Відмінності між версіями «Соціально-гуманітарний кредитний модуль Підлісна Ю.Г.»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
(→Інтерактивні практичні заняття) |
||
Рядок 47: | Рядок 47: | ||
--[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 15:05, 2 лютого 2015 (EET) | --[[Користувач:Рідченко Людмила Олександрівна|Рідченко Людмила Олександрівна]] ([[Обговорення користувача:Рідченко Людмила Олександрівна|обговорення]]) 15:05, 2 лютого 2015 (EET) | ||
---- | ---- | ||
− | Ваша відповідь: | + | Ваша відповідь:Позитивні аспекти:1.Підвищення якості освіти.2.Доступ до знань та інформації.2.Висока мобільність та ефективність освіти. 4. Створення єдиного інформаційного простору.5. Можливість використання дистанційного компоненту навчання, систем, моделей тощо. 6. Самонавчання, творчість, моніторинг, моделювання тощо. |
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Версія за 16:10, 3 лютого 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня, Юлія Григорівна! Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №1 Філософія і соціологія освіти. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
1. Обґрунтуйте, чому необхідне філософське дослідження освіти?
2. Визначте основні завдання філософії та соціології освіти?
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 13:45, 19 січня 2015 (EET)
Ваші відповіді:
1. Філософія - наука про закони природи, суспільства, пізнання або наука про методи і форми пізнання. Таким чином, філософія це наука яка може зробити загальні висновки про стан освіти та наміти основні шляхи її вдосконалення.
2. Завдання філософії : аналізувати та вивчати усі питання й процеси, які стосуються освіти. Завдання соціології : вивчати потреби в освіті, оцінювати рівень якості освіти, аналізувати ставлення суспільства, визначати міри впливу освіти на динаміку моральних потреб.
--Підлісна Юлія Григорівна (обговорення) 14:56, 21 січня 2015 (EET)
Дякую за відповідь. Відповідь необхідно розміщати лише на Вашій сторінці обговорення. З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
Доброго дня, Юлія Григорівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №2 Освіта в Україні та країнах світу. Опрацювавши матеріал дайте відповіді на запитання:
- Визначте зміст стратегії освіти і місце в ній освітньої парадигми?
- Назвіть сучасні зарубіжні підходи до освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко. --Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 10:50, 26 січня 2015 (EET)
Ваші відповіді:
1. Парадигма освіти стосується лише освітнього процесу.
Стратегія - всього суспільного життя держави. Зміст стратегіїх освіти складає мету, означення сил для реалізації відповідних програм і завдань, соціально-політичне, матеріально-фінансове, наукове забезпечення всіх її потреб, а також бажані результати.
2. - Американський підхід (основа педагогіка Дж.Дьюї). - Азійський підхід : - японський та китайський варіанти. - Європейський підхід.
--Підлісна Юлія Григорівна (обговорення) 15:38, 27 січня 2015 (EET)
Дякую за відповіді. Людмила Олександрівна Рідченко.
Доброго дня, Юлія Григорівна! За розкладом ми працюємо на інтерактивному практичному занятті. Прошу Вас опрацювати матеріал за посиланням інтерактивного практичного заняття №3 Освіта в інформаційному суспільстві. Опрацювавши матеріал дайте відповідь на запитання. Які позитивні моменти можна виділити в інформатизації освіти?
З повагою Людмила Олександрівна Рідченко.
--Рідченко Людмила Олександрівна (обговорення) 15:05, 2 лютого 2015 (EET)
Ваша відповідь:Позитивні аспекти:1.Підвищення якості освіти.2.Доступ до знань та інформації.2.Висока мобільність та ефективність освіти. 4. Створення єдиного інформаційного простору.5. Можливість використання дистанційного компоненту навчання, систем, моделей тощо. 6. Самонавчання, творчість, моніторинг, моделювання тощо.