Відмінності між версіями «Психологія Підлісна Ю.Г.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 16: | Рядок 16: | ||
3. Назвіть види обдарованості. | 3. Назвіть види обдарованості. | ||
4. З якими психологічними проблемами обдарованих дітей Ви зустрічались в педагогічній діяльності?--[[Користувач:Троіцька Марина Євгенівна|Троіцька Марина Євгенівна]] ([[Обговорення користувача:Троіцька Марина Євгенівна|обговорення]]) 10:49, 29 січня 2015 (EET) | 4. З якими психологічними проблемами обдарованих дітей Ви зустрічались в педагогічній діяльності?--[[Користувач:Троіцька Марина Євгенівна|Троіцька Марина Євгенівна]] ([[Обговорення користувача:Троіцька Марина Євгенівна|обговорення]]) 10:49, 29 січня 2015 (EET) | ||
+ | |||
+ | Шановна Марино Євгенівно! Мої відповіді:1.Обдарованість - "це загальна здатність індивіда свідомо орієнтувати своє мислення на нові вимоги; це загальна здатність психіки пристосовуватись до нових завдань і умов життя".2. Гуманітарії. Природничі теоретики. Природничі прикладники(за Ю.Гільбухом). | ||
+ | 3. Інтелектуальний, академічний, художній, креативний, соціальний, спортивний. | ||
+ | 4. Проблеми : яскраво виражене почуття справедливості, всеємопоглинаюча цікавість, вразливість, ранимість, зануреність у філософські проблеми, конформність тощо. Основна проблема з якою я зустрічалася стосується можливості і бажання педагогів працювати з такими дітьми. Адже робота з обдарованими потребує спеціального підходу та включає в себе багато етапів. Крім того, реалії сьогоднішнього нашого життя свідчать про те, що креативним і творчо обдарованим важче реалізувати себе ніж "бездарям", які вміють швидко "пристосовуватися" на основі лестощів, підлабузництва, хабарництва і навіть відвертої брехні. А що стосується відмінностей у навчанні хлопчиків та дівчаток звичайно потрібно враховувати психологічні відмінності, статеві та природні. Педагоги, вихователі мають їх знати і враховувати у навчально-виховній діяльності. Особиста думка про особливу обдарованість хлопчиків базується на історичних фактах про відомих математиків, фізиків, лікарів і навіть відомих модельєрів,в тому числі й жіночого одягу, білизни, аксесуарів та кухарів. --[[Користувач:Підлісна Юлія Григорівна|Підлісна Юлія Григорівна]] ([[Обговорення користувача:Підлісна Юлія Григорівна|обговорення]]) 16:10, 29 січня 2015 (EET) | ||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Версія за 17:14, 29 січня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня! Сьогодні обговорюємо тему гендерних аспектів навчання та виховання. Дайте, будь ласка, стислі відповіді на запитання: 1. Розкрийте поняття "гендер" 2. Які гендерні стереотипи зустрічаються в педагогічній діяльності? 3. Яку роль в становленні особистості відіграє статева ідентифікація? 4. Як в навчально-виховному процесі враховуються відмінноісті у навчанні, спілкуванні хлопців та дівчат?--Троіцька Марина Євгенівна (обговорення) 11:58, 22 січня 2015 (EET)
1. Гендер (граматично "родова ознака")-поняття, що відображає факт соціокультурної обумовленості, яка повязана з біологічною статтю чоловіків та жінок їх психологічними особливостями. 2. Гендерні стерелтипи - це суспільні уявлення про соціальні ролі чоловіків та жінок, їх психологічні та фізіологічні особливості. 3. За своєю нервово-психічною (природна) організацією хлопчики й дівчатка відмінні. Відповідно до природних здібностей традиційна академічна освіта більш підходить дівчаткам. Але хлопчики більш обдаровані. Але загальні здібності дитини, ступінь її творчої обдарованості, соціальна успішність залежать від індивідуальних , а не від статевих відмінностей. Тому педагог у своїй діяльності має оієнтуватися на індивідуальні особливості учня, його запити та прагнути створити особисту ситуацію успіху для кожного вихованця. --Підлісна Юлія Григорівна (обговорення) 14:47, 22 січня 2015 (EET)
Дякую, Юліє Григорівно. Ваша відповідь перша, яку я отримала від нашої групи. Дискусійним є теза про те, що хлопчики більш обдаровані. Вони відрізняються за типами, видами та проявами. Залишилось запитання 4.--Троіцька Марина Євгенівна (обговорення) 10:49, 29 січня 2015 (EET)
Доброго дня! Продовжуємо працювати. Наша наступна тема "Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми". Після опрацювання тексту дайте стислі відповіді на запитання. 1.Як ви визначаєте поняття "обдарованість"? 2.Які типи обдарованості визначають в психологічній науці? 3. Назвіть види обдарованості. 4. З якими психологічними проблемами обдарованих дітей Ви зустрічались в педагогічній діяльності?--Троіцька Марина Євгенівна (обговорення) 10:49, 29 січня 2015 (EET)
Шановна Марино Євгенівно! Мої відповіді:1.Обдарованість - "це загальна здатність індивіда свідомо орієнтувати своє мислення на нові вимоги; це загальна здатність психіки пристосовуватись до нових завдань і умов життя".2. Гуманітарії. Природничі теоретики. Природничі прикладники(за Ю.Гільбухом). 3. Інтелектуальний, академічний, художній, креативний, соціальний, спортивний. 4. Проблеми : яскраво виражене почуття справедливості, всеємопоглинаюча цікавість, вразливість, ранимість, зануреність у філософські проблеми, конформність тощо. Основна проблема з якою я зустрічалася стосується можливості і бажання педагогів працювати з такими дітьми. Адже робота з обдарованими потребує спеціального підходу та включає в себе багато етапів. Крім того, реалії сьогоднішнього нашого життя свідчать про те, що креативним і творчо обдарованим важче реалізувати себе ніж "бездарям", які вміють швидко "пристосовуватися" на основі лестощів, підлабузництва, хабарництва і навіть відвертої брехні. А що стосується відмінностей у навчанні хлопчиків та дівчаток звичайно потрібно враховувати психологічні відмінності, статеві та природні. Педагоги, вихователі мають їх знати і враховувати у навчально-виховній діяльності. Особиста думка про особливу обдарованість хлопчиків базується на історичних фактах про відомих математиків, фізиків, лікарів і навіть відомих модельєрів,в тому числі й жіночого одягу, білизни, аксесуарів та кухарів. --Підлісна Юлія Григорівна (обговорення) 16:10, 29 січня 2015 (EET)