Відмінності між версіями «ІКТ у викладанні предметів РеваТ.Д.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
(Індивідуальні заняття)
Рядок 25: Рядок 25:
  
 
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 13:04, 14 квітня 2017 (EEST)
 
--[[Користувач:Герасименко Наталія Вікторівна|Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ]] ([[Обговорення користувача:Герасименко Наталія Вікторівна|обговорення]]) 13:04, 14 квітня 2017 (EEST)
 +
----
 +
Шановні колеги!  Прочитайте уважно пункти завдання та виконайте його, попередньо переглянувши відеоматеріал (!відеоінструкція озвучена). https://www.youtube.com/watch?v=CHruaTXGk8g
 +
 +
Завдання.
 +
Використовуючи службу Google-карти знайти майдан Свободи у м. Харкові,  провести екскурсію по майдану та з’ясувати: скільки колон містить будівля Харківської ОДА, визначити, логотипи яких організацій розміщені поруч праворуч та ліворуч на будівлях, що розміщено напроти ХОДА та прочитати надпис на об’єкті. Відповіді впишіть у [https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdl2FIK0lDQ3uxOiITYiE-Q2BLHdwFLGoG5nqSBDysEDtdd-Q/viewform запропоновану форму].
  
 
==== Консультації ====
 
==== Консультації ====

Версія за 16:21, 23 травня 2017

Інтерактивні практичні заняття

Доброго дня. Дайте відповіді на питання, вписавши відповіді у відповідні поля документу за посиланням:

Питання №1.

  1. Коли було розроблено Вікі-технологію?

Доброго дня. Дайте відповіді на питання, вписавши відповіді у відповідні поля документу за посиланням:

Патання №2.

  1. Наповнення сторінок на Вікі-сайті проводиться індивідуально чи колективно?

Індивідуальні заняття

Доброго дня, колеги. Пропоную попрацювати з он-лайн кросвордом.Прочитайте уважно індивідуальне завдання, виконайте його:

  1. Відкрийте за посиланням кросворд, розгадайте його. Відповіді вписуєте з клавіатури, питання розміщені праворуч.
  2. По завершенню роботи звірити відповіді, натиснувши на кнопку «Ну все!Сверяем».
  3. Зробити скіншот розгаданого кросворду з кількістю відповідей.
  4. Зберегти зображення у форматі *. JPG на свій комп’ютер з ім’ям «Кросворд_Ваше прізвище».
  5. Розмістити зображення на свій Google-Диск, надати спільний доступ та розмістити у таблицю за зразком.

Як зберегти зображення зі скріншоту – читайте тут.

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 13:04, 14 квітня 2017 (EEST)


Шановні колеги! Прочитайте уважно пункти завдання та виконайте його, попередньо переглянувши відеоматеріал (!відеоінструкція озвучена). https://www.youtube.com/watch?v=CHruaTXGk8g

Завдання. Використовуючи службу Google-карти знайти майдан Свободи у м. Харкові, провести екскурсію по майдану та з’ясувати: скільки колон містить будівля Харківської ОДА, визначити, логотипи яких організацій розміщені поруч праворуч та ліворуч на будівлях, що розміщено напроти ХОДА та прочитати надпис на об’єкті. Відповіді впишіть у запропоновану форму.

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Шановні колеги! За посиланням Проблеми розвитку сучасної української школи, шляхи вирішення розміщений майданчик для дискусій вашої групи. Перейдіть на сторінку, у розділі «ІКТ у викладанні предметів» ознайомтесь з питанням дискусії та висловіть свою думку щодо існування проблем у вашому закладі та як, на вашу думку, можна їх подолати. Відповідь впишіть у місце вашого варіанту (номер варіанту – це ваш номер у списку групи). Бажаю успіхів!

--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 12:35, 10 квітня 2017 (EEST)

Проведення та перевірка модульного контролю