Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Підлісна Ю.Г.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 14: Рядок 14:
 
Дякую за роботу. З повагою, --[[Користувач:Луценко Світлана Миколаївна|Луценко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Луценко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 14:25, 21 січня 2015 (EET)
 
Дякую за роботу. З повагою, --[[Користувач:Луценко Світлана Миколаївна|Луценко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Луценко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 14:25, 21 січня 2015 (EET)
  
Шановна Світлано Миколаївно ! Я вважаю, що усе вивчення історії грунтується на історичних джерелах. Історичні джерела - це пам 'ятки  минулого, які свідчать про історію людського суспільства. Їх види : речові, етнографічні, лінгвістичні, усні, писемні (актові, оповідні). Історія - це наука про минуле. А щоб вивчити це минуле історик  має проаналізувати  відповідні події, факти тощо на основі  історичних джерел. Немає історичних джерел - немає історичної науки. Це аксіома історіографії.
+
Шановна Світлано Миколаївно ! Я вважаю, що усе вивчення історії грунтується на історичних джерелах. Історичні джерела - це пам 'ятки  минулого, які свідчать про історію людського суспільства. Їх види : речові, етнографічні, лінгвістичні, усні, писемні (актові, оповідні). Історія - це наука про минуле. А щоб вивчити це минуле історик  має проаналізувати  відповідні події, факти тощо на основі  історичних джерел. Немає історичних джерел - немає історичної науки. Це аксіома історіографії. Наприклад, у 2010 році учні ліцею брали участь у Всеукраїнському конкурсі робітничих професій. Були створені творчі групи, які працювали з архівними документами, вивчаючи  історію усіх професій з яких здійснює підготовку робіників навчальний заклад. Також одна з творчих груп працювала над історією професії "тракторист" у Липоводолинському районі. Зокрема, учні цієї групи досліджували професійний шлях жінки-трактористки, яка народилася та проживала у Липоводолинському районі Копил М.Я.  Так учнями була записана розповідь Копил М.Я., проаналізовані архіви газет, де друкувалися статті про жінку, яка після закінчення Другої Світової війни, освоїла "технічно чоловічу" професію.  
  Наприклад, у 2010 році учні ліцею брали участь у Всеукраїнському конкурсі робітничих професій. Були створені творчі групи, які працювали з архівними документами, вивчаючи  історію усіх професій з яких здійснює підготовку робіників навчальний заклад. Також одна з творчих груп працювала над історією професії "тракторист" у Липоводолинському районі. Зокрема, учні цієї групи досліджували професійний шлях жінки-трактористки, яка народилася та проживала у Липоводолинському районі Копил М.Я.  Так учнями була записана розповідь Копил М.Я., проаналізовані архіви газет, де друкувалися статті про жінку, яка після закінчення Другої Світової війни, освоїла "технічно чоловічу" професію.  
+
  
 
--[[Користувач:Підлісна Юлія Григорівна|Підлісна Юлія Григорівна]] ([[Обговорення користувача:Підлісна Юлія Григорівна|обговорення]]) 16:09, 27 січня 2015 (EET)
 
--[[Користувач:Підлісна Юлія Григорівна|Підлісна Юлія Григорівна]] ([[Обговорення користувача:Підлісна Юлія Григорівна|обговорення]]) 16:09, 27 січня 2015 (EET)

Версія за 09:44, 28 січня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Шановна пані Юліє!

Давайте торкнемося надзвичайно цікавої для вчителя історії теми: "Методика роботи з історичними джерелами". На моїй сторінці обговорення ви знайдете теоретичний матеріал з теми. Ознайомившись з матеріалом, дайте відповіді на питання:

1. Яку роль у вивченні історії Ви відводите історичним джерелам?

2. Чи можна вивчати історію без історичних джерел?

Свої відповіді обгрунтуйте прикладами з Вашої практики.

Дякую за роботу. З повагою, --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 14:25, 21 січня 2015 (EET)

Шановна Світлано Миколаївно ! Я вважаю, що усе вивчення історії грунтується на історичних джерелах. Історичні джерела - це пам 'ятки минулого, які свідчать про історію людського суспільства. Їх види : речові, етнографічні, лінгвістичні, усні, писемні (актові, оповідні). Історія - це наука про минуле. А щоб вивчити це минуле історик має проаналізувати відповідні події, факти тощо на основі історичних джерел. Немає історичних джерел - немає історичної науки. Це аксіома історіографії. Наприклад, у 2010 році учні ліцею брали участь у Всеукраїнському конкурсі робітничих професій. Були створені творчі групи, які працювали з архівними документами, вивчаючи історію усіх професій з яких здійснює підготовку робіників навчальний заклад. Також одна з творчих груп працювала над історією професії "тракторист" у Липоводолинському районі. Зокрема, учні цієї групи досліджували професійний шлях жінки-трактористки, яка народилася та проживала у Липоводолинському районі Копил М.Я. Так учнями була записана розповідь Копил М.Я., проаналізовані архіви газет, де друкувалися статті про жінку, яка після закінчення Другої Світової війни, освоїла "технічно чоловічу" професію.

--Підлісна Юлія Григорівна (обговорення) 16:09, 27 січня 2015 (EET)

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю