Відмінності між версіями «ІКТ у викладанні предметів Дяченко Л.І.»
(→Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)) |
(→Проведення та перевірка модульного контролю) |
||
Рядок 51: | Рядок 51: | ||
==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | ==== Проведення та перевірка модульного контролю ==== | ||
+ | Доброго дня, шановні колеги! Ось і завершується наше з вами спілкування, підведемо підсумки. Перейдіть за посиланням [https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScd0SONH0p8bXzSKAvZbtWbWdBODVlwOEMnPC2kZ35jQB2dkg/viewform Проведення та перевірка модульного контролю], уважно прочитайте документ та дайте відповіді на запитання. По завершенню роботи натисніть кнопку "'''Надіслати'''". Бажаємо успіхів! |
Версія за 11:30, 6 червня 2017
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня. Дайте відповіді на питання, вписавши відповіді у відповідні поля документу за посиланням:
Питання №1.
- Чи важливим є дизайн при створенні Вікі сайту?
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:39, 09 березня 2017 (EEST)
Доброго дня. Дайте відповіді на питання, вписавши відповіді у відповідні поля документу за посиланням:
Патання №2.
- Що спочатку створюється на Вікі-сайті: посилання чи сторінка?
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 11:40, 10 березня 2017 (EEST)
Індивідуальні заняття
Доброго дня, колеги. Пропоную попрацювати он-лайн кросвордом.
Прочитайте уважно індивідуальне завдання, виконайте його:
- Відкрийте за посиланням кросворд, розгадайте його. Відповіді вписуєте з клавіатури, питання розміщені праворуч.
- По завершенню роботи звірити відповіді, натиснувши на кнопку «Ну все!Сверяем».
- Зробити скіншот розгаданого кросворду з кількістю відповідей.
- Зберегти зображення у форматі *. JPG на свій комп’ютер з ім’ям «Кросворд_Ваше прізвище».
- Розмістити зображення на свій Google-Диск, надати спільний доступ та розмістити у таблицю за зразком.
Як зберегти зображення зі скріншоту – читайте тут.
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 12:54, 14 квітня 2017 (EEST)
Шановні колеги! Прочитайте уважно пункти завдання та виконайте його, попередньо переглянувши відеоматеріал (!відеоінструкція озвучена). https://www.youtube.com/watch?v=CHruaTXGk8g
Завдання. Використовуючи службу Google-карти знайти майдан Свободи у м. Харкові, провести екскурсію по майдану та з’ясувати: скільки колон містить будівля Харківської ОДА, визначити, логотипи яких організацій розміщені поруч праворуч та ліворуч на будівлях, що розміщено напроти ХОДА та прочитати надпис на об’єкті. Відповіді впишіть у запропоновану форму.
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 13:12, 11 травня 2017 (EEST)
Консультації
Доброго дня, шановні колеги. Уважно перегляньте індивідуалні завдання у таблиці, віправте зауваження, якщо виникають питання у ході виконання завдань чи випускного проекту - звертайтеся. --Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 13:06, 24 квітня 2017 (EEST)
Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)
Шановні колеги! За посиланням Проблеми розвитку сучасної української школи, шляхи вирішення розміщений майданчик для дискусій вашої групи. Перейдіть на сторінку, у розділі «ІКТ у викладанні предметів» ознайомтесь з питанням дискусії та висловіть свою думку щодо існування проблем у вашому закладі та як, на вашу думку, можна їх подолати. Відповідь впишіть у місце вашого варіанту (номер варіанту – це ваш номер у списку групи). Бажаю успіхів!
--Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 13:47, 10 квітня 2017 (EEST)
Шановні колеги. Звертаю вашу увагу на дискусію, дякую учасникам і прошу приєднатися іншим. --Герасименко Наталія Вікторівна, ст. викладач кафедри ІКТ (обговорення) 13:05, 23 травня 2017 (EEST)
Проведення та перевірка модульного контролю
Доброго дня, шановні колеги! Ось і завершується наше з вами спілкування, підведемо підсумки. Перейдіть за посиланням Проведення та перевірка модульного контролю, уважно прочитайте документ та дайте відповіді на запитання. По завершенню роботи натисніть кнопку "Надіслати". Бажаємо успіхів!