Відмінності між версіями «Проблеми розвитку сучасної української школи, шляхи вирішення»
Матеріал з HistoryPedia
(→Вивчаємо джерела) |
(→ІКТ у викладанні предметів) |
||
Рядок 146: | Рядок 146: | ||
10 | 10 | ||
+ | ---- | ||
+ | |||
+ | 11 | ||
+ | ---- | ||
+ | |||
+ | 12 | ||
---- | ---- | ||
Версія за 21:04, 10 квітня 2017
Зміст
Cоціально-гуманітарний кредитний модуль
Вивчаємо джерела
Обговорюємо
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Підводимо підсумки
Теорія та методика фахової дисципліни
Вивчаємо джерела
Обговорюємо
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Підводимо підсумки
Падагогічна інноватика
Вивчаємо джерела
Обговорюємо
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Підводимо підсумки
ІКТ у викладанні предметів
Вивчаємо джерела
Шановні колеги! За посиланням розміщені 10 проблем сучасної української школи . Ознайомтесь та висловіть свою думку щодо існування проблем у вашому закладі та як, на вашу думку, можна їх подолати. Відповідь впишіть у місце вашого варіанту (номер варіанту – це ваш номер у списку групи. Дякую. --Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 12:31, 10 квітня 2017 (EEST)
Обговорюємо
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Підводимо підсумки
Психологія
Вивчаємо джерела
Обговорюємо
Обговорюємо
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10