогодні ми працюємо над темою:"Нормативно-методичне забезпечення". Прошу пройти за посиланням Тема: Навчальні програми для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Історія України. Після перегляду матеріалу:
- Проаналізуйте здобутки і прорахунки програми з історії України для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, яка чинна у 2016/2017 навчальному році.
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 11:44, 24 березня 2017 (EET)
Ваша відповідь:
Шановні колеги! Ми продовжуємо працювати над темою:"Нормативно-методичне забезпечення". Прошу пройти за посиланням Тема: Підручники з історії України для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Після перегляду матеріалу дайте відповідь на запитання:
- Які, на Вашу думку, недоліки і переваги має підручник з історії України для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів, який є дієвим у 2016/2017 навчальному році? Автор підручника на Ваш вибір.
Запрошую до обговорення --Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 13:42, 24 березня 2017 (EET)
Ваша відповідь:
Доброго дня. Сьогодні ми опрацьовуємо тему: "Формування предметних та життєвих компетентностей учнів". Опрацюйте посилання Формування предметних компетентностей учнів Після перегляду матеріалу дайте відповідь на запитання:
- На Вашу думку, які компетенції необхідно розвивати на уроках історії та суспільних дисциплін для адаптації молоді в сучасних соціально-економічних умовах?
--Драновська Світлана Вікторівна (обговорення) 11:57, 29 березня 2017 (EEST)
Ваша відповідь: